خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

چسبیده لامصب!!



امشب این همه زندگی کردم هنو ساعت 10ام نشده حتا

نظرات 11 + ارسال نظر
فریناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

یعنی عفت کلامت اصن ما رو کُشت

لامصب یعنی چی اونوخ؟

فشه بده؟؟!
حقشه خب اصا!

webio چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://webio.blogsky.com

سلام ، من حمیدرضا هستم ....
بیا یه سری بزن ببین چه خبره ... اگه خواستی بیا یکم هم با ما باش .
نترس ... زندگی هم میگذره زود

سلام
منم خوده خودم هستم اون بالاییم فریناز هستن!!

عه!
جمله آخریرو با من بودی؟
ملوم نیستا!

فریناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

الان ولی 20 تا از 10 هم گذشتا!

به نیت فاطمه اول شدیم! حالا این نظر خودمونه


آره می گن فشه بده ها

25تا حتا!!

میخواستم خودم بذارم واسش گفتم مشده ضایه میشم!

با دیواریه بودما! این یکیو دوس دارم!

ارسلان پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

هه ....(یه خنده ی تلخ..)

خوبه ....و جای شکر داره حتا..!



اوهوم

ارسلان پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

راستی چه چسبیده!؟

فش نده بده ...

ساعته گرامی!

باشه!

فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

قالبشوووووووووووووووو

این حتا رو فقط خودت حق داری استفاده کنیا...گفته باشم


حتا!

محمدرضا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

امشب این همه زندگی کرده بنده خدا هنو ساعت 10 ام نشده حتا؟
چرا آخه؟
واقعا چرا؟
1-شاید ساعتشون خوابه؟
2-شایدم 10فردا منظورش بوده؟
3-شاید ساعت بیداره حوصله نداره بره 10بشه؟
4-شاید خدا هنوز داره فرصت زندگی بهش میده؟
عدد گزینه مورد نظر به من وشما هیچ ربطی نداره به خود خودش مربوطه.

ادای خودتو درار!
دهه!
شاید اصا منتظر بوده بنده خدا!
شایدم مریض بوده!!
ها؟!

محمدرضا شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
من کی ادا در آوردم!!!!
دهه فشه؟
اگه هست منم دهه
اگه نیست خودت دهه
امیدوارم اگر منتظر بوده یا مریض بوده حتا
خیر بوده باشه
هان؟

سلام!
عه؟ ادا نبود؟!
دهه یه چیزