خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

:|

خستگی جسمی رو که همیشه دوس داشتم! ولی امان از خستگیهایی که میخوان روانیت کنن!

یکی بیاد اصابه منو ازین وسط جمع کنه!

ااااا


السلام علیکِ ایتها الصدیقه الشهیده

- علی جان چه داری برای شروع زندگی؟
- یا رسول الله اسبی و شمشیری و سپری!
- اسب و شمشیر را نگه دار. سپر را بفروش و زندگی را شروع کن.

رسول الله میدانست که فاطمه خود سپر همسرش خواهد بود...
حتی به پشت آن در...
.

من یک زره برای جهازش فروختم
او عزم جزم کرده بمیرد برای من
...

انتگرال گیری سیمپسون

دانلود کد رایگان روش انتگرال گیری سیمپسون – Simpson Rule

قاعده انتگرال گیری سیمپسون - Simpson's Rule

گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه قاعده انتگرال گیری سیمپسون یا Simpson’s Rule را تهیه نموده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است. قاعده سیمپسون، یکی از روش های سودمند و پر استفاده در زمینه محاسبه عددی انتگرالها می باشد. اکثر ماشین حساب های پیشرفته و نرم افزارهای ریاضی (از جمله خود متلب)، از این قاعده یا روش های بر گرفته از آن، برای محاسبه انتگرال های بهره می گیرند.

لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است:

لینک دانلود (۷۳ کیلوبایت)

ساعته تاریخ ینی این!



تازشم تقلبم نکردم، دونه دونه کشیدم:|

آیا زنده ام؟


همکار!

چه واژه ی غریب و شیرینی!...


نمیدونم برگشتم یا نه!

یک عدد خائن!


انقد به اینجا سر نزده بودم فک کردم نکنه وبام دوتا شده اصا!

کار فردا رو به امروز میفکن!!


ما که دانشجوام شدیم آدم نشدیم!

تنها فرقش اینه که حواس پرت شدیم، امروز فک کردیم 12امه نشستیم پا درس و مشخمون!

خام شدم اصا!

من با این همه تکالیفه انجام شده چه کنم الان؟!