خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

هندزفری نه ...آیزفری!!!

معرفی هندزفری نوکیا:

این هندزفری که کیفیت آن فوق العاده است اگر اصل باشد هیچ عاملی باعث خرابی آن نمی شود. از مچاله کردن آن در جیب و کیف و کشیده شدن و ماندن در زیر پایه صندلی و میز گرفته تا  ماندن حتی زیر چرخ ماشین!!!


فقط یک عامل باعث خرابی این هندزفری بنده شد و آن هم چشم زدن آن توسط خانم بنده!

اونم درست در همون روزی که ایشون باید این جمله رو بگن که: " نیگاه کن... تو اینقدر بد ازش نگه داری میکنی که خراب نمیشه ، اونوقت هندزفری من چی؟؟..."


متخصصین، من اینارو اینطور وصل کردم ولی جواب نداد کسی راه حلی بلده؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
یک سبد سیب دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

درست نمیشه!

من قبلا امتحان کردم!

چشم خانومتون بی بلا

-----------

خوده خودم بازم که بی معرفت شدی!

ای بابا

1 روز هست 2 سال نیست!

کجایی عایا فاطمه؟

پیش بینیتون درست بود درست نشد.
بله چشمشون بی بلا ایشاله
-------------

محمدرضا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
باسوزت لحاف دوزی دوختیدش آیا؟

سوزن؟ لحاف دوزی؟؟؟ کدوم قسمتش شبیهه به گزینه شما؟

montazer جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام
سیم هندزفری روکش داره اول با فندک یکمی بسوزونش تا روکشش از بین بره بعد اتصاشون بده جواب میده

سلام
فک کنم این کارم انجام دادم ولی نشد که نشد که نشد که ....
امتیازتون از بقیه ولی بیشتر شد که یه پیشنهاد دادی و ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد