خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

هی!!



چقدم آدرسه وبم میاد بهم!

دوس داشتنیم!


دوس دارم شال گردنو!
میتونم باهاش صاف تو چشای یکی نگا کنم و بهش دهن کجی کنم!

اینجوری

عوارض اس ام اس نوشتن!



نمیدونم چه مرضیه جدیدنا میخام یه حرفو دوبار پشته سر هم بنویسم ناخوداگاه بعده نوشتنه یکیش دستم رو کیبورد مکث میکنه!!

وا!

ساعته عزیز!!


یواشتر برو لعنتی!

              شاید یه اتفاقه خوب بیفته!
     یا جدید!
.

.
شما منطق منو ندیدین راستی؟

اوضا خطرناک نمیشود!



-بیییییق!(حالا یا زییییینگ!)(چه فرقی داره؟! شما زنگه در تلفظ(!) کن!)


خوده خوابم!:
بله؟!
(به شدت کنترل کردیم که ها نگوییم!)

یارو:
سلام!
یه چیزی!
(صدای قورت دادن آب دهان!)(یا شاید صدای فکر کردن!)
یه کمک میخواستم!

خوده عصبانیم:
هیشکی خونه نیس- ببخشید!

-تق!(صدای شکسته شدنه اون گوشیه(!) شاید!)

(+ صدای کسی که باقی حرفش را نصفه میشنوی!)



-مردم چه توقعا دارن!(صدای چیزی در درونمان!)


نکته ی کنکوری:

وبه این ترتیب بود که خوابمان پرید و با خود تفکرات نمودیم که:

حالا مثلا اگه یارو دزد بود چی؟!







:()()


خدای من!
چه شباهتی!
انگاری همتون عینه همین!!

خودتی!

 

تنها مشکل بزرگه من اینه که هیچ جوره با اون حیوانه خیلی زحمت کش کنار نمیام! 

وگه نه خیلیا پستشو بهم پیشنهاد دادنا... 

نمونش همین الان! 

نمیشم آقا 

مگه زوره؟ 

 

:)

 

چو تخته پاره بر موج  

رها 

     رها 

          رها     من... 

.....

اینجوریکیش

 

 

گفتم شاید این دوتا رو باهم بزاریم خوشگل شه 

امتحانی بود 

 

باحاله ها 

نیگا 

آخی 

خوشمان آمد

کیفمان نابینا شد!!!!!

 

ربیعم مبارک:دی

من چی بگم آخه؟!!

 

میگه مراقبه خودت باش! 

 

انگار دیگه حال نداره مواظبم باشه! 

 

یا حتی پیشم... 

 

 

راستی اگه عملیم داشتیم که میشد دلو برداشت 

برمیداشتین؟!

عصبانیت خوده خودمیانه

 

جونم...؟ 

جونم؟ 

جون؟
جان؟ 

بله؟ 

ها؟ 

 (     ) ---> این سکوته فقط!

...