خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

شاعر میگه خب!

تو این سرمای تنهایی

              نمیشه حفظ ظاهر کرد...

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

شاعر چه چیزا میگه ها...نه؟؟

امان از شاعر هایی که حرف دل می زنن...
درد مشترک همینه؟


هی خواهر!!

فک کنیم یه چی فراتر!

بگذار گمنام بمانم جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.khakrize-khaterat.blogfa.com

با سلام

یخ بسته خنده بر لب مادر هنوز هم
از داغ لحظه ای که جوانش شهید شد

به خونه ی شهدایی من هم یه سر بزنید

وبلاگ ما هر روز ، بروز خواهد شد

منتظر حضور گرمتان هستیم

www.khakrize-khaterat.blogfa.com

در سایه سار امن ایمان
پاینده باشید و جاودان

التماس دعا

با سلام!

چشم
میام...

فاطمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

اگه این بازدید کننده ی محترم اول میشدند کشته شده بودید...
افتاد؟
شانس اوردیا...


اتفاقا مام داشتیم فک میکردیم با چه سرعتی نظر دادین!!

الان فخر فروشی کردی من سرعت ندارم؟

فاطمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

دیگه ما اینیم دیگه...
بله...معلوم بود؟

دیگه سرعت داریم دیگه...اینترنت پر سرعت انقده حال میده....


حیف که این شکلکا حق مطلبو اهدا(!) نمیکنن وگه نه میگفتیم!

فاطمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

قضیه جالب شد...
چی کار میخاستین بکنین مثلا؟؟

بگو بینیم...

اینجا زن و بچه رد میشه ها، ن پرابلم؟!!

فاطمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

راحت باشید...
اینجا همه از خودن!!

خب اینجور مواقه چی میگن؟!!!

مینا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

این جور مواقع میگن:
حالا من یه چی گفتم تو چرا باور میکنی!

درده بزرگیه که جدی گرفته شی این جور مواقه!

فریناز شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com



اینجا چه شبیه قبل منه ها

یادش به خیر...

مجبور شدم برش دارم

راستی من دوباره بی دعوت نامه یواشکی اومدم تو

اتفاقا منم دیده بودم!
چرا؟!

مگه من یه همیشگیشو نفرستادم واست؟
گمش کردی؟!!

فرود یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

آره دیگه شاعر هر چی دوست داره می گه
یه شاعر دیگه ام میگه
""" و دستانت را همچو احساس گرمی از هستی در دستان عاشق من بگذار ""
کلا این شاعرا اینجورین دیگه ...

شاعرم نشدیم!

فاطمه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

یعنی حال کردم با جواب مینا...
آقا ما کم آوردن شمارم دوست داریما...

حالا ما جدیتون میگریم...خوبه؟؟؟

بله!
مطمئنین؟!!

فریناز دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

بچه که داد زدن نداره

خب ببخشید
دیگه گمش نمی کنم


اونو...
مجبورشدم دیگه...چون باید این رز قدیمی رو میذاشتم...

کی گفته؟
همین بچه هارو لوس میکنن اینجوری شلخته بار میان چیز میزاشونو گم میکنن دیگه!
مثلا همین خوده خودم!!

آهان
موفق باشی!

f یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://daily-hates.blogsky.com/

am I right?
you have delleted my comments?
why?
only because of you dont understand them?
please dont do that again!
read your lessons carefully instead of writing in here
the same shall succeed!!!!!!!!!!!!!!!!

باور کن پاک نکردم!
تو بحر طویلس همش! برو ببین
میزنی چرا؟

چه عجب آدرس دادین! مزاحم میشیم ایشالا!

دختر کرد دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

زیباو جالب بود

بهم سر بزن

بایییییییییییییییییییی

به کجا دقیقا سر بزنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد