خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

کشفیات!


خواستین خوده خودمو شکنجه بدین، یه بی حسسی بزنین به لپش بفرستینش از خونه بیرون!

.

اصا از همین تریبون از همه ی عزیزانی که منتظره لبخند از جانب ما بودن پوزش میطلبیم!

.

عوضش لبخند مجازیکی دارم هنوز!


آخیش!

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ


فاطمه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

حیف که فحشامو بهت دادم...
شانس آوردی
وگرنه آدم میشدید پنکه جان

اصنشم سلام نمیکنم...ببینم کی جرئت داره به من گیر بده باز؟

حالا نیس فشاتم خیلی رکیکه اصا درین وبلاگ نمیگنجه!
سلام نکرده عزیزی!

محمدرضا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
مگه بدون دندون هم میشه خندید؟
یه دندونم که بیشتر نداری.
احتمالا اینجوری می خندی
این بنده خدا هم که بازیادش رفت سلام کنه.
آلزایمر هم آلزایمرای قدیم.والا

سلام!
خندیدنش که میشه فقط مهم اینه که قیافه ی طرف مقابلت چجوری شه!!
اینم دندون نداره مگه بده؟
بچه ها با هم دوس باشین

محمدرضا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

من که وقت میزارم.
تازه کلی هم این شکلی میشم
الان به ما توهین کردیا.مگه ما مردیم که دنبال مغز بی منت می گردی؟
میخوای بگی ما مغز نداریم؟
فریناز ،فاطمه و همه دوستان محترم جهت استحضار!

شما لطفت مستدام!!!

عه؟ فش دادم؟؟

فاطمه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

اصا خوب کرد فحش داد

والا


حالا بیا جلو بینم خوده خودم:واقعا فش دادی؟اینجا که جز منو تو کسی نیس اگه فش دادی بگو من به روشون نمیارما

همون
وبمه اختیارشو دارم!

صداشو در نیار، پاکش کردم!

فریناز پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ

ععععععععععع
تو بی ما پست پاک می کنی فسقلی؟

محمد رضا خونش حلال داره می شه ها
ولی نه! یه یار خفن داره منم ازش می ترسم خدایی

لبخند که مجازی واقعی نداره هر طور بخندی بازم می خندی حتی اگه مجازی باشه نیگا می کنی وااااا می شه دهنت می خندی حالا اصن فهمیدی من چی چی گفتم؟

مـــــن؟
نقل و نباته حرومم داریم مگه؟! داریم؟!!
یاره خفن؟! چه حرفا! بهش نمیادا

آره! مهم اینه که مغزت بخنده!!
فک کنم همینو گفتی!

فریناز یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

مغز؟؟؟
یعنی شیرین بزنه؟
ای ول


میگما تو باز نظراتو بستی هی باید بیایم طبقه ها پایین
آخه این چه وعضشه اصن
یعنی فک کردی من میتونم حرف نزنم؟

آره!
خب میخوام لاغر شین انقد از آدم شیرینی میگیرین عذاب وجدان نداشته باشین

soha دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

fateme :(
ham mailam hangid
ham sharge gushim tamum shod:(
sharger ha tu otaghian ke bache ha khaban
nemidunam sms umad ya na!!!
in ja akharin jaii ke omidvaram bebini :)

اس ام است اومد:)
جوابه من دیگه پندینگ موند!

soha سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

gushimo ke rovshan kardam javab to ham umad
:)
baz ham bebakhshid dige :)

:)
pish miad dge!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد