خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

بودن یا نبودن، مسئله این است!:دی


در راستای خواب دیشب:


بین از دست دادن یکی که دوسش دارین و دشمن شدن باهاش کودومو انتخاب میکنین؟!


ازون دوسش دارینایی که یه حسه کاملا کاذب (البته از نظره اینجانب!) بهتون میگه بدون اون نمیتونین!!

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ



دشمن میشم باهاش بدون شک و از دور هواشو دارم...
همین...

عمرا!
تورو من میشناسم!
...

فاطمه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

چون لااقل این جوری از دستش ندادم...

بقیش مهم نیست...

فقط نمی دونم با حسه بده باید چه غلطی کرد

جوابتان را همون بالا مشاهده بفرمایید باز!

فاطمه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

می تونی امتحان کنی...

تجربه ثابت کرده که نشناختی منو در این موارد

اتفاقا امتحانتونم پس دادین تو این مورد فاطمه خانومیم!

فاطمه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

البته شایدم هیچ کدام رو انتخاب کنم...
آره..بهترم هست...

میگردم یه راه سوم پیدا می کنم که هیچ وقت از دستش ندم با کمک خودش...

این بهتره

موفق باشی!

مینا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

از دست دادن
حالا خراب نشین سرمن موضوعو نمیدونم چیه درکل گفتم خب

خب هرکی یه نظری داره!

فراری سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

دشمن شدن رو تعریف کن!

هر چیزی بهتر از نبودن

این تعریف فقط تو این مودم بوده احتمالا ولیا!!!

نون.الف چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

ترجیح میدم اونیکه دوسش دارم دوسم نداشته باشه! حالا دشمنم شد عب نداره!بهتر از اینکه دیگه نباشه...

منم منتظر همین جواب بودم!

FaATeMe دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

من ترجیح میدم کلا نباشه!ینی از دستش بدم!
از دستشم دادم! سالیان ساله!

من ترجیح میدم خفه کنم طرفو ولی!
نمیشه؟!!

Anahita پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://daisy.blogsky.com

صد دفه گفتم شام کم بخور که انقد خوابای چرتنغوزکی نبینی. اما خوب من شخصا عاشق سینه چاک اون یاروام که اس ام اس می ده دعوت میکنه جمعه بریم چیز،عب نداره حالا عاشقشم دیگه چه کنم با کمال از خود گذشتگی حاظرم سقط شه


خدا شفا میده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد