خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

درده سر!


goosh mikardam ke shayadd mokham ye chizayiro bala biare!


vali engar bazi khatereha ba ye seri ahanga raghseshoon migire faghat!...

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ


دیشب که اس داده بودی من خواب بودم که بیام...صبم که خودت بیدارم کردی دیدم استو...
این شد که دیر اومدم...شرمنده...

آپ فینگلیشم باحاله ها...

آهنگ...بالا آوردن مغز...راستی چه جوری میشه ک مغز بالا بیاره....
میگم این حالو تجربه کردما ولی نمیدونم چرا هیچ وقت خاطره خوبا نرفتن از ذهنم...هیچ وقت...

متوجه شدیم!

وختی فک کنی خوابت میبره بد اینو خاموش کنی بفهمی نمیبره خیلی باحالتره فینگیلیش

قرار نیس چیزای خوبو بریزه بیرونا!

فاطمه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ

تازشم سلاااااااااام.....

صبونه نخوردم تو نظر بالایی گشنم بود خوردمش...

سلااااام

هه! من که ناهارم نخوردم حتا، مواظب خودت باش!

محمدرضا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
اینجا بالا نیار همه وبها رو استفراغی میکنی.
حالت تهوع داری برو بیمارستان.به دکتر بگو یه دارویی بده حالت خوب شه.
البته برای مغز نداشتت فک نکنم دارویی باشه.پس بیخودی بهش فشار نیار.
تازشم گاهی اوقات خاطره ها بدون آهنگ هم میان سراغ آدم.
بعضیاشونم که اینقدر غمگین هستن خودت بآهنگشو احساس می کنی
درهر حال امیدوارم خاطرات بد از ذهنت پاک بشه .وخوباش بمونه و هی اضافه تر بشه تا ذهنت از فرط خاطرات خوب بپکه.BEPOKE

سلام!
چار دیواری اختیاری! صبتیه؟!

گاهی اوقات؟!
به قوله شاعر(!) من اسم این لحظات را همیشه گذاشته ام!!

این الان دععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععا بود؟!

زیره این دکمه ی u آشغال رفته بود داشتم تمیز میکردم!

محمدرضا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

درده سر ه نداره!
درد سر

این ازون دردسرا نبود!
بله یم!

محمدرضا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

خیلی یم از همونا بود.نخرسم

تو کی هستی که وبه منو تحریف میکنی؟!

محمدرضا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

چاردیواری اختیاری بله ولی اگر پاچید به در و دیوار همسایه ها چی؟
موقع گردگیری کیبورد محترمه نظرات ملتو جواب نده لطفا.نیست یه انگشتت توچته این شکلی میشه ییییییییییییییییییییییییییییییییییی
درضمن کجاش دعوا بود.برات دعا کردیم.
اصا خوبی بهت نیومده .

همسایه ها اگه دلشون نمیخواد میتونن خونشونو عوض کنن!
در راستای چاردیواری اختیاری داریم که را بازه جاده ام درازه! حتا! بله!

خب آدم موقه ی جواب دادن میفهمه یکی از دکمه هاش سخت فشرده داده میشه(!) دیگه!

نیومده؟!
من دیدم اومدا!
خوبـــــی

فریناز پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خب چرا آدمو توی این موقعیت قرار می دی؟

نخونیم واقعا؟
پس چرا 3 تا نظر داره اگه نباید بخونیم؟
نچ نچ نچ نچ واااااای

بخون فریناز خانوم! ما گفتیم عواقبش با خودتونه فقط!

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

سلاملکم چه خبرا؟
رمز ها؟

علیکم سلاملکم!
شما مگه مهمون نداری؟ ها؟ اینجا چیکار میکنی؟!

نیلوفر پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

چه حرفا!!!!

محمدرضا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.همسایه ها میخون بندگان خدا ولی نیست بازار مسکن در نوسانه لذا ترجیح دادن بمونن و تحمل کنن.

شما یه مریضخونه برو ببین قرصی چیزی نداره

سلام!
پس بگو تحمل کنن غرم نزنن

مریضخونه؟!
دوس دارم اصا هر لغتی میگی بخندم بهش
مشکلیه؟!

محمدرضا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
گفتم بهشون گفتن تحمل میکنیم.ولی غر هم میزنیم.
زندگیه بدون غر معنا نداره.
گفتن شومام بزن روشن شی.
مریض خونه چشه مگه؟از درمون گارد که بهتره .
مشکل که نه ولی احیانا شما جلو آینه رد هم بشیا دیگه فرصتی نیست به لغات من فکر کنی یا بخندی
هرچند با این صورت چرک و چیلی شوکول پوکولی و با اون انگشت تو چشت بعید میدونم اصا طرفا شما اخترا شده باشه همچین چیزی

سلام!
غر خیلی خوبه اتفاقا بهشون بگو منم پایه ام!

خیلی خوبه
به اونم میخندیم به اینم میخندیم! حسودی میکنی شما؟!

محمدرضا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام.همسایه هاتون هم پایه بودن که موندن.
اصا غر غر حالتر میده.
بخند.به من چه که میخندی.
کلا حال کن امروز من کلا قرص به من چه خوردم

سلام!
حالترتر حتا
قرص نمیخوره، میخوره ام که اینه وضش!
امیدی نیس کلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد