خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

زرنگه!!


منم اگه دندون پزشک بودم بعده اینکه اون آشغالارو میکردم تو حلق بیمار باهاش سلام و احوال پرسی میکردم!

تا حالا دیدین چجوری با چشم فش میدن؟!

خعلی باحاله!

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ


فریناز سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

آشغال چی بود؟ نفهمیدیم

دندون پزشکی بودی؟
دندونم داری مگه تو؟

ازونا که شبیه چوبیه که سرش آینه داره!
یکی داریم دیگه ننه، باهاش چادرمونو نیگه میداریم!

شرمین سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://forsate-man.blogfa.com/

سلام
اونجا که من می رم همیشه بالا سرم آواز می خونه
تازه بهمم میگه آهنگای درخواستی هم قبول می کنیم

سلام!

این انقده آهنگاش ملایمه آدم خوابش میبره!!!

محمدرضا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http:// mamreza.blogsky.com

سلام.بگو نبودی رفته بودی دندونای کرم خوردتو درست کنی.
اشکال نداره اونم بازبون ایما واشاره بهت فش داده یا گفته خودتی.
طرفا شما مسواک اخترا نشده؟

سلام!
کرمم دوس نداره دندونای منو! حتتا!
من که در کمال خونسردی هرچی سوال کرد به رو خودمم نیاوردم حرصش دراد!
مسواک؟؟ بام؟ شیب دار؟

فاطمه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام

حیف که بازم فحشامو دادم بهت...
میگم ولی جدی خیلی نامردن...اون سری دندون عقله منو کشیده کلی بخیه زده با دهن پره خون و پانسمان دگتره داره ازم میپرسه مدل گوشیت چیه؟از قیافش خوشم اومد
منو بگی اصا این شکلی شدم
والا...عجب آدمایی ان

سلام

تازه نورم میندازه تو چشات هی فشات قط و وصل میشه!!

فاطمه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

امان از این نورها

ye duste ghadimi :) سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

من از دکتر میترسم....
خوب میشه تا فردا عطسم....
اچییییییییییییییی...


آمپول و دوا نمیخوام
با شما دکتر نمیام
اچییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد