خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

:)




من عـــــاشقه این کارتونه ام!
نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ


فریناز چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

فک کنم ندیدم


یکی دیگه از خنگیاتم اسم کارتوناس که عمرا یادشون بگیرم



عوضش من به جای همتون دیدم

اسم که سهله، انقد کارتونای مورد علاقمو دیدم که دیالوگاشونم حفظم

فریناز چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

دقیقا 2:00

قشنگ بود:دی

نخیرم، اینجا نوشته 14:00
تازشم اینکه ثانیه نمیزنه، دقیقشو از کجا فهمیدی؟

فریناز چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

خب یه کم توضیح بده

تو دو روز با من حشر و نشر داشته باشی می سازمتا

آخه یه دست گذاشته می گه کارتون!

ااسم و ایناش چیچیاس آیا؟

نپرسیدی که، ما اطلاعات مفت نمیدیم دست کسی

شوکولاتم داره تازه! فقط دس نیس که!

مری و مکس

فریناز چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

با تلورانس یه دقه س دیگه

کی می خوای اینا رو یاد بگیری آخه؟

تازشم توی نظرات نوشته 2:00

نیگاااااااااااااا خودت

من ازینجا که جواب میدم نوشته 14!
نیگاااااااا!
اصا بلاگ اسکای میخواد بین ما تفرقه و دشمنی بیفکنه!

فاطمه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

آخی...
مرررری و مکککککس....
هزار بار هم بیشتر دیدمش...حفظ شدمش...
مااام که میدونی عشق کارتونو انیمیشن...
عصر یخبندان چهار و دیدی???



مرسی بابت یادآوری مری و مکس
پایه ای امشب ببینیمش دوباره?

:)
ندیدم هنوز!
باید بگیرمش!

فریناز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

مری و مکس؟
خب یه عکس از صورتشون میذاشتی می دیدیم

واقعا تو خسته می شی با این توضیحات کامل و جامع

میمون های فضایی و پاندای کونگ فوکار خوشگلن
این جک و جلفا رو نبین بچه
شوکولشونم که قلب و ایناس

این عکسه بهترتر بود ولی!
صورتشون که مهم نیس!

پاندارم دوس دارم!
ولی اینم میبینم!

فریناز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

هه
خودم پیدا کردم صورتشونو

بم نخندیا ولی اولین باره اسمشونو می شنوم:دی

نیگا +12 هم هستش تازشم

به سنش رسیدی اونوخ؟

http://www.persianartpic.com/Content/media/image/2011/08/174_orig.gif

آفرین!!

نه، یواشکی دیدم مامانم نفهمه

فریناز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

ولی من هنوزم می گم تو واقعا خسته می شی اینقد جامع و کامل جواب می دیا
بش می گم فیلمو توضیح بده بعد تو چشاااااااای من نیگا می کنه می گه نگفتی!

جل الخالق
:دی

همینیه که هس

saha جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.fingerprints.blogsky.com

سلاااااااام...یه خبر باحال :)))))
آپم:-o

سلااااام
الان تشریف فرما میشیم!!

محمدرضا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
بزرگ هم نمیشن مردم.
منم سرندپیتی دوست دارم.
بچه های کوی تاراک رو هم دوست دارم.
این که تو میگی هم اصا ندیم تا حالا.
پت ومت هم خوبه ها.

سلام!
خوب کاری میکنن! صبتیه؟!
منم همشو دوس دارم!
خیلی خوبه کارتون

ye duste ghadimi :) یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

hanuz ye duste ghadimi hast ke mire postaye ghadimi mikhune
:D


rasty:
kash mishod post haye webloget ra chasbund be saghf

ye rasty dige:
kash man ham koli lebas ye jur dashtam

yadet hast ke nazdikia che khabare
age mishe vasash ye barname rizi bokon

ye rasty dige dige:
koli deleman tang shode bud

وااای

هنوزم این کارتونرو میبینم یاده تو می افتم! دیدنش با تو یه جور خاص تری باحال بود:)

ملومه که یادمه دوس جون!
منو دوت نکنی من میدونم و توها!

منم!
:)

ye duste ghadimi :) شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

asan ki gofte ye duste ghadimi manam ha?!?!

fekr konam eshtebah gerefty!!!

kash mishod nazarat weblog ra ru kaghaze gusht nevesht o ferestad


be har hal emruz kheili havato kardam hamin jury alaki

shad o moafagh o moayyad o piruz o ... bashi


\ /
|
این بالایی فحش نمی ده اصن به نظر من...
از بس داره چیز های خوب واست پشت سر هم ردیف می کنه، خسته شده و سرخ شده...
دیگه چه قدر چیزای خوب واست آرزو کنه


[:S110:]

اصا کی گفته من منظورم از یه دوسته قدیمی تویی؟ ها؟!

آرههه! فک کـــــن

اینم یه مدلشه خب!
حتما اینم فش میده؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد