خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

پوشش!

دیروز با در معرض نفرین و دشنام قرار گرفتن جمع کثیری از هم وطنان عزیزمان که افتخار بالا شهری بودن در چشمانشان موج میزد متوجه شدیم بعضیا واقعا راس میگن! انگار تو مملکت ما آزادی وجود نداره!
نظرات 14 + ارسال نظر
م مثل ... پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

Hchnd, uari
Hoi ;d 'tji lh Hchnd knhvdl?
Hchnd [khfhuhgdd?

نمیبینی کی گفته؟؟
نوشته شده توسط خوده خودم! بله

فاطمه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

بووووووووق یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

چیه مگه؟منم ادمم دیگه

بوقه آدم؟!
جلل خالق!
قدرت خدارو میبینی؟

بووووووووق یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

چـــــیـــــه؟!
بوق که گریه نمیکنه!

لیلیا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

تا آزادی رو چی معنی کنی!
تا آزادی رو چی بدونی!

سلام خوده خودم..

احوالات شوما؟!

ببله خب!
اینی که ما میگیمو میگم!
سلام لیلیا!
ماکه خوبه خوبیم!

ye duste ghadimi :) یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

دشظیهنث ثدفثناشذشفهئخ
ذشظقث ذشاسشغث سهشسه لشقئ
لاشدث ساخیه؟
ذشظشئ ئهناشه ذثقه سثااث ذثظشقه قع هد ئشئمثنشف
ذشیشد ذشظناشسف ئهساهش
ثسفثنایشئشئ نث اشسفه
ئشد رشسث ثسفثنایشئ ذشغشی ذثقشئ
رشمش ذث ناخیش...

قشسفغ
قشئظغ دثرثسافشدثنافثشث ناخیشئث...
ذث ذشلاهث ذثلع "فشلامهی" دشنخدشدش
رش لشق دش ئشتذعقشئ قشرثسا اشغث ناشبشد فشق قع نخدشئش


ناخیشئشئ دشبشائهیشئ زاه لخبفشئ :)

بـــــله!
ما همچنان با کلله حضور به هم میرسانیم!
مملکتو بیخیال!
قده یه نخود فرهنگ میخواستیم یافت نشد:|

راستی!
رمزی نوشتن که واسه شما کاری نداره، ولی آیا فکر کرده اید این بنده ی حقیره کیبورده فارسی ندار به چه جان کندنی رمز گشایی میکنم؟!!
خودتان فش خواهید خورد عزیزانه من!
حداقل همون حروف انگلیسیشو بنویس!


:)

لیلیا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

آزادی حقیقی آن نیست که هر چه میل داریم انجام بدهیم
آزادی حقیقی آن است که آنچه را حق داریم انجام بدهیم.

----------
این جمله رو تو یه کتاب خوندم.و دیگه همیشه یادم موند. فک کنم تعریف درستی از آزادی باشه.جمله بالا.
------------
خداروشکر خوبی .

بله بله مام موافقیم!
تشکر

:)
توام هستی؟

لیلیا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

خوده خودم...

لیلیا؟

لیلیا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

سلااااااااااام....

خواهش میشود...

من هم...شکر...

بله خوده خودم ؟!

خوشحالم هستی...واقعا خوشحالم از صمیم قلب..

وقتی نیستی یه چی کمه

به خدا میسپارمت.شب و روزت پر از محبت خدا.

سلاااام!
باز من رفتم
البته هستما!
ولی حرفم نمیاد بدجووور

محمدرضا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://mamreza.blogsky.cm

محمدرضا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام یادم رفت
سلام


سلام!

فریناز یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

غیب شدی خوده خودت؟

کجایی که بلاگ اسکای تکونده شد:دی

به!
را گم کردین فریناز خانوم؟؟
اصا چه با کلاسم شده! خوشمان نیامد!

لیلیا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

اینقدر نرو و بیا....!

بمون دیگه...خوده خودم...دوست خوب ما..

حرفت نمیاد..!

خب بزنش تا بیاد..

شعر گفتیااا
چشم، میزنیم!

لیلیا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

ینی من شاعر بودم خودم خبر نداشتم.

کار خوبی کردی.

شکسته نفسی میفرمایید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد