خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

کادوی روز خوده خودمیانه!

راستی

نزدیکه یه ماهه هی میگم این عکسو بذارم اینجا دل بسوزونم هی تمبلیم میاد!



+زبون درازی

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ

ولی ما یخ در بهشت تو گرما خوردیم دل توام بوسوزه

+ زبون درازی بیشتر

اون سه تاییا رو دوس دارم با یکم فرمندا بقیه ش خوشمزه نیس که

منم فقط یه روزش عقده ای شدم!
تازه اون روزی که شما رفتین مام اونجا بودیییم:)

ولی من هممشو دوس دارم
حتا اون نارگیلیه که دوس ندارمم خوردم

آقای پررو یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ

ما رو باش گفتیم نارگیلیشو دوس نداری لااقل نصیب خودم شه شانس ما علاقه مند شدی بش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد