خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

با این فیلماشون!


ساک چیدن واسه رفتن چقد سخته ها! این فیلم ایرانیا همشون تخیلین:|


حیف که مادره گرام فرمودن یکم خجالت بکشم، مودبم باشم!

6

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

5

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

منم ازینا میخوام!


این آهنگه که میگه "خنجر از پشت!" اسمش چیه؟!

دوس دارم

4

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

:|


ای شماهایی که واسه وبلاگتون آهنگ میذارید بدانید خوده خودم از هر 7 باری که میام وبتون 8 بارشو بهتون فش میدم

3

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تازه نفس!


شمام حس کردین جدیدنا چقد کمرنگ شدم؟! خودم که دارم نمیبینم دیگه خودمو! فک کنم دیگه وختش باشه! . . .

بعضیا انقد شوق تو صداشونه که حست میگه باید همراهیشون کنی!

راه طولانیه

خدایا کمکم کن...

:)


عیدتون کلـــــی مبارک:)

oh!


هیچ وخ اگه عکس دوستتون افتاد رو گوشی برندارین بگین هـــــا؟!:|

این دهنه زمین که میگن کجاس آیا؟!

2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فراخوان!


پونزدهه بهمن مهمونه منید به صرف بستنی تو هوای آزاد!

1

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.