خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

؟!!!!


امشب با پیشونی(!) رفتم تو دهنه زهرا!

زهرا:

چرا اینکارو میکنی؟


من:

...


زهرا:

نگا خون مرده شد!


من:

...


زهرا:

خب یکم ککت بگزه!!


من:


زهرا:

نگا!!


من:


زهرا:

وا چرا میخندی؟!


من:

آخه ککم اینجوری میگزه!
وختی میگزه خندم میگیره!!


و هی از او وا و از ما قهقهه!


تهشم گف که من زیادی خوشحالمو رف!


وا!!  

نظرات 18 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

سرخوشینا

بده؟!!!

فاطمه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

هه...

طفلی زهرا

البته بیشتر طفلی بچه ی ما که ککش این جوری میگزه...به مامانش رفته


مامانشو عشخه!!

فاطمه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

عالیه ولی اگه همیشگی باشه

سعی برین است که ماندگارش سازیم!!

فرارى جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

والا روایت داریم که گزش کک خارش میاره ، ولى خنده نه! حدیثت جعلى نیس؟ :d

نچ!
من با همین دوتا چشا حسش کردم!!
شما از کجا شنیدی یه همچین مزخرفاتیو؟

مینا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ق.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

هی خدا
...
خوش به حالتان

خب شما هم باشید!!
واللا!!!

[ بدون نام ] شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام.
توی این فیلمنامه اگر جای خودت رو با زهرا عوض کنی بعد جوابهای خودتو بخونی اونوقت معلوم میشه که واقعا وقتی ککت می گزه خنده ات می گیره یا باصورت می ری تو مشت طرف
درضمن اینکه خیلی خوبه شما شاد یا زیادی شاد باشی ولی قرار نیست با این کار خسارات جانی و مالی به دیگران وارد کنی که.زدی بنده خدا رو داغون کردی بعدش می خندی؟!!!
البته اینجا باید از روح لطیف و حس دلسوزانه زهرا نسبت به شما سپاسگذار بود که احتمالا درمورد شما تو دلش گفته .....

سلام گمنام!
راس میگیا
خب طریقه ی کک گزیدنه هر کی به نفر مقابلش بستگی داره دیگه
خب خنده داره
من قصدم البته دقیقا همین بود که بزنم ولی این نبود که خسارت وارد کنم
خب بمن چه آدمای این دوره زمونه آسیب پذیرن این همه!!!
اون طفلی میدونه تو دلشم بگه بد میبینه!
واسه همین سعی میکنه هرچه زودتر صحنه رو ترک کنه!

محمدرضا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

اسممو ننوشتم خودت واسم اسم پیدا کردی؟
نمی دونم چه حکمتی داره من همش یادم میره اسممو بنویسم.جدی فقط توی وبلاگ تو که میام اینجوری میشه
درضمن خیلی جالبه که کک محترم میخواد توروبگزه اما تومیگی بستگی داره به طرف مقابل!!!!!!!
یعنی اگر آروم بگزه تو آروم طرف مقابل رو نوازش می کنیاگر محکم بگزه می زنی طرف افقی بشه.آره ؟که البته اگر هم اینطوری باشه باز همه چیز بستگی به کک عزیز داره نه طرف مقابل
مثل اینکه نفهمیدی منظورمو !
من می گم اون طفلی احتمالا تو دلش یه احساس ترحم نسبت به تو بهش دست مداده و احیانا باخودش گفته:اشکال نداره خوب میشه

آره! قشنگم هس!
مثاله نقضه اینو میتونی تو کامنته پایینی مشاهده کنی الان!
اتفاقا تو نگرفتی من چی میگم!
منم اصولا آدمی نیستم که توضیحه بیشتر بدم!

مینا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

آقا محمد رضا دیگه چاخان نگو
تو وب منم اسمت یادت میره

منم میگم بهش!!!

من و تو شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

شما دو تا سرتون به جایی نخورده؟

چرا دیگه!
سره من خورده تو دهنه اون

میگما فامیل جون لطف کن اگه انگشتات خسته نمیشه یه بار اون آدرستو بده مام تشریف فرما شیم!
واللا!
گم کردم خب
جرم که نکردم!

نون.الف شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام...خوبی؟!...
چه خبرا؟!
نگفتی کجا بودی؟!...
حالا ما نامحرم شدیم آبجی؟!...
منم سرم شلوغ بود...
دیر سر زدم...

سلام!
خوبم!
میام به خودت میگم
بهله دیگه!
خوش به حالتون!

Anahita شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ http://daisy.blogsky.com

ببین یدونه ازون sms ای چرتنغوزکی دوبله واست می فرستم بمیریا ،چیکار داری بچه رو

آبجیه خودمه!
به خودم مربوطه!!!

FaATeMe یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

فراری یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

مسائل خانوادگی شده ، من شخصا دخالت نمیکنم!

خوب کاری میکنی!

نون.الف دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://bavareaftab.blogfa.com/

سلام...
خوبی؟
آبجی نقل مکان کردیم اینجا...به موقع میگم کی قبلیرو بحذفی و اینو بلینکی....
فدات...

سلام!
بهله
چشم!
به سلامتی

FaATeMe دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

با این آهنگت!
زهره ترک شدم!
نیمیشه یه چیز ملایم تر بذاری؟!

بچم!!
به این مهربونی ایه!
نچ!!

نون.الف سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

رونمایی شد...
میتونی بحذفی و بلینکی...
فعلن...

چشم!
همین الان!

نون.الف سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

۴سال بود بلاگ اسکای بودم...
گفتم یه سریم به بلاگفا بزنم...
تنوع لازمه...

اتفاقا منم یه همچین کاری کردم یه بار
ولی مواظب باش پشیمون نشی مثه من!!

Anahita سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://daisy.blogsky.com

پیرن سفید آستین گره ای،خریداری شده توسط:بی مجوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد