خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

از هر "دری" (!) سخنی

من که خیلی وخته جز همین یه دره بزرگ دره دیگه ای جلو چشام نیس!...

گرچه تا دلت بخواد داره دیوار خراب میشه رو سرم...

1..

2...

3....

4.....

: چه اتاقه خسته کننده ای...

.

راستی

این روزا به اندازه ی همه ی روزایی که آروم بودم،     نا آرومم...

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

خوندمت فاطم...
گرچه خودمم...



ته این چه فعلا که هیچ نوری نیست...

ممنون


...

فاطمه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

منظور چاه بودا....

من فک کردم ادبی نوشتی!!!!!

اول ضمیرمفردغائب کجایی؟؟ سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.C100o13yar.blogfa.com

و چه سخت است زمانی که کسانی به نا حق به قومیت ما توهین می کنند تلخ تر زمانی است که این توهین در بین افراد متداول شود و ...
-------------
سلام دوست عزیز موضوع این پستم رو اختصاص دادم به چگونگی تولد یافتن جمله ی یه روز یه ترک - یه رشتی - یه اصفهانی یه ...
دوست داشتین بدونید این جمله چه جوری متولد شده تشریف بیارین
یاحق[گل]

اومدم!
....

مینا جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

منم به خود موندم
فک کنم معلومه
نه؟؟؟


!!!!

فرود یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

چرا دره ؟
شاید یه سکوی پرتاب باشه ...

البته ما منظورمان دره نبود... در بود

ولی شمام سعی کنید به رویمان نیاورید ادبیات و املای بیخودمان را که سخت دچارش هستیم!

عمو علی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام
عجب در به دری شده اینجا!
بابا ادبیات.

سلام!
میبینی تورو خدا؟! در به درش دل بیچاره ی ماس!

بابا بابا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد