خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

انتگرال گیری سیمپسون

دانلود کد رایگان روش انتگرال گیری سیمپسون – Simpson Rule

قاعده انتگرال گیری سیمپسون - Simpson's Rule

گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه قاعده انتگرال گیری سیمپسون یا Simpson’s Rule را تهیه نموده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است. قاعده سیمپسون، یکی از روش های سودمند و پر استفاده در زمینه محاسبه عددی انتگرالها می باشد. اکثر ماشین حساب های پیشرفته و نرم افزارهای ریاضی (از جمله خود متلب)، از این قاعده یا روش های بر گرفته از آن، برای محاسبه انتگرال های بهره می گیرند.

لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است:

لینک دانلود (۷۳ کیلوبایت)

نظرات 17 + ارسال نظر
soundstorm پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://trancekade.blogsky.com

webloge ghashangi dari ... khoshhal misham be manam ye sar bezani

یعنی تو خوندی این مطلبو؟

بعد نگفتی چه ربطی داره این پست با کل وبلاگ؟

معلومه چقدر خوشحال خواهی شد

م مثل ... پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

واقعا ممنون
نیاز مبرم و اسنشیال داشتم به این کد.

تو دیوانه ام نیستی دیگه!
خدایااا

نیلوفر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://rozesiyah.blogsky.com


هی وای من عجب تحولی در وبت رخ داد کرده
انتگراااااااااااااااااااال مردم باکلاس شدن

اصا خیلی کلاسمون رفته بالا!

یه سری مشکلاته فنی داشتیم، رخ دادن، شماها به بزرگیه خودتون ببخشین!

نیلوفر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

نیم نگاهی نظری به وبه ما هم بیندازید شاد خواهیم گشت

الان شادی آیا؟!

محمدرضا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه قاعده انتگرال گیری سیمپسون یا Simpson’s Rule را تهیه نموده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است. قاعده سیمپسون، یکی از روش های سودمند و پر استفاده در زمینه محاسبه عددی انتگرالها می باشد. اکثر ماشین حساب های پیشرفته و نرم افزارهای ریاضی (از جمله خود متلب)، از این قاعده یا روش های بر گرفته از آن، برای محاسبه انتگرال های بهره می گیرند.

لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است:

لینک دانلود (۷۳ کیلوبایت)

گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه قاعده انتگرال گیری سیمپسون یا Simpson’s Rule را تهیه نموده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است. قاعده سیمپسون، یکی از روش های سودمند و پر استفاده در زمینه محاسبه عددی انتگرالها می باشد. اکثر ماشین حساب های پیشرفته و نرم افزارهای ریاضی (از جمله خود متلب)، از این قاعده یا روش های بر گرفته از آن، برای محاسبه انتگرال های بهره می گیرند.

لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است:

لینک دانلود (۷۳ کیلوبایت)
گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه قاعده انتگرال گیری سیمپسون یا Simpson’s Rule را تهیه نموده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است. قاعده سیمپسون، یکی از روش های سودمند و پر استفاده در زمینه محاسبه عددی انتگرالها می باشد. اکثر ماشین حساب های پیشرفته و نرم افزارهای ریاضی (از جمله خود متلب)، از این قاعده یا روش های بر گرفته از آن، برای محاسبه انتگرال های بهره می گیرند.

لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است:

لینک دانلود (۷۳ کیلوبایت)

گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه قاعده انتگرال گیری سیمپسون یا Simpson’s Rule را تهیه نموده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است. قاعده سیمپسون، یکی از روش های سودمند و پر استفاده در زمینه محاسبه عددی انتگرالها می باشد. اکثر ماشین حساب های پیشرفته و نرم افزارهای ریاضی (از جمله خود متلب)، از این قاعده یا روش های بر گرفته از آن، برای محاسبه انتگرال های بهره می گیرند.

لینک دانلود کد روش انتگرال گیری سیمپسون در ادامه قرار داده شده است:

لینک دانلود (۷۳ کیلوبایت)

و این داستان ادامه دارد...

