خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

چه قشنگ!:)


بـــــرف:)


نظرات 31 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

خوبه منم فخر بفروشم عکس دستمو بزارم؟

برفشو نیگا!!
صب که پاشدم اول رفتم تو حیاط:)
دلم واس برف تنگیده بود!
خیلی وخته دس نزده بودیم بهش!
نه؟

فاطمه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

تازه دستت انگشترم نداره...
دست منه انگشترت...

هی خدا

تازشم اون واسه اون یکی دستمونه

فاطمه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

اتفاقا می خواستم بگم که انگشترت واسه دسته راسته و اینم دسته چپته!!!

اصا حال کن که چقدر شکل دستاتو می شناسما

میگن چپ و راست واس اول ابتداییه مادر!
گرچه ما خوده خودمونم با تک ماده قبول شدیم!

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
مام دوروزه هوای برفی داریم ولی ریزریزک میاد به جای برف
خیلی هم سرده حتا
اشک شوق به خاطر برف ریختی احیانا یا یه قطره از آب بینی مبارک افتاده کنار دستت؟
جاش مونده ها

ریزریزک چیه استاد؟!
ما تا هنو درسمون نرسیده، فقط بارونو برف و تگرگو خوندیم!

برگ تشریف دارن!

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

خب شاگردان محترم:
دست چپ و راستو یاد گرفتید بلاخره بعد از چندسال .حالا
میریم سراغ درس بعدی:
آن مرد داشت میامد یه دفعه تصمیمش عوض شد نیامد.

چه ســـــخ!
منکه دیگه مخم کشش نداره!
فک کنم باید ترک تحصیل کنم!

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

ریزریزک یه چی تو مایه های بارونه سر راه یه کم سردش میشه یخ میبنده. یه کم نزدیک به زمین که میشه گرما و آلاینده های طبیعی از هم میپکوندش ریز ریز میشه بهش میگم ریز ریزک.
درضمن این اصطلاح رو بنده خودم کفش کردم.استفاده بدون ذکر منبع پیگرد قانونیش کجا بود آخه.
ما که مثل مردم نیستیم تا یه عکس میگیرن یا اسمشونو میکوفونن روش یا دستشونو میزارن روش کسی برنداره.

چه باحااااال! خوشم اومد! ریز ریزک!
ریزریزک
ریز ریزک
راستی سر هم نوشته میشه یا جدا؟!
خوب کاری کردن اون بضیا یا خوده خودمون!!

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

اسمایلی هم سردشون بود نذاشتمشون خودتون به تناسب هر جمله بزراید.
درضمن:
ترک تحصیل کن
چون مخی موجود نیست که کشش داشته باشد
اگر بود که نمیشستی چرت و پرتای نقل ونباتو بخونی.
وااالاااا

بله!
اینا تناسب داش!

راس میگه ها! چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!
چون مخه نیس آیا؟!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

سلام علیکم!

عجب!

احیانا با فریناز نسبتی دارید شوما خوده خودم!!؟


و علیکم السلام:)

چرا اونوخ؟!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

راستی چی ، چه قشنگ!
دستت یا برف یا نوع عکس گرفتن یا ناخن های یه هوا بلندت یا ..یا.. یا آب بینی چکیده از بینی خوده خودت. یا برگ یا اشک شوق..یا انگشتری که نیستش......؟

یکی! ما رو روشن کنه..! کلیدمونم همین جاها بودا !

خیلیم برف
به اون قشنگی!
داره میخنده حتا!
نمیبینی؟

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

هه...!
یادش بخیر پارسال این موقعه ها چه برف بازی ها که نکردیم..! امسال دریغ از یه برف که ما پامونو روش بزاریم! چه برسه به دست حتا!

خدایا دیگه!!

واستا هنوز!
زمستون که نیومده خب!
من اینو گذاشتم که لبخند بزنید
این چه وضشه اصنشم؟!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

قضیه همون فخر فروشی و ایناس دیگه..

کمال هم نشین در شومام اثر کرده..ای وای من!

یعنی نفر بعدی کیه!

فریناز خودشم که نی...دوستانش کارشو ادمه میدن

آهااا!
خواننده باید با جمبه باشه خب!!!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

إ میخنده...! هان الان دیدم..

ببشید!

میگما دستت مرسی ما رو روشن کردی!

دفه ی دیگه ام دقتتو بیشتر میکنی! مفهومه؟!
خیلی چیزا میخندن لیلیا...
توام بهشون لبخند بزن:)

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

چه مهربونه خوده خودم...

پس میخندیم...

ولی اینجا زمستونشم خبری نیس حتا!

خوده خودم...هیچی و همه چی!

با من بودااااا:)

آفریـــــن:)

هس! امسال فرق میکنه

همه چیو هیچی!:)

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

مفهومه خوده خودم...؟
آقای نقل و نبات محمدرضا.. اجازه ؟ دقت به چی میگن!؟
این به ما میگه دقتتو بیشتر کن!
هه...
امسال...
بعله همه چی و هیچی یعنی خیلی چیزا...

مفهومه!
ازون نپرسا، اون به آدم یاد میده اشتباهاشونو اعتراف کنن بعد خودش جر میزنه!

بله
بله!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

آقای نقل و نبات محمدرضا... اجازه؟
این به ما میگه سولامونو از شوما نپرسیم..!!!!!!!!
تازه حرف زشتم میزنه..میگه شما جر میزنی!!!!!!!

من یه دانش آموز خودشیرینو نبودما

خوب کاری میکنم!
بازم میگم!
بله!
مارو از نمره نترسونید آقا!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

اصن من میرم با ننه بابا میام..
این چه وضعه درس و مدرسه اس!!!

دقت چیه هان!! یکی! به من بگه...این دقت فشه یا نه!!

آقا معلمم که جوابمونو نمیده حتا!

خب...اصن منم ساکت میشینم سر جام!!

من دانش آموزی نبودم که گریه کنه ها..


فشه بد نیس فک کنم!
آخه من زیاد گفتم تا حالا ولی هیش کی نزده تو دهنم

دس به سینه!
ما مبصریما!!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

با ننه بابام برمیگردم خوده خودم...
فش میدی به من میگی دقت کن!!!

اه خسته شدم اصن! بیا خونمون سر بزن بهم...من تنهام..

آدرس بده!
تا 5 دیقه دیگه اونجام!!
البته اگه بالام کار کنه!

لیلیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

شبتون آب انار ملس...

هییییییییییییییییییییییییییییی..............................
خدانگهداری..

وای!
دلم خواس!

خدافظی!:)

لیلیا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

اصن سلام..!
مبصر ما پَ چرا بالات کار نکرد!
پر و بالتو نکنه شکستن...یا چیدن حتا!....!!!!!

در ضمن..آره خیلی چیزا میخندن خوده خودم...
خوده خودمم بهشون لبخند میزنم...
فش هم بده نده.

راستی این خیلی خوبه که نقل و نبات به آدم یاد میده اشتباهاشونو اعتراف کنن... خیلی خوبه ها...

علیک سلام!
اصولا باید کار میکرده!
:)

لیلیا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

مخ منو کار میگیری..!

من چیکار به مخ شما دارم!
بالای خوده خودمونو عرض کردیم!

فاطمه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ق.ظ

وا!!!

درست اومدم؟

اینجا نباید یه آپ جدید باشه احیانا؟

صاحب وبلاگ خودشون فرموده بودن ما بیایم

وا...

میگم من دچار توهم شدم آیا؟

بیا...به آدم انقد فشار درسی میاد که نتیجش همین میشه دیگه...

ولی خودت گفتی آپ گذاشتیا...

می خوای منو ضایه کنی باز بیان گیر بدن بهم؟


واااااا

واالللا!!

حوصله ی فش خوردن نداشتیم دیشب!!
الان میذاریمش باز!

خواب دیدی اصا!!

فریناز چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

اون شکولای آب شده کوشن؟

جلل خالق!!
کلاغه راپورت داده آیا؟!

فریناز چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

به این دست غبطه خوردم...






تا این حد برف دوستی ینی؟!

محمدرضا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام.
بنده خدا هنوز تو فاز کنفرانسشه معلوم نیست چی برسرش اومده پاشده اومده اینجا...
اولا که مگه خواننده عاقل نیست؟
پس این آپه جدیده دیگه .نیست؟
چشم بصیرت میخواد.
این بنده خدا انگشتشو کرده تو چشش دوباره دستشو گذاشته همونجا عکس گرفته ازش.
دیدی جدیده تازه تو این فاصله یه قطره هم از محتویات بینیش افتاده کنار دستش.اصا هم برگ نیست.جاش معلومه
این دست غبطه خوردن داره آخه.
من دلم به حال برفای بیچاره میسوزه که زیر این دست شوکولاتی آب میشن

سلام!
نخیرم، اوشون درس میفرمایند!
این لیلیا خانومم شاهده حتا!
شما خودشو ناراحت نکن، منظور برف بوده!!

لیلیا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

إ پس کو آپ جدیدت..!

همون که دیشب بود حالا نیست!
همونکه اینهمه خلاقیت به خرج داده بودی شوکولا آب بشن ...!

هان ! نکنه رفتی تنهایی بخوری شوکولای آب شده رو شوفاژو!

خوده خودمه نامرد..

خب یه سبزشم به من میدادی چی میشد!

مراجعه شود به بخشی از جواب فاطمه!

ای وای! دهنم کاکائوییه؟!

خب آخه گفتم که سبز دوس دارم!
زرد نمیخوای؟!
خوشگله هااااا!

محمدرضا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

په کو په؟؟؟

اینااا!!

فریناز چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

میگما خوده خودم جون!
منشی استخدام کردی به ما نمی گی؟

یه سری اون نظراتو جواب می ده تا تو بری اسمارتیزای آب شدتو بخوری تهنایی نامرد

منم می خوام خو
آبیشو می خوام

منشی؟!
خب دیشب هوس کردم همرو بخورم اصنشم!

آبی نمیشه، به شما سفید میرسه؟!
میخوای یا بخورم؟!
بخورم؟!!

لیلیا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

منم بش گفتم آبی و قرمز میخوام...اما فریناز این خوده خودما نارنجی و سبز اسمارتیزا رو دوست داره...رو شوفاژم فقط زرد و نارنجی و سبزشو گذاشته بود..

یه سبز هم به ما نداد حتا! دل و دهنمون خواست خب!

ببین دخترم دقتت کمه!
اون سفیده چی پس؟!
تازه تکم بود!

اصا همش مال شما!
بفرمایید!
فقط دوا موا را نندازین، دوس باشین باهم!

فریناز چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

آره
دیدم عکسشو

دل منم خواست حتی!



اسمارتیزا رو خوردی الفراااااااااار؟

منم می خوام خو

نامرده عکس ببین صداشو درنیار!

بفرمایید شمام:)

فریناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ق.ظ

ینی!

ولی نه ینی!

پس چی ینی؟!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد