خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

هش ساعت و رب تا تابستون:دی


اینجانب یک عدد خر زده ی روانی شده میباشیم که دراین تاریکیه شب برای مخ نداشته ی پر از خزعبلات گشته مان دل میسوزانیم!!


نظرات 22 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام
یه سوال؟
این جمله عالمانه رو توی چند ثانیه از مخ ظاهرا نداشته ات متراکم کردی ؟
سوال های بعدی:
خر بهت زده؟ کی ؟با چی؟خره چیزیش نشد اون وقت؟
شما جند نفری که روانی شده می باشید؟
شب غیر تاریک هم داریم آیا؟
خزعبلات چی هستن ؟
مخ نداشته که نیاز به دلسوزی نداره .
وقت تموم شد برگه ها بالا

سلام!
یه سوال علامت سوال داره؟؟ اگه اجازه گرفتی که بپرسی یا نه پس چرا پرسیدی؟ ها؟؟
به محض بسته شدن کتاب!

طفلکی خر خوبی بود
نمیخواستم بزنمش، عصبانیم کرد!
در مورد چن نفر بودنمان قبلا توضیح داده بودیما! درسو گوش نمیدادی؟؟
بله! همین الان شبه ولی نیگا چه روشنه!
سواله بعدی!

فک کنم قبول نشی اصا!

محمدرضا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

لیلیا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ



نت بر می داریم!

هش ساعت و رب تا تابستون
خر زده
روانی
تاریکی شب
مخ نداشته
خزعبلات
دل سوزاندن



از متن شما این نت ها رو میشد برداشت.
جای فریناز خالی

اصن سلام خوده خودم.

اینا فش که نیستن؟!
حالا من یه چی میگم، شما که نباید تکرار کنی دختر جان!

سلام لیلیا:)

فریناز سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

ما که میایم
می بینیم هی به روز و شب نمی شه هی مونده دیگه نمیایم

لیلیا اومدم

من که کلا تابسونم:دی

مبارکا باشه و اینا تابسونت خوده خودم

اتفاقا مام فقط همین بیس روز جو دانشجو بودن گرفته بودمون

نیلوفر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://sallavat.blogsky.com

سلاملکم به این وبم دعوت شدی دختر خاله

سلام!
به! ما که بی دوتم تشریف فرما میشدیم هی هی!

بووووووووووووووق پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام ابجی.....میخوام خودمو معرفی کنم
من یه دخترم....لطفا تحویلم بگیر....انقدرم فکرنکن یه تیکه پلاستیکم من یه دخترم و اسمم رو بووووووووووووووق گذاشتن!!!!!!!!!!!!!!!!شناختیم حالا؟

سلام!
الان کاملا معرفی شدی!
کی اسمتو گذاشته؟!
خب عوضش کـــــن!
بعدشم ما نفهمیدیم این گریه هه واسه چیه الان!

بووووووووووووووق پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

ولی چه جمله مفهومی نوشتیااااا

نیاز به توضیح که نداری احیانا؟!

لیلیا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام خوده خودم..



فش! چی هست! یه نوع شوکوله..؟ به به...


نه...فش نه..

فقط نت بود..همین.

از جو دانشجویی بیا بیرون دیگه، دلمون برات تنگ شد!

سلااااام

اومدم بیرون! حسابیم اومدم!

نیلوفر جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ذوق نکن تو حالااا

بووووووووووووووق جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

پزستار بیمارستان تا منو دید گفت اسمشو بذارید بووووووووووووووق
گریمم برای اینه که اسمم رو یه چیز چرت و پرت گذاشتنتوجای من بودی گریه نمیکردی؟

مگه اسم آدمو پرستارا میذارن؟؟

بووووووووووووووق جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

ون بالا پرستار منظورم بودااااااااا

ببله

بووووووووووووووق جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

چرا نیاز کمی به توضیح درباره جملت دارم.....کمکم میکنی از این خماری دربیام؟آآآآآآآآآآه.......رومو زمین ننداز.....

امکان نداره!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان برشما مبارک باد.
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید.
دریاب جوانی را...

:)

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

تولدت که هم زمان شده با نیمه شعبان و متاهل شدنت مبارک باشه...

از ته دل تبریک میگم

امسال دیگه سرت شلوغه آپ تبریک یا تسلیت نزاشتی واسه تولدت

امسال سرمون شولوغ بود، بقیه ام انگار یادشون رفته بود تولدمونو!
ممنون:)

لیلیا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

چی !

تولد..
تاهل...

مبااااااارکه....مباااااااااااااااارک..


خوده خودم برگرد...

مرسی لیلیا:)
همین دورو برام!

نیلوفر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

بببببببببببببه سلاملکم دختر خاله خوب هستین؟
خدمت رسیدم دو مطلب بگم

اولی اینکه فردا میایم
ودوم اینکه بفرما وبم یه مقدار هم تلاش کن نظر بذار

فردا نه و امروز
اومدما ولی هرچی تلاش کردم نشد!

محمدرضا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
دنبال یک عدد خر زده ی روانی شده میباشیم که دراین تاریکیه شب برای مخ نداشته ی پر از خزعبلات گشته مان دل بسوزاند!
ندیدینش؟

عیدتون مبارک.

سلام!
اتفاقا اینورا زیاد میومداا
روانیییی؟؟
عید شما نیز!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

پس رفتی قاطی مرغ و خروسا پیدات نیست؟
خدا رحم کنه به همسر گرامی.باید برات هر روز شوکول آب شده بیاره
ان شا الله که در کنار هم سالیان سال سلامت باشد و خوشبخت باشید و هرچی اتفاق خوبه براتو رقم بخوره.
مبارک باشه.

دیگه شولوغ بود قاطیه اونا، خوشم میگذش نشد یادی از دوستان کنیم
پس چی! تازه امتحانشم پس داده!

ممنون:)

محمدرضا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

سلامت باشد رو با همسر گرامی بودم چون بعیده از دست شما سالم بمونه

دیگه کار از کار گذشته، مخ نمونده واسش، واسه بازماندگان دعا کنید شما!

ye duste ghadimi :) سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ

tafallodet ye jayi hamin vara bud
hala ye kam zud tar, ye kam dirtar

tafallodet pas o pish mobarak

rasty az un jayi ke kam post mizary malume sarat sholugh shode :D ba ye nafari :D dar che hali agigam :)

نداشتیمااا
باید واسم خز پارتی میگرفتی!
الان خلوت شدم!
حوصله ی وب نداشتم وگه نه هر روز سر میزدم!

نسترن جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

فاطمه جون توسایت همبیااسم سایتم کوچول موچول هست

چشم!
میام
:)

محمدرضا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
در این شب های عزیز از شما دوست خوبم التماس دعا دارم.
امیدوارم بهترین تقدیرها دراین شب های قدر برات رقم بخوره.

سلام
محتاجیم به دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد