خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

سلسله صفاریان..

چرا اینطوری هستن بعضی ها؟

عشق صف... 

هرجا ببینن ملت دارن از یه چی در میرن اینام در میرن،

همین فرداش ببینن ملت صف بستن برای اون چیز اینام میرن تو صف:|

!Baba, the brain is a good thing

خیلی جاها از اینا میبینم ها..کمی دقت کنید شما هم میبینید دور و برتون...

نظرات 2 + ارسال نظر
خوده خودم دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

حالا حرص نخور، شما که رکورد زدی

حرص؟
شما به من حرص را نیشان بده.
یاد رکوردم انداختی لبخند بر لبام جاری شد. خدا لبخند بر لبات جاری کنه
ینی دقیقا همون شدا. امروز دوباره اومدن تو صف که بشون برسه.

فریناز چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

آهان! الان خوده خودتون شدین نه خوده خودت:دی

خب شفاف سازی کن ما در گمراهی نمونیم خب

شفاف سازی کردم دیگه
نیگا نویسنده ها دوتا شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد