خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

...


زین پس به جای ترکیب بدترکیبه "خواب و خیال"!


بگوییم:

"خواب یا خیال"!...

  
نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

فاطمه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

خوشم میاد از آپات...

عشق میکنم باشون...
همین طور با صاحاب وب که اساسی

آی لاوی یو!

نون.الف چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

هیچ کدام ثحیح است!!!...

جان؟!

خاله جون پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
کلی جون کندم تا فهمیدم چجوری باید نظر بدم

سلااااام!

البته اولین چیزی که بعده خوندن نظرت گفتم این بود:
ای جان!

نون.الف شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

جانت بی بلا اصولا....

FaATeMe دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

اصولا من که نه خواب دارم نه خیال!گزینه آخر.!
برو سوال بعدی!

خوبه!
اینم به جورشه!

محمدرضا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
باشه به جای خواب و خیال می گیم خیال و خواب
یا اصلا خیال با خواب
اصلا خواب بی خیال
یا خیال بی خواب
اصلا بی خیال
کجایی؟خوابی؟یا تو خیالی؟

سلام!
همون که من گفنم فقط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد