خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

غرانه!!...

به نام خدا 

واقعا موندم چرا بضی ازین آدما یه کوچولو (فقط یه کوچولو!) سعی نمیکنن قده یه نخود آدم باشن!  

چه بده آدمو مجبور کنن دنیای دوررو برشو ببینه! 

اونوخ پر میشه از نتیجه هایی که واقعا لازم به ثبتن!! 

راستی: جدیدنا آشنا نداشته باشی مردم وظیفه ی خودشونم انجام نمیدن که هیچی...()!! 

راستی ۱: خط عابر پیاده هم خط عابر پیاده های قدیم! 

راستی ۲: میخواستم عیدو تبریک بگم دیدم هنو زوده     گفتم فعلا از همین دردو مرضا و غرا گوش کنین یکم! 

حالا این همه مردم تو وباشون عیدو تبریک گفتن چی شد مثلا؟! 

 

راستی ۳: یکی لطف کنه بیاد بگه: نه! واقعا حرفه حساب من چیه؟!

از کشفیاته جدید بنده!::::

به نام خدا 

چه تلخه آدم به خودش یاد بده یکیو دوس داشته ولی بهش دل نبنده... 

شاید یه چی مثه داروهایی که تو بچگی به خوردمون میدادنو میگفتن الان حالیتون نیس که واستون خوبه!! 

 .  

راستی: من از آدم بزرگا شنیدم همشون گچن     فایده نداره خوردنشون!!... 

 

اصا چی دارم میگم؟! 

چییییی شد!....

با سلامه مجدد!

به نام خدا..... 

 

.

۱     ۲     ۳ 

امتحان میکنیم! 

صدا هس؟!