خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

من گفتم!!!

حالا عقل که ندارن! ولی همون یه ذره احساسشونم به چششونه!

مگه نه؟!!

*

راستی آخره پاییز که میگن همینجاس؟!

من که جوجه ندارم آخه

شاعر میگه خب!

تو این سرمای تنهایی

              نمیشه حفظ ظاهر کرد...

از هر "دری" (!) سخنی

من که خیلی وخته جز همین یه دره بزرگ دره دیگه ای جلو چشام نیس!...

گرچه تا دلت بخواد داره دیوار خراب میشه رو سرم...

1..

2...

3....

4.....

: چه اتاقه خسته کننده ای...

.

راستی

این روزا به اندازه ی همه ی روزایی که آروم بودم،     نا آرومم...

بحر طویل...

قشنگه،

ولی طولانی

واسه دل خودم گذاشتمش اینجا

واسه دل خودش...

دوس داشتین بخونین شمام!

ادامه مطلب ...

التماسانه!!

برا منم دعا کنید،

باشه؟!

چی داره میشه؟!!!!

به نام خدا

.

حالا شاید در ک میکنم اونی رو که اون روز میخواس بره وخ بگیره از مشاوره، نه واسه اینکه مشکلشو حل کنه، فقط واسه اینکه یه گوش پیدا کنه که 45 دیقه ی کامل واسش بگه...

از زندگیش...

درداش...

خرکیفیای بی دلیلش...

حتی با اینکه مطمئنه یه همچون آدمه پر ادعاییم نمیتونه به دادش برسه...

.

درک میکنم...

     این روزا

            فقط درک میکنم...

...