آخه بنده خدا یکی نیست به شوما بگه این چیه آخه آوردی اینجا.
بالاترین چیزی که درموردش تو این وبلاگ درموردش بحث شده یکی خواب های حضرت مستطاب صاحاب وبلاگ والبته شوکولات های جویده بوده؟
انتگرال تو این وبلاگ ؟ .البته ببخشید یادم نبود یه بار هم بحث علمی شده اون هم درمورد لبخند حروف و اشکال در صفحه ای از کتاب زبان
حالا اومده برا ملت تریپ انتگرال سیمپسون برداشته.
شما اگر خیلی سطح علمیت بالاست دیکته تو درست کن.
متلب با ط است نه با ت.
مطلب.
راستی این انتگرال شکولات جدیده آیا که برای به دست آوردنش باید معادلات پیچیده رو حل کرد؟

من نیاوردم، خودش ظاهر شده اینجا
تازه شما که خودت چنتاشو آوردی، مگه من چیزی میگم؟؟
ینی مبحثه انتگرال واقعا از شوکولات بالاتره؟!
نخیرم ما با شوکول ازین حرفا نداریم!

سلامت کو اصا؟! ها؟

لیلیا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام.



اوه اوه انتگرال!

بدم از انتگرال میاد در حد لالیگا!
صد رحمت به مشتق

اینا چیه چیه ایجا میزاری.ادم یاد درس و مشق میفته.!



هان!

شوکول انتگرالی !

منم میخوام میخوام میخوام

خعلی نامردی اگه به من ندی خوده خودم!

معادلات رو حل کردی و به شوکول رسیدی بخبر بیایم جشن بگیریم.
درسته از انتگرال خوشم نمیاد اما شوکول انتگرالی دوست دارم که.

سلام!
اوه اوه نداره که! به این خوبی!
مشتقم خوبه!
منم خوبم!

همه جورشو داریم تو مغازمون! شمام تشریف بیارین!

نیلوفر جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

البته الا به صورت متفاوتی اپم

متفاوت تر از من حتا؟!

مینا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.beheshtam.blogsky.com

خدا شفای عاجز به *صاحب این پست* و همچنین *نظردهنده ای گرامی* عطا فرماید

آمیـــــن!
البته از اون دومیه قطه امید شده فک کنم

محمدرضا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

واحیانا کمی سواد هم به این نظر دهنده بالایی.
شفای عاجز؟!!
اون گدای عاجزه.
شفا معمولا عاجله

خیلیم عاجزه!
شما بلد نیستی
اینجا حرف بزنی عواقبش پای خودته هاا! ما زیادیم!

فاطمه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

تسلیت...

...

ye duste ghadimi :) یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

مجید جان
اون "مطلب" به معنای "موضوعه" که با "ط" است
این "متلب" یه نرم افزاه...
تازمش...
نمیدونین، بدونین، بچمون از خفنای روزگار بوده یه روزی... تو "شریف" بوده... شماره دانشجویی "شریف" داشته... اصن تو "دانشگاه صنعتی شریف" درس می دادن ایشون...
الان نیگا نکن این قدر خاکی ان ایشون... اصن یه وضی...
دیگه چی باعث شد بره من یکی که نفهمیدم

هر جا که هستی، خوشحال باشی

خدا به دادت برسه! ما خودمون ترسیدیم به روش بیاریم دچار مو دراوردگیه زبون بشیم!!

دوس جون کوتا بیا بابا!
فک کـــــن
خودمم نفهمیدم!
ولی اینجا یکی مثه تو واقعا کم دارم:|

توام:)

نیلوفر یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

اپم ویژه حضرت فاطمه

دیدمت نیلوی جان!

فاطمه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

میگم دلم ازون آپات میخواد...

ازونا که اسمشو گذاشتی این منم!
نمی نویسی؟

دوسشون داشتم...

تازه بزار منم بگم که این خوده خودم ما تیچر بسیار قابلی هستند...بنده خودم به شخصه شاگردهای ایشون رو از نزدیک دیدم و حتی یه چند باری هم به جای ایشون سر کلاساشون رفتم و شاگردهاشون بسیار راضی بودن از ایشون...

اصا لایک به یوووووو

دوس دارم بنویسمااا
ولی نمیاد:|


فاطمه؟!



این دو تا با من نیستنا!
من به شدت تکذیب میکنم!


لایک به خودتو هف جدو آبادت!

فاطمه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

تو باز به عمه های من گیر دادی؟

خوبه خودت هر سه عمه ی گرامی مارو دیده ای از نزدیک و کلا همه ی فک و فامیل و هفت جد و آباد مارو


اصا لایک به هفت جدو آباد خودت
همشونم دیدم...

راستی خال جون خوبه؟
بش بگو پیش ما بیاد

خوب کاری میکنم گیر میدم!
زورم به بقیه که نمیرسه!

خوبن، خوده خودمونم نمیبینمشون حتا!

ye duste ghadimi :) چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ق.ظ

khodaro shokr ta hala ya niumade in vara (ke baide... hamash in varast) ya age umade nafahmide manzuram ba ishun bude...

kholase...

rasty bon daneshjuyi namayeshgahe ketab begir:
tibf.net

har chi sari tar behtar...

kheili khub mishe age jur besh ba ham berim

albate man ke hamash tu kotob darsi kham bud... masaln sale konkure o bayad kotob konkur kharidari konam

khoda be kheir begardune

نه بابا، رفته طومار بنویسه بیاد

چقد امسال نمایشگا زود اومدااا
مرسی:)
بالاخره یه روزم باید بشه وخ گذاش رف غرفه ی کودک نوجوان!

محمدرضا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
حالا یه بار من یادم رفت سلام کنما.خودت چی همش یادت میره!
اولا همه دوست جونای شوما مثل خودت سلام بلد نیستن انگار.
سلام به یه دوست قدیمی خود خودش.
خیلیم متلب با ط دسته داره اگر نباشه مطالب میشه متالبآخه مطلب مگه نرم افزار میشه؟!
تازشم این بچه تون احیانا بزرگ شده باشن دیگه وگرنه دانشگاه راش نمیدادن که.
درضمن کم هندونه برا هم تیکه پاره کنین.
این بابا اصلا خوشش نمیاد از تعریف کردن ازخودخودش.(الکی)
ببین هی رنگ عوض میکنه .درخاکی بودنش که شکی نیست رفته از بالای پشت بام خانم پشت بامیان شوکول کش بره لباساش خاکی شده.
اصا ببینم شماها کار وزندگی ندارید همش اینجایید؟
من کی همش اینجا بودم.من که همش خونمون بودم.
این دوست قدیمی کم بودن خانم پشت بامیان هم اضافه شد.
راس گفتی شما زیادیدا.زیاد باشید اصا.
منم که اندراحوالات تیچر بودن ایشون مطالبی رو به عرض رسونده بودم قبلا.
ما هم بر میزان تبحر وعلم ایشون آگاهیم.
جدول شوکولیف ،شوکول خوردن در خواب،شوکول خوردن با یک انگشت درچشم،شوکول خوردن زیر میز هنگامی که شاگردان مشغول نوشتن تمارین درکلاس هستند،شوکول خوردن درزنگ تفریح و...
همه وهمه گواه این مدعاست.
تازه لو نمی دم که بعضی وقتا برای 25صدم نمره ،از بچه ها شوکول رشوه میگیره.

چه نونی به هم قرض میدن این دوستان گرامی.
ما که بخیل نیستیم.
امیدوارم همیشه درکنار هم ،به یاد هم و باهم شاد باشید وسلامت
ا

سلام!
شما که به بقیه گیر میدی یه بارم نباس یادت بره! مفهومه؟!

خانومای محترمی که به پیشگوییای بنده توجه نکردن حالا جواب گو باشن!

منم امیدوارم:)

لیلیا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

سلام..

خب خداروشکر خوبی..

خب من تشریف اوردم..کجایی صاحب مغازه؟!

نکنه وعده وعید و اینا..

داشتیم خوده خودم..

خوبه تو غم نداریا.. همیشه میخندی..

خداروشکر ..

خوده خودم..

سلام:)
ما همینجاییم همش، وعده وعیدم نمیدیم مثه شما!
غم نداشتن با همیشه خندیدن البته دو مساله ی کاملا مجزاس!
:)
خدارو شکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد