خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

ممممم


شاید مثه همیشه نباشه...

شاید فقط خودم بفهمم!



قلب تنها که میشه سرما میخوره!

یه وختایی خالیش میکنیم واسه کسی که نباید

اونوخ فقط خودش میفهمه چقـــــد غلط رفتیم...

خالی که باشه خطرناک میشه!

باید خیلی مواظبش بود!

دیگه نمیتونه خالیو از پر تشخیص بده!

گنا داره

.

آرامش گرمایی که منتظره تک تکمونرو نمیشه نادیده گرف...

نذاریم سردش بشه

باید راهش باز باشه!

نفس بکشه...


واسه هم دعا کنیم...

نظرات 20 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ


...

لیلیا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com



وقتی قلبت سرده بدون که پاهات گرمن...! و بالعکس!

واسه هم دعا کنیم..

شاید!

فاطمه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

نمیدونم چی بگم....
دلم گرف فقط...خیلی هم گرفت....

چرا اونوخ؟!!

فاطمه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

از اپت چیزی نفهنیدم الانم با گوشی اومدم
اما فک کتم بدونی ک تحت هر شرایطی پای همیشگی دعاهام هستی
میدونی?

پس نفهمیدی دلت میگیره!
(اینجوری دهنه آدم وا میشه؟!)

بله!

فریناز سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

خودمون لجبازی می کنیم
خودمون جلوشو می گیریم
خودمون تنبیهش می کنیم

خودمون خالیش می کنیم
خودمون سردش می کنیم


اونوقت می گیم باید مواظبش بود؟


قلب عقل سرش نمی شه
با دست پس بزنی با پا پیش می کشه


سرما،خوردگیت خوب شد؟

ملومه که باید بود!
اگه سرش میشد که دیگه عقل میخواستیم چیکار!
باس یه بزگتری باشه بالاخره!

بهتریم! یخده عوارضش مونده فقط!

فریناز چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

اصن کی گفته عقل بزرگتره؟

خوده خودم!
بله یم!

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

فکر کنم کلا برا هم دعا کنیمشو فهمیدم.
باشه من برای شما دعا میکنم:بلند بگو آمین
خدایا این انگشتان این بنده ظاهرا معیوب خودتو ازچشش در بیار.
خدایا به مخاطبین این بنده خدا بابت خواندن مطالب این بابا کمی عقل عناین فرما آخه خود خودش هم نفهمیده چی گفته بعدش توقع داره ملت بفهمن والا
خدایا اگر این بابا وبلاگ نویس نمیشد احیانا چی میشد؟همون احیانا رو بهش عطافرما
خدایا اگر این بنده خدا یا دوستان وبلاگی اش به هر طریقی نیت شومی را علیه بنده سراپاتقصیرت مدیر وبلاگ وزین سبزآسمانی داشتن آنها را به راه راست هدایت در غیر این صورت آنها را تبدیل به نقل و نبات بفرما.
بسه یا بازم دعا میخوای؟

خدا حفظتون کنه دلمون شاد شد!! دیـــــوانه!
ظاهرا معیوب فشه بده؟!
(یا) (دیگه خودت بر حسب جواب یکیو انتخاب کن!)
دومیو هستم شدیدا!! آمـــــین!
اگه نمیشد شما ابرازه مخالفتاتونو کجا بیان میکردین پس؟!
واللا! وبه مفت گیر آورده غرم میزنه!
خدایا دوروغ میگه!
کافیه فک کنم!

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

راستی سلام
قلب کلا گرمه و به هیچ عنوان سرد نمیشه.
این احساس ماست که گاهی اوقات سردمیشه که نباید اجازه بدیم اینطور بشه.
باید جلوی قلب یه تابلو باشه که بگه آخر دنیا اینجاست.خوش اومدی...
وقتی اونی که باید بیاد تو قلب ، آرامش هم میاد به شرطی که واقعا همونی که باید بیاد بیاد وگرنه اونی که نبایدبیاد بیاد میشه قهوه خونه مش قنبر.
هر کی میاد یه چایی میخوره(گرما میگیره) میره
راستی بشمارچندبار فعل آمدن به کار برده شد.1/25نمره.
سوال بعدی:
فریناز اگر پولکی و گز از اصفهان هدیه بفرستد برای شما چه اتفاقی میافتد؟10نمره.
جواب سوال آخر از نشانه های آخر الزمان است

خوردی دیگه؟!
سلام!
دقیقا منظوره مام همینی بود که ایشون فرمودن!
راستشو بگو کی بهت رسونده؟!
ببینم دستاتو! تقلّب؟!!! شرم نمیکنی؟!

1- زیاد
2-واسه ما که اتفاقه خاصی نمی افته، ما نگرانه چشای بقیه و حدقه ی شان هستیم!

استاد 9 و نیمو 10 میدین؟!

فریناز چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

به کوریه چشم دشمنان خوده خودم کیلو کیلو گز و پولکی می فرستیم اینجا اصن

خوده خودم جون تو فقط بگو چند کیلو!


خدایا دعاهای محمدرضا رو آینه کن به خودش و وبشو همشهریه قمیش که اسمش ارسلانه

ااااا
پشمکم دارین؟!
آمین!!

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

پشمک؟
نه بابا اینا فقط زررررررررررشک دارن.
این اگه سوغاتی بفرست بود که اینجا نمی اومد.
بگو چند گرم نه چند کیلو بلکه بنویسه روکاغذ برات بفرسته.
عه سرما خورده بودی؟
نمیدونستم وگرنه برات کمپوت اینا میخریدم میخوردم
بهتری الحمدلله؟
بلاخره سرماخوردگی عوارض داره دیگه.
هذیون اینا رو میگم
دیرشد دیگه دعاهامون مستجاب شده انگار

زرشک یا زرررررشک؟!
فریناز سوغاتی فرست نیس، ما سوغاتی بگیریم! جمله ی فیلسوفانه بودا!!

خفـــــن!
شبشم کللی زندگی کردیم صب نشد!!

کمپوته شوکولات؟!!!

ملومه واقعا؟!

مام دعا بلتیما!! فک کنیما البته!

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

نه.شما مشروط شدی این ترمم.برو با ولیت بیا

ولی؟! بام؟!

فریناز چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

اینا ااااا بود یا یک؟

این همه کیلو می خوای نکنه؟


پشمکم داریم تازه

ولی به این بالایی بگو زرشک واسه مشهده نه کل ِجهان ِما

اصن چند کیلو پشمک می خوای برات بفرستم؟
این حدقه ها باید دربیاد اینطوری نمی شه

نترس! ااااا بود!
این همه کیلو رو نه من میتونم بخورم نه مورچه جونای اتاقم حتا!
مگه یه نقل و نباتی چیزی بزنه به اتاقه آدم

من پشششمـــــک!

زرشک واسه مشهده نه کل ِجهان ِاینا! بله!

یه عالمه!
هی بخورم دلمو بزنه بعد 5 دیقه دیگش باز هوس کنم!!

لیلیا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

جای نظر دادن واسه آدم باقی نمیزاری!!

اما من به خاطر پست بعدی ازت ممنونم...اینجا بهش نیاز داشتیم..

انتخابت خوبه...

سلام..خوده خودم...

سلام لیلیا:)
چه خوبه که میای!
منم سر میزنما بهت! البته سایلنتانه!

محمدرضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

قشنگ نوشتیا....
خوش گذشت؟
با این بالشای ووول ووولو.
شوکول چی شد؟

دست نویسندش مرسی:)

عالی
واللا با این بالشاشون
ما که منتظریم
میگن قمیاش یه چی دیگس اصا

محمدرضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سرقت ادبی کردی؟
آهای بگیریدش.
تازه دوتاشوکول هم از صندوقچه مادربزرگ فاطمه اینا کش رفته بس که بهش ندادن
بعله قمیاش خ بهتره .
ما میخوریم به جای شما...

نیس بضیا همه ی پستاشونو خودشون مینویسن!
شوکولش که نوشه جونم!
نوشه جان

محمدرضا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

معلومه که خودشون مینویسن.
پس فک کردی من براشون مینویسم؟
سلام.
شوکول میخوای بیا قم.
والاااااا

سلام
نه، از هوا واسشون میاد همینجوری!
باااباااا!
آخه دفه ی آخر کللی پاستیل واسم خرید ازونجا!

لیلیا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

حالا چرا سایلنتانه..!!!؟

من دوست دارم وقتایی که میام اینجا....

سلام...[یه بسته شوکولم..برات آوردم...!! ]هدیه و اینا

آخه پستاتو فقط باید خوند لذت برد!

سلااااام! به روی ماهت اصا!
هوورااا
یکی بالاخره به داده دل ما رسید!!

لیلیا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوده خودم...

خوشحالم لااقل یه چیز تو دنیا خوشحالت میکنه، منظورم شوکوله..


چرا هی لیلیا؟!

خیلیم خوب!

محمدرضا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

به هر حال اگر خواستی بیای اطراف حرم پره
تازه جدیدا سوهان شوکولاتی هم میفروشن
آی خوشمزه اس.
من که هنوز نخوردم.
بااااا بااااااااا

چه تبلیغاتیم میکنه!!
چقد بهت میدن؟ ها؟

باااااااا بااااااااا

فریناز دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

آقاااا قبول نیستشا!
من گفتم نظر بستی ساکت شیم یعنی
این دو تا که هی حرررررف زدن

اصن فقط گزای اصفهان

از شما بعیده ها!
میگم حضور فعال نداشتی در صحنه!!
سرت کلا رف!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد