خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خوده خودم


یه با جمبش نیس بیاد من یه دل سیر بهش فش بدم؟!

...


زین پس به جای ترکیب بدترکیبه "خواب و خیال"!


بگوییم:

"خواب یا خیال"!...

  

بودن یا نبودن، مسئله این است!:دی


در راستای خواب دیشب:


بین از دست دادن یکی که دوسش دارین و دشمن شدن باهاش کودومو انتخاب میکنین؟!


ازون دوسش دارینایی که یه حسه کاملا کاذب (البته از نظره اینجانب!) بهتون میگه بدون اون نمیتونین!!

اون گف!




مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !

دوس دارم!


امروز یکی از عقده های زندگیمو کشفیدم خودم به شخصه!!

انقده کیف میده!

وختی تو یه اتوبوس شولوغ که جا نیس، به یکی اس ام اس بدی:

الان یه فوضولی داره میخونه، بعدا بهت میگم!


؟!!!!


امشب با پیشونی(!) رفتم تو دهنه زهرا!

زهرا:

چرا اینکارو میکنی؟


من:

...


زهرا:

نگا خون مرده شد!


من:

...


زهرا:

خب یکم ککت بگزه!!


من:


زهرا:

نگا!!


من:


زهرا:

وا چرا میخندی؟!


من:

آخه ککم اینجوری میگزه!
وختی میگزه خندم میگیره!!


و هی از او وا و از ما قهقهه!


تهشم گف که من زیادی خوشحالمو رف!


وا!!