خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خطرناک میشویم:|


یکی راه گلوی منو باز کنه!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

فاطمه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

بیا خودم بازش می کنم برات...

میدونی که بلدم...مگه نه؟

اگه اجازشو بدی البته
میدی؟

بله...

اختیار دارید

فاطمه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ



به ما بود؟؟!!!!


بله
بله

ye duste ghadimi :) یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

چیه؟!؟!؟!؟!
خوبی؟!؟!؟!
باز شد؟!؟!؟
گلوتو می گم؟!؟!؟!
:)

باز که نه!
خوبم ولی:)

فریناز یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ

مث دومین عطش من...

راستی توام دعوتیا خوده خودم
تازه شم گز و چایی یم می دیم تو خیمه مونا
دوس داری؟

آخ جون
کمکم میشه بکنم؟!
بچه ی خوبیما!

محمدرضا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
نکنه بغض توش گیر کرده .آره؟
کاری نداره که.امشب برو هیئت...

سلام!

حتما میرم...

فریناز یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

خب نمیای که

وگرنه کمک در راه خدا می طلبیم

شایعس آقا!
ما که اونجا بودیم!
ریز میبینید نکنه؟!!

ye duste ghadimi :) دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

میگما....
اصن معلوم نبود که دست و پامو گم کردم از گرفتن گلوت....


من که دیروز های های گریه کردم
چسبید...
آروم شدم...
راه گلوم با یه سوال کوچیکه "چته؟!؟!" باز شد...


دوس جونی دیگه...

خوش به حالت

... سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

توام...منم...هم دردیم انگاریا..
اما...

امام حسین (ع) رو صدا بزن...تو دلت...راه گلوت باز میشه ها..من امتحان کردم..

کاش لایق میشدم...

ممنون:)
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد