خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

:....


فقط زل زدنم میاد...

از اصول 6!


هیچی دردناک تر از این نیس که سوژه ی پستات پاشه بیاد وبت باهات همدردی کنه!

؟!


شماها میدونین اینکه من الان دوس دارم قلبمو بالا بیارم دقیقا مفهومش چیه؟!!

مخاطب خاص...


بازم خودم موندمو خودت...


کجایی که تنهایی و بی کسی

با من آشنا کرده حس غمو


ببین داغ دوری از آغوش تو

به زانو دراورده احساسمو

...


ازین شهر خاکستری دلخورم

ازین بغض پیچیده تو لحظه هام


تو این روزهای پر از بی کسی

تو تنها، تنها تو موندی برام...

از اصول 5!


بدترین آدمایی که  تو زندگیت هستن اونایین که نیستن!

:|


یه وختاییم این "هه" ای که میگمو نباید بذاری به حسابه سرخوش بودنم!

شاید دارم آهمو از یه راه کاملا مخفیانه(!) خالیش میکنم!...

مصاحبه؟!


دوست ناباب پیدا کردم!

دیروز باهاش در انظار عمومی(!) حاضر شدم، آبروم ریخ کف زمین!

خدا عاقبتمونو به خیر کنه!!

خوده خودم


دلم کربلا میخواد!

ازینا که میرن دیگه برنمیگردن!

رو اعصاب!


مزخرف ترین جمله ها میدونی چین؟

جمله های پرسشی ای که دقیقا با "میدونی چ" شورو میشن!


خب آدم از کجا بدونه؟!

واللا!