خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودتی!!



باز زمستون اومد ما خل(تر آیا؟) شدیم!





من عـــــاااااشقه شوکوله آب شده ام!
نظرات 35 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ


لیلیا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com





هان!
عجب دنیایی داریم بخدا!!

خوب میشی...! تا بهار صبر کن..!! هه!

قرمز و آبی این شوکولا خوشگل ترنا..

صب میکنم!

من نارنجیو سبزشو بیشتر دوس دارم

لیلیا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

خودم خودم ایندفه یادش رفت اسمتو رو عکسی که اینقدر خلاقانه گرفتی بزنی ...دستشم نذاشته روش حتا!

یکی نیست بگه حیف این همه خلاقیت تو نیست خوده خودم! پا شدی اومدی نت!

هه

لیلیا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

خب سلام...

هه! آب که شد خوردیشون آیا؟

سلام!
بله:)

لیلیا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

ولی خودمونیم بچه باحالی هستی..
خوشم ازت میاد..!

ملومه واقعا!!!!

لیلیا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

زرد..
چرا به من زردشو میدی

نارنجی بده حالا که سبز نمیشه..

تازشم باز به من گفتی دقت!

اول واسا تا بپرسم دقت فشه یا نه!
اون سفیده اینکه یه خط روش افتاده...احتمالا ناخنت کشیده شده ..

فریناز فریناز اون سفیده دستمالی شده نخوریشا..

برا بقیه هم جا بزارین...حس انسانیت و این حرفا...منظورمه

گفتم که همش مال شما اصا!
بله، فشه! خیلیم خوب!!

نخیرم! اون تازه قشنگ گرم شده اونجوری ترکم خورده کللی خوشمزس!
به به! خودت نخواستیا!

فریناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ

من سفیدشو نمیخوام
ناخونیه

اصن از هر رنگ یکیش واسه من!
لی لی لی لی یا صاحبش نیس بیا برداریم نصف نصف اصن
بقیه هم بیخیال!



حس غارتگریم گُل کرده امروزا!

سفیدش مال خوده خودمه

اصا از همش مال خودتون! فاطمه جونم باز میخره واسم!

فریناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ق.ظ

برش داشتیم

الفراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار










این داللی بود


واستا بینم!
پ بقیه چی؟!!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

شما کلا {خل} هستی
ینی بیشتر شدی؟ خدا رحم کنه

همینیه که هس آبجی!
میشه اصا یه بار دیگه زنگ بزنی اشتبا بگیری؟

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
من که اصا از اینا نمیخوام...
آخه رو شوفاژتون احیانا مملو از میرکوب اینا باشه.لذا همه شوکول ها میرکوبی شدن.
شومام نخورید.
دفه بعد اگه خواستید شکلات مایع داغ بخوردید ابتدا یک ظرف تمیز بردارید.کاملا بهداشتی با دستکش و ایناسپس
چارتا اسمارتیز بندازید توش بعد هم بزنید رنگاوارنگ بشه بعد بخورید.باقاشق حتا.
تازشم منم آبی میخوام کو برا من هان؟
همشو خوردید نامردا.پس من چی؟
الان میرم اسمارتیز میخرم میزارم رو بخاری آب بشه با نی میخورم
اصا به شومام نمیدیم...

سلام!
ایول!
یکی کمتر زندگی شوکولاتیه بهتر!
شما مطمئنی پسری اونوخ؟!

بخاااری!! مواظب باش نسوزی خواهر!!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

بدون شرح!!!!!!
خل تر شدم آیا...
یعنی داریم اصا؟؟؟
خل تر از این !!!!
تاشما باشید تک خوری نکنید.
تازشم اصا هم عکست قشنگ و خلاقانه و جالب انگیزناک نبودش.
منم که نمیکوپیمش حتا

داریم؟!
داریما!
خوب کاری کردیم
تا شما باشید سوسول بازی درنیارید!

این دفه که دستم نداشت حتا!

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ



چیه ! هویجوری! میشه خندید! حتا!

فریناز...... گُل ِ حس ِ غارتگری میییییییییییییییخوام!!
گُل بده گُل بده گُل بده...گل دوس دارم گُل بده....!

راستی جدیدا زبونت میگیره ها اسم منو میخوای بگی فریناز ..

ملومه! ایول! حالا شدی یه دختره "گل" (=یکیه گل!)!
اصا گـــــل!

توام دقت کردی؟!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

ببببببببببببله البته الان مامانم داره حرف میزنه یه کم بصبر

اونوخ به من میگه خل!

میدونی چقـــــد راه اومدم تا رسیدم به تلفن آیا؟!

اصا دمت گرم!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

دیدی زنگیدم

بله! متوجه ایم!
اگه میدونستم انقد حرف گوش کنی یه چی دیگه میخواستم!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

ما اینیم دیگه

خیلی هم خوب!

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

خب حالا به رومون نیار ما یکیه گل هستیم دیگه!

تو چه مهربونی شوکولای داغ میکروبیتو به ما دادیا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشم ها را باید شست طور دیگر نگا کرد...!

حالا که فش میدی...منم اصن فش میدم
دقت دقت دقت دقت دقت ..................
اصن یه جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بنفش
آره فریناز هنوز حالش خوب نشده کامل

عجب آدمایینا
اصا نشکنه این دس!
واللا!

هزار تا تو!!

آخی! خوب میشه حالا!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

راستی اگه یه دفه دیگه وبم نیای
.
.
.
.
.
.
.
.
.نیومدی دیگه چه میشه کرد

همین الان اونجا بودما!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

وا

وایسا ببینم

والا!
ببین، ما که ترسی نداریم!!

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

دختر خاله جون خودمی

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

چه خبر حتا؟!!!

سلامتی!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

دست نداشت ولی ظاهرا اثر ناخنت روش بوده برادر

اگه گذاشتم یه دونه ام بهت برسه!

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

نمیدونم چرا اینجا که میام همش یاد پسرخاله ی کلاه قرمزی میفتم!!!

خوده خودم میگما لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم... وبتو خیلی دوس دارم...

واقعا این جمله به آدم انرژی میده..بش فک کنین..

اینقدم از جیب فاطمه مایه نذار....واااااااااااالاااا

چه حرفا!!

وبه منم تورو دوس داره:)
آره!
اصا آرامش میده!

فاطمه ی خودمه اختیاره جیبشو دارم!!

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

حس میکنم شخصیتی شبیه اون داری..آیا درست حس کرده ایم!!!؟

یا لااقل حرف زدنت مث اونه...؟! نیست؟

خیلی مهربون بود پسر خاله کلاه قرمزی ...تو رو نمیدونم ولیا

هه!
نه بابا!
من و مهربونی!!

فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

هه...
اصا همه برن کنار که من اومدم...

این سوفاژو من دیدم...اصا خوده خودم جان به اینا نده...سوسولن چقد....

سوفاژش تمیزه حتا...من دیدم...
بچه تمیزی خوده خودم...
باور کنید...

میگما چطوری پسرخاله؟؟

نفت خریدی؟
زمستون داره میادا

واللا!
میبینی؟! دخترن اصا!
آدم دردشو به کی بگه؟!
خوب شد اومدی:)

باور کنن؟!

ی ی ی ی ی

فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

اصا حال کن که من با سری درد کنان اومدم اینجا و دارم خل بازی در میارم...

میگما اینا همون اسمارتیز هایی هستند که من برای شوما خریدم آیا؟



میگما امروز رفتم برات ازون شوکولاتا بخرم مغازش بسته بود...عین این بچه ها انقدی دوس داشتم صورتمو بچسبونم به شیشه مغازه دماغم بچسبه به شیشه که نگو...

خب خلم چیه مگه؟؟


باید به روم بیارید؟

خلا مگه دل ندارن حتا؟

اصا این حتا افتاده تو دهن من یکی بیاد منو جم کنه...

ما بریم دیگه...

شب یلدات قشنگ فاطمه جونم

بله!
همونای همونا!
میبینی تا الان نگه داشته بودم؟!:)

ای مغازه ی نامرد!

شبه شمام

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

میم مشکلات رو برداریم زندگی شیرین میشه!
برات هزاران سال یلدای شکل_______________لاتی آرزو میکنم...

من خیلی مهربونم خب

سییییییییییییییییییییییییییییییییییب

راس میگه ها لیلیا:)
چه قشنگ
مرررررسیییییی

خعلی!

سیییییب

لیلیا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

و علیکم السلام ..

یه سوال فنی!

سوفاژ چیست؟!؟

من که اهل گیر و گور نیستم.....
خودتون میدونید دوستان..

فقط میخوام دایره لغاتم گسترش پیدا کنه..همین.. حالا بگید سوفاژ چیه..؟

سلام!
به این فاطمه گیر ندین یلداتون صب نمیشه آیا؟!

یه چیزه پیچیدس!
اصا مناسبه کلاس شما نیس!

محمدرضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام.
سوفاژ درسته دیگه.ما ابله بودیم فکر کردیم شوفاژ درسته.ممنون موجب انبساط خاطر شدن بعضی.
اینجا وبلاگ نیست .خل لاگه.خودشون هم اقرار میکنن

سلام!
تازه دوبارم تاکید فرمودن فاطمه جان!!

خل لاگ!
یکم سخ نیس تلفظش آیا؟!

محمد رضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

من که گفتم نمی
خوام اصا پاستوریزه نیست شوکولاتاتاتون.
تازشم ایشون دوبار ثبت نام کردن پس تو خل لاگستان شما.پس بزار موفسر بشه.خودتم که تیچر.دست چپ و راستو یاد گرفتی اصا؟؟؟

دیگه تموم شد، چونه نزن! منتم نکش!!
خیله خب! ببین چقد کوتا اومدما!

لیلیا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

هه!... خل لاگستان..

آره ...خودم خودشون اوندفه ای میگفت که مجبورشون میکنی اعتراف کنن..
ایول ایول آقا محمدرضا...خعلی خوبه

آره کلاس ما سیستم گرمایشیش خعلی بیتره! ...بهتر از سوفاژ و شوفاژو و ..اینا حتا!

راستی ابله فشه یا حرف خوب؟؟

خدا همه ی خلارو هم شفا بده حتا!

ابله رنگه دخترم!!

لیلیا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

اون خوده خودشون بودا...گفته باشم..اصن

خواننده عاقله!

لیلیا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

هان ! ررررررررررررنگ جل الخالق!
ابله رنگه!

پسرم خودتی!
هه !

خدایا همه خلا رو شفا عنایتی بفرما...آمییییییییییییین..

خیلیم خوشرنگه حتا

باشه! اسمم چیه؟!

لیلیا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

اسمت شنگول..! مث شوکول..

شنگول اسم پسره؟!
چه باحال!

لیلیا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

با خدا ...همه چی ممکن میشه ..

این که دیگه یه اسمه..! شنگول هم میتونه اسم پسر باشه حتا!

در ضمن باحالی از خوده خودته

ببله!
شایدم باشه!
اون ببعیه دختر بوده یا پسر اصا؟

:)

لیلیا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

پسر بوده دیگه..
منگول هم پسر بوده..
فقط حبه انگور دختر بوده..
آخی چه خانواده ی خوبی بودن این بز بز قندیا..!

بره ناقلا هم پسره حتا! (محض اطلاع گفتیم..)

خدا نگهشون داره!!
بره ی ناقلا کی بود؟‍!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد