خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خوابم نمیاد:|


لعنتی!

نظرات 15 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
الا حتما خوابی دیگه!
توازن روز وشبو به هم زدی می گی خوابم نمیاد اون وقت.
فشم میده تازه

سلام!
مگه این مهمونا میذارن؟؟
توازن چی چی هس حالا؟!
خوب کاری میکنه!

محمدرضا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

عه سلامم بلده بچمون.
آفرین عمو جون پاشدی بلاخره.یه کم دیگه میخوابیدی شب می شد دوباره راحت میخوابیدی تا فردا شب.
سیزه به در هم خواب می چسبه ها.
مهمونا اومدن شما رو ببینن یه چن وختی نبودی از دستت راحت بودنا.
توازن همون موازنه است از حرکات موزون میاد.
فش بده.نده

بچتونم اوردی اینجا؟؟
مگه خوده خودت وب نداری؟ ها؟
بیا! برادر زادشم آورده!
میگم چرا هرچی شوکول قایم میکنم تو وبم گم میشه!
13 به درم بله! ولی فقطه فقط تا لنگه ظهرا
جدی؟! نمیدونستم که! میگفتن حداقل خودمو نشون میدادم!

اینا ینی چی حالا؟!

فش بِدم ندم؟!! چه بی ثباتن مردم!

محمدرضا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

بازم رفتی؟
سلام

سلام!
خیلیم باز نرفتم!

محمدرضا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

عه ؟
هستی؟فک کردم نیستی؟

کی گفته هستم؟!!

محمدرضا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

آره پس چی باباجونم آوردم تازه.
میخوام زنگ بزنم بر وبچ بریزن اینجا اخه ایتجا شوکولات نرذی پخش میکنن.
منم تجربه کردم دقیقا تا لنگه ظهر می چسبه بعدشم که اصا یه وعضی باید خوابم میگیره
نکه خودت ثبات داری؟
نچ نچ
بی ثباتی؟
نچ نچ
پس تو یه دو نه شو کولا ت تو با ید ب دی به من.
حالا خود خودت گرگی


کسی خونه نیست اصا
آره دیگه، بعدش میشه خوابه بعدازظهر

تو چرا انقد به شوکولای من چشم دوختی؟!!ها؟

فاطمه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

چه خوشگل شده اینجا...

سلیقه ی ماس دیگه!

لیلیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام.

مغازه شوکول فروشی آیا! ؟؟ چه قشنگ..

چتر قرمز دوست دارم!

اونم کاکتوس فاطمه است لابد..

سلام!
بله! شما که شوکول نیاوردی، خوده خودم رفتم مغازشو خریدم!
چتر قرمزم تورو!
فک کنم! نپرسیدم ازش!

لیلیا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

‌‌‌‌‌‌إ پشت بوم مغازت مث خونه فاطمه اینا گل کاریه

وعده وعید چیه آیا؟؟ نمیدونم!





پس چـــــی

خودمم نمیدونم، گفتم بگم همینجوری!!

محمدرضا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
بازم نیستی که!؟

سلام
خوب کاری میکنم که!

لبلیا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام .
چیرا نیستی پس ؟

حالا که نیستی

سلام!
برانکه نبودم

ye duste ghadimi :) دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

yany faghat akhar hafte ha hasty?
akheeeeeeeeeeeei

mikhai user pass weblogeto bede vaghtayi ke nisty khodam vasat por konam jato
ta vaghty sarbazit tamum she...


movazebe "hamkare gerami" (yany khodet) bashe

بله دیگه:|
نیس شما خودت یه وبلاگ داشتی نذاشتی بمونه کپک بزنه!
ولی سربازیرو خوب اومدی

همکاره گرامی آفت ندارن!

راستی اینی که مرده کیه؟!
بهم اس ام اس دادن!!!

مینا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام

سلام
اومدی؟!

محمدرضا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

مینا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.beheshtam.blogsky.com

آآآآآره

چه فایده وختی نوبتتو اهدا نمیکنی!!

ye duste ghadimi :) چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

jeddi?
behet sms dadan
valla nemidunam vali guya pesare yeki az ostadaye daneshkade ye bargh bude...
faghat axesho didam
alan sahar mige ke ostade ro mishnase va in ke che ostade silent o arumie...
kholda sabreshun bede...

آخی!
خدا بیامرزتش
حالا پسره اون خزه که نبوده احیانا؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد