خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودمو خدام

وختی تویه خوابگاهه 16 نفره مجبور باشی تهنایی بخوابی

اونوخ یکیم به اسم خشم شب بیاد خاموشی بزنه، دو نخطه خط!


نظرات 3 + ارسال نظر
خوده خودم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

ترس نداره که
خوابگاهه دیگه
اینم صدای یخچاله

خفه شو

آقای پررو یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

بچم.
کسی که جایزه تنهایی میبره و صداش رو در نمیاره حقشه

منه بیچاره همش یه زرشک پلو تهنایی خوردم
که اونم اصا پایین نمیرف مجبور بودم یه چیزیم بنوشم باهاش
مجبور بودم میفهمی؟!

آقای پررو یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

به به چه غذایی هم بوده.
نوش جونت
کاملا میفهمت. درکم زیاده

دلت بسوووزه
آره آره تو تو:-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد