خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

...


رقیه ثابت کرد اگر خوب تمنای حسین کنی به خرابات هم میاید

حال خرابت را نبین!
دلت خوب تمنای حسین کند تمام است
حسین رحمت الله واسعه است ...
نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ


فریناز دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

رقیه رو دوس دارمش
اصن کل زندگیه منو عوض کرد
یعنی کلشو ها

ye duste ghadimi :) دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

دلم گرفته بود.... گرفته تر شد.... ولی این یکی گرفتگی را بیشتر دوست دارم....

آره!
جنس غمش قشنگه....

محمدرضا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

مرا که دانه اشک است دانه لازم نیست
به ناله انس گرفتم ترانه لازم نیست
به روی قبر من بی گناه بنویسید
اسیر سلسله را تازیانه لازم نیست...

ممنونم....

... سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

اوهوم...

چه خوب فکر کرد و گفت خود خودت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد