خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

:)



فک کنم یه تیکه از آرامش رسیدن به همینجاس که بفهمی هیچ چشمی منتظرت نیس...


اینجوری راحت تر میتونی رها شی..

...


رقیه ثابت کرد اگر خوب تمنای حسین کنی به خرابات هم میاید

حال خرابت را نبین!
دلت خوب تمنای حسین کند تمام است
حسین رحمت الله واسعه است ...

خطرناک میشویم:|


یکی راه گلوی منو باز کنه!!!

شیرین میزنم(!)!:دی


نمیدونم چرا انقد نظره دلم با من فرق میکنه...

قدر بدونیم!!


پارسال محرمش چقد دلم گرفته بود...


آدم چه ساده حاجت روا میشه!...


خوبه که یادمون نره!

فاطمـــــ


واسه تو

کشفیات!


خواستین خوده خودمو شکنجه بدین، یه بی حسسی بزنین به لپش بفرستینش از خونه بیرون!

.

اصا از همین تریبون از همه ی عزیزانی که منتظره لبخند از جانب ما بودن پوزش میطلبیم!

.

عوضش لبخند مجازیکی دارم هنوز!


آخیش!

زرنگه!!


منم اگه دندون پزشک بودم بعده اینکه اون آشغالارو میکردم تو حلق بیمار باهاش سلام و احوال پرسی میکردم!

تا حالا دیدین چجوری با چشم فش میدن؟!

خعلی باحاله!

خوده خودم


اگه بپرسن میگم اونقد بزرگ شدم که از دیر جواب گرفتنام خوشحالم شم...

خوبه که شولوغن همه...

شماها یادتون نمیاد:دی


بچه که بودم اوضا خیلی بهتر بود(!)

حداقل وختی مثه الان سرم میخورد جایی یکی بود بزنتش بگه "ای دیواره بد!"!!


آی سرم


..


التماس دعای فراوان...

چه اطفال پیچیده ای بودیم!!


جا خواستیم جانشین نخواستیم!!


من الان دو روز و نیمه یاد این جمله افتادم دارم میخندم! قهقه حتا! 

دیگه گفتیم شمارم در شادیمون سهیم کنیم آخر عمری(!)!


واللا!

اینم چیز بوده میگفتیم آخه؟!


باور کن!!


دلم لک زده واسه کلی دردسر!!

اصا دوس دارم عاشق شم حتا!!!