خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

چی داره میشه؟!!!!

به نام خدا

.

حالا شاید در ک میکنم اونی رو که اون روز میخواس بره وخ بگیره از مشاوره، نه واسه اینکه مشکلشو حل کنه، فقط واسه اینکه یه گوش پیدا کنه که 45 دیقه ی کامل واسش بگه...

از زندگیش...

درداش...

خرکیفیای بی دلیلش...

حتی با اینکه مطمئنه یه همچون آدمه پر ادعاییم نمیتونه به دادش برسه...

.

درک میکنم...

     این روزا

            فقط درک میکنم...

...

نظرات 14 + ارسال نظر
na30b پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

کمبود هم صحبت ؟ آیا؟

نمیدونم بهش چی میگن!
....

فاطمه پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

تنهای بی سنگ صبور

خونه ی سرد و سوت و کور

توی شبت ستاره نیست

موندی و راه چاره نیست.


چقدر دلم یا این آهنگ گریه کرد...

فقط همین...

دله من که مثه دستای ببریه شده!
تو پاندای کنگ فو کار!!

مینا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

خودتی پر ادعا
بی ادب

اتفاقا موقعه نوشتن اون تیکش داشتم فک میکردم یه چی بنویسم که به خودت نگیری!!
خب انتقاده دیگه، آدم که نباید مثه دخترخالش باشه، باید جمبه داشته باشه!

ali جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.atkh.blogsky.com

salam
mamnooon ke be bloge man sar zadi
omidvaram bazam biay va baram nazar bezari
montazeret hastam

سلام!
من هر دفه میام شما همینو میگیا!
میام بازم!!!

فریناز جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام
نمی دونی چه کیفی میده وقتی با دعوت نامه وارد بشی

الان اینجوری یم

میگم خود خودت مشاوره خیلی یم خوبه
کی گفته بده

درکش کن
عملشم کن
درک که به دردت نمیخوره
تااااااازه داغت بیشتر میشه

میفهمی که

سلام!
جدی؟

منه بیچاره که نگفتم مشاوره بده خب!

داغمون دیگه انقد زیاد شده که سوختیم الان!

میفهمم

فریناز جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

یه موقع هایی یکی پیدا میشه که ۴۵ دقه که هیچ! تمام عمرشو مجانی و رایگان به حرفات گوش بده

نه به دید یه آدم با ادعا
به دید یه عاشق


میادا

شاید همین امروز
شایدم فردا

مهم اینه که میاد خود خودت

یه موقعم پیدا میشه اما نیست...

امیدوارم بیاد

دعا کن!

فریناز جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

شرمنده ها
فاطمه منو میشناسه

کلا حرفام تو یه کامنت و اینا جا نمی گیرن

خب دیگه چی میخواستم بگم

هیچ چی

فقط مراقب خودت باش خود خودت

انقده خوشم میاد از آدمای حرف دار!
این جمله ینی از خوده خودم متنفرما!!

ممنون از حضورت!

فرود جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

آره دیگه اینجوری از چپ و راست آدم پیدا میشه که بله " درکت می کنم " ولی ....
اینکه یه گوش پیدا کنی اینقدر بگی و بگی تا آی سی ش بسوزه و بعد حرفاتو تو دنیا جار نزنه یه آرزوی محال شده ...



فقط خدا میمونه واسه آدم...

مینا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

والا
ما هم که بهمون برنخورد از قشرشون دفاع کردیم
بعدشم
تو اینو بگی من دیگه چی باید بگم که حتی....
همون یکیشم ندارم که هیچ هرکس ازم یه جور توقع داره ....
خیلی سخته تو دید همه خوبه باشی اما ...
اونقدر دلم از خودم پره که بعضی وقتا حس میکنم سر ریزشدنشو....
اینم یه جور ساختنه بلخره....

محدثه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://rayeheyedoost.blogsky.com

وقتی کامنتت رو دیدم ، بدو اومدم این جا !!!..
دلم واقعن برات تنگ شده بود !
چه بزرگ شدی تو دختر !:')

خوش اومدی!
خوشحالمون کردی
تازه صفام اوردی...
اون اشکه شوقه الان؟

از خاک کمتریم سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://dusty.blogsky.com/

به احترام آمدن ات خدمت رسیدم..میآیم بخوانم بعدن از دل گویه هایت بر این صفحه...

تشکر...

آناهیتا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

ای فلک،چقده اینو سرخ وسیاش کردی ،بابا دلمون گرفتا

خب سیاش نکردم که دلتون وا شه که!
آناهیتا؟!

من و تو چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

هم صحبت بهتر از اون بالایی؟
بهتر از کسی که این روزا براش سینه میزنی؟
با اون حرف بزن...

هنو اونقد آدم نیستم که جوابمو بشنوم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

آره اشک شوقه !!!
:')
:')
:')

آخی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد