خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

نوبره!!


شب یلدا،

رادیو 7،

یه دیقه تنهایی بیشتر...


دلم کرسی میخواد!

دهه 50ایم نشدیم

نظرات 30 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ


محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

نشد تو یه آپ جدید بزاری یه نفر اول نیاد بهت شکلک دربیاره بره.
تازشم دل منم کرسی میخواد با یه سینی انار و اینا.نیست که.
میخوام خب

چرا!
اگه بگردی تو تاریخ هس همچی چیزی!

منم از همشون!:|

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

لذتی که در سلام کردن هست در سلام نکردن نیست.
پس سلااام

سلام!
چرا!
یکم کمترش تو علامت تعجبه بعدش هس!

م مثل ... جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

http://www.persiancards.com/images/ecard/114.swf

تنکس:)
اینم شبیه کرسیه شاید!
ما که ندیدیم!!

م مثل ... جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام
ایشاله برفای سرد زمستونی رو زیر پاهای گرمت آب کنی...
لحظه هات مثل برف پاک و قشنگ

سلام!
پای گرم!
هه!

مرسی:)

محمدرضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

این میم مثل هنوز کفش نشده!؟؟حتا.آیا.چه جورکی کفشش کنیم؟

شما همه چیو باید کفش کنی آیا؟!

محمد رضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

ما کلا آدم خوبی می باشیده بودیم.لذا باید کفش کنیم .دمپایی حتا.

عه!
این چرا بی جواب مونده بوده آیا؟!!!

فاطمه جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ق.ظ

دیشب
رادیو هفت
تنهایی بیشتر حتا!یک دیقه!

دعا کنیم واسه هم
اول صب دیگه خوابم نبرد.مودم روشن بود باگوشی اومدم

شب یلدا...
یادته یه اهنگ بود ک شب یلدا گفتم ازش خاطره دارم.یادته چی بود?
راستی مامانم دیشب میگه چرا فاطمه جواب اس نمیده?

مامانه شما که انقدی باش اس بازی میکنیم ما...

شعر میگی آیا؟

مام اول صب بیدار شدیم دوباره خوابیدیم!

خب از بس اس ام اس مناسب پیدا نمیکنیم اصا یادمون میره جواب بدیم!
هه:)

لیلیا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

تازشم..سلام...!

رادیو هفت...قشنگ بودش

یه دقه تنهایی بیشتر..

کرسی..........! امان از دست این دل...

هه ! دهه 50 ایم نشدی... آخی..نازی.........اصن..

حالا چی نوبره راستی!؟

سلام!:)

آره! دوس داشتم!

همچی میگه نازی انگار خودش متولده پنجاهو یکه!
واللا!

هرچی!

فریناز جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

گفتی کرسی

آخرین بار سال 85 بود...

دلم خواست کرسیای بابا بزرگمو

چرا آدما می میرن؟

ما که تجربه نکردیم تاحالا!

فک کنم اگه نمیمردن سوال بیشتر پیش میومد! نه؟!

خدا بیامرزه
هممونو!

لیلیا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

هرچی..! اوهوم..میشه..!

از خودتو خدات چه خبر؟!

البت قصدمون دخالت اینا نیستا...هویجوری پرسیدیم..جوابشم مال خوده خودت..!


خود درگیری داره بچه!
به هر حال سلامتی!!

لیلیا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

هان ! خود درگیری...یعنی چه؟!
فشه یا حرف خوب یا مثل ابله رنگ میباشد ؟؟!
نچ! رازه دیگری پشت این سوال نهفته بود..نگرفتیش!

بیخیال تازشم..

نمیدونم اینو ولی باسد یه بیماری باشه!
همون بیخیال!

فریناز یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

یه فـــــــــــــــــصله ننوشتی تو ینی؟


عوضش من تجربه دارم زیااااد
خواستی خاطره هاشو می گم برات

اینقد خوبه تا صبح زیر کرسی خوابیدن که نگوووو

راس میگی!
الان به عمقه فاجعه پی بردم!
البته یه فصل نه، از فصل قبل!

شنیدن کی بود مانند دیدن

فریناز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

و حتی چند روز از یه فصل بگذره و هنوز سکوت باشی!
چیرا آخه ینی؟
واقیعا چیرا؟


فریناز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

چه باحال!
من 1 و 3 و 5 دی نظر دادم اینجا

اصا این همه فردیت منو کُشته!

و این همه دقت!

فریناز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

وا
چرا دعوا می کنی؟

اصن خوبه نیام؟

اصن بچه زدن داره؟

من دوا کردم؟! چه بیشورما! میبینی؟!
حتما حالم خوب نبوده!!

محمدرضا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام!!!
اینجا هم که خبری نیست انگار.
کجیستی؟
عالم هپروت خوش میگذره؟
کرسی و اینا

سلام!
در شرفه اومدنیم!
عالیه!
جای شمام اصنم خالی نیس حتا!!

لیلیا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

یکی! نی بگه اینجا چرا سوت و کوره چرا..
خوده خودش...معلوم نیست کجاها هستن حتا!
اصن به خوده خودم چه..!
بیا خوده خودم..قول میدم تو ذوق و خلاقیتت نزنیم..هه!

تازشم..توراهت یه بسته شوکولایی که با جیب فاطمه دوست خوبمون خریدی هم بیار...آفرین

manke alan oomadam!
shookoolat nemikham:(((

لیلیا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

اینقد مهم نبود نبودنت دو بار چرا نوشتیم

اصن سلام علیک!

salam lilia:)

لیلیا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

واسه آپ بعدیت

...

شکلات نمیخوای... پس معلومه...ای وای من..ای وای خدا...

خوده خودم...

اصن منم نمیخوام...

نگه میدارم بعدا میخورم خب!
من خوبم:)
ینی الان شدم!

لیلیا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

کاملا معلومه که حال و حوصله نداری...
ایندفه یه جور دیگه ای اومدی...
منم...هیچی و همه چی!

ذره ذره آب شدن....

خدایا..خوده خودم زود زود بخنده...بعدم وقتی شوکول موکول میارم واسش خوشحال شه ...این شلکی شه

خوده خودم دوست من...اینروزا خبلی ها دارن ذره ذره آب میشن...
اما تنهایی...نه...
آخ خدا..

ببخشید دلم گرفته بود

بازم ذوق میکنما!
من شوکولات میخوام اصا!

فریناز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

درو بستی حالا از پنجره میام تو اصن

لیلیا دستاتو بگیر برم بالا از دیوارشون

باز کردیم خیال شمام راحت شه!
رمزو به لیلیام بده راستی!
قبله اینکه خودم لوش بدم اینجا!
جمبه نداریم که!!

فریناز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

لیلیا اصن بیا قلقلکش کنیم

قلقلقلقلقلقلقلیییییییییییییییییی

خب بخند دیگه بچه!
پرتت می کنما

وای!
نه!
من اصنم قلقلکی نیستما!!

محمدرضا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
مام که خوابیم

سلام!
سره ظهره ها!

لیلیا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

إ فریناز دیگه .. خودت دستاتو بگیر من برم بالا ...

من خعلی دوس دارم از در و دیوار بالا برم خُب

قلقلک...ها من استاد قلقلک دادنم اصن ..برو کنار لی لی قلقلک اومد..

در ضمن شوکولاتم نداریم.. میخواستی همون دیشب پیشنهاد مونو قبول کنی..
خب خوبه که خوب شدی..
اون بهترینتم میزاشتی همگی ببیننش خب...

صاحابش اومده ها میثینکه!
خب برو! کسی جلوتو میگیره آیا؟!
قلقلک نداریم آقا!
خوده خودم دارم! تهناییم میخورم!

:)
همه اگه پس بخوان بدین بهشون خب!

لیلیا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

اصن به من چه!

میشه سلام کرد حتا!!

سلام ...

سلام به روی ماهت!!!

محمدرضا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

به نظرم خدا میگه:
تا بنده هاش دوست داشتن و تو چی بدونن؟
تابنده هاش چه طوری دوست داشته باشن؟
تا بنده هاش تو تنهایی بهتر فکر کنن رو دوست داشت یا دوست داشته شدنشون حتا

مام واس همین گفتیم اگه اینطوریه!
بله!
خیلیم ربط داره!!!

لیلیا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ



:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

حالا به نظر شما این طوریه یا اون طوریه؟

پیچیدس!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد