خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

oh!


هیچ وخ اگه عکس دوستتون افتاد رو گوشی برندارین بگین هـــــا؟!:|

این دهنه زمین که میگن کجاس آیا؟!

نظرات 28 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
اول

سلام!
تبریک میگم، شیرینی نمیدی؟!

مینا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://beheshtam.blogsky.com

محمدرضا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

ها؟؟
شیرینی؟چی هست حالا؟

عه؟!
بستنیم واسه شما تعریف نشدس دیگه؟!

مینا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

بفرمایین جملمونو ببینین

چسب

محمدرضا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

بستنیو که خودمو تعریف کردیم.
به عنوان مثال هم زدیم دیگه.

بله! از همونا مهمونی شما!

فاطمه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

سوتی؟

لیلیا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

همونجایی که آدم وقتی خجالت میکشه دوست داره بره توش حتا!!

البته همیشه دهنش بسته اس!

باز میبود خوب بود اونوخ؟ دیگه خوده خودم نداشته باشیم خوبه؟ ها؟

نیلوفر دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

چرا تو و مینا این جوری می حرفین؟

چجوری دقیقا؟ بگو واست توضی بدم!
شایدم جنابالی یه جوری میخونی

نیلوفر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

تفسیر لازم دارین

تفسیر؟!!
بیخیال بابا

لیلیا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

نه دوست دارم باشی!

تو ..خوده خودت مهربونی..

راستی اگه شوکول شادت میکنه..یه بسته شوکول خعلی خوشمزه برات بیارم.!؟ هویجوری ..
با اینکه نمیدونم شادی چه طعمی داره
اما انگار چیزه خعلی خوبیه..


منو گفتا

ملومه که شاد میشیم!
میدونی! کلک!

لیلیا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

راستی عید به چی میگن آیا!؟

ما به هرچیزی که خوشحالمون کنه!
بقیرو نمیدونم!

مینا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
اینجایی؟

سلام!
بله!

fars پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ http://fars.20r.ir

985056184بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.20r.ir

چقد مهربونی تو!!

لیلیا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

پس برات یه شوکول میارم! اخه شادی خیلی خوبه...

اینروزا همه کمرنگ شدن...

اره خدایا کمک کن...

بهت تبریک میگم که مطالب تو سرت رو میتونی اینجا بنویسی..اینطوری خعلی خالی میشی.
البته من نمیخونمشون..ینی مخ خودم پکیده...

خوده خودم میگما... هویجوری میشه خندید خب!

دستت مرسی

خوب کاری میکنی:)

ملومه

لیلیا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

شادی خوب و من دوست دارم بقیه رو شاد کنم..

حتا اگه با شادی دیگران خودم غمگین بشم...البته یکم سخته ها..باس طاقتت زیاد باشه.

اما همون دوستم فاطمه طی یک دوره بهم فهموند که مهم نیست همیشه تو شاد باشی.
بعضی وقتا هم باید دیگران شاد باشن حتا اگه تو غمگین و داغون بشی.

چه عالی
آدم شاد باشه بهتر میتونه شاد کنه بقیرم!
:)

لیلیا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

ای بابا اصن بیخبال این حرفای تکراری!

خوده خودم منو نیگا...

mehdi جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

هزاران بار برف بارید هزاران بار باران بارید هزاران بار بارید ... هزاران بار نشانه های رحمت بارید ... هزاران بار خدا درهای رحمتش را برای ما گشود
ولی از آن هزاران بار حتی یک بار هم نشد جز سیاهی ... یک سفیدی ببینی؟
شکر کن که تونستی همون ی بار از زندگی لذت ببری
چطوری شاکر بود>!؟
اینکه بیای فکر کنی چی شد که همیشه شهرت رو سیاه میدیدی>؟!!!!

من نتونستم ... خیلی از من ها نتونستیم قدر زندگی زیبایی که خدا بهمون داره رو درک کنیم ... سعی کن فکر کنی ...سعی کن بتونی سفید ببینی... روشن ترُ روشن تر

وا

فاطمه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ

ازین آپ طولانیا....

دوس دارم...
اخمو ک گفتی...یه لحظه تصورت کردم
اخم که بهت نمیاد اصا ولی حتما لازم بوده دیگه..

به خودت بخند! دهه
خیلیم بلدیم اخمو شیم تازشم!

مینا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.beheshtam.blogsky.com

خدافظی

چه زود!
اصا کللی فیلمه ندیده شده داریم هنو!

لیلیا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

به دلمون موند حتا! ... این عیدی که گذشت می خواستیم ، به عسلی جونمون عیدی بدیم...
اما نمیشد..
این ِ که خوشحال نبودیم...

خوده خودم..اصن سلام!

حالا هر چی میگردم شوکول رو پیدا نمیکنم! برات بیارم.
اما آخرش پیداش می کنم!

مگه واسه اینکه عیدی بدیم خوشحال بودیم ما؟!

سلام لیلیا:)

گمش کنی از دستت شکایت میکنم!!

لیلیا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

من چرا با تو درد دل کردم آیا!
این حرفو به هیشکی نگفته بودم...


راستی
خوده خودم...کلبه ات منو کشته !


اشتبا گرفتی شاید:دی
عوضش همه میان اینجا میخونن

نمیر لیلیا

zahra شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

آجی جوووووون اینجاچه خبره آیاااا؟؟

مگه چه خبره آیا؟!

محمدرضا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
بدو مطلب جدید بزار بینیم.
والااااا با این قالباشون.
چی چیه این قالبت.
نکنه هنوز داری بستنی میخوری؟تموم نشد

سلام!
داشتیم کمبود خوابامونو جبران میکردیم
به این خوووبی!
بقیشو نگه داشتم دله شمارو بسوزونم!
البته خیلی سخته!

فاطمه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ

پیش ما نمیای؟

همون دیشب اومده شدیم!

لیلیا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

نه فقط واسه عیدی نه ...
اما این عید اصن عید نبود برا ما...
چی بگم!
اشتبا نیمیدونم ! یهو با تو درد دل گفتیم!

تازشم هدیه ی عسلی جونم مونده پیشم...
ای خدا..

از دست تو خوده خودت...باشه پیداش میکنم!
فعلا قراره یه چن وقتی زندگی کنیم! تا...

خلاصه واسه ما که بود!

خوبه که! میبینی کللی یادش میفتی!

منتظرما

لیلیا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

راستی خوابگا به خوده خودت خوش میگذره آیا...؟!

خوابگا نیستیم الان!
نت نداشتم اونجا!
بازم تو اتاقه تهناییای خوده خودمم فعلا!:)

لیلیا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

قرار بود که نری دیگه تو اتاقای تنهاییت ..!
میدونم الان خوابگا نیستی الان اینجایی خو!

خب من همینجوریم یادشم که... تازشم با کلی ذوق و شوق و اینا خریدیمش براش بعد حالا نتونیم بش بدیم...

خداروشکر که عید خوبی بوده برات

تازشم یادم نمیره حتما برات میارم شوکول رو
تازشم تنهایی هات پر از خلوت خدا...

دیگه اومدیم خدافظی کنیم، دلمون واسش تنگ میشه!

گفتم کللی!

خوبارو خودمون میسازیما، نه مناسبتای سال!

تا سه میشمرم بیار!1 2 3

چه دعای باحالی:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

کلللللی یادشیم...خداروشکر...

خوبارو...آره میدونم...فقط ..

فقط نداره ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد