خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

پشتیبان!!

یه وختایی آدم دلش میخوا با تمام وجودش از یه چی دفا کنه!

اصنم مهم نیس اون چیه یا کیه!

فقط انگار یه حسی وادارت میکنه جلوی همه وایستی!

به شمام پیشنهاد میکنم امتحان کنین!


راستی جدیدنا میتونم یه شخصیته وراج هم محسوب شم حتا!:|

الان!

علاف ترین موجود عالم دانشجوئه:|

نه مفید واقه میشه نه میتونه از زندگیش لذت ببره!


+ همش دو روز نبودما! نیگا چه بلایی سر این شکلکا آوردید!

سلام من...

سلام به همه ی بچه های خوبی که این وبلاگ رو فراموش نکردن. من که خودم فراموش نکردم و نمیکنم.

پس این سلام به خودمم میرسه. 

سلام بعدی که درجه اش یکم کمتره به اونایی میدم که هنوز نمیدونن این وبلاگ و نوشته های نویسنده ی گلش خاک نخواهد خورد و خبری از وبلاگش نمیگیرن.

امیدوارم همه حالشونم خوب باشه و مراقب خوبیهاشونم باشن.

من چون پست اولمه زیاد حرف نمیزنم که افکار تصاحب وبلاگ از دست نویسنده به ذهن برخی ها خطور نکنه...

وبه تهنام!


چن روزه نشستم اینجارو میخونم، نظراشو!

به این فک میکنم که چقد وبلاگ نویس همینجوری ول کردن رفتن و همین خوده خودم کللی بهشون فش دادم!

من ولی برگشتم! البته اگه نوشتن یادم نرفته باشه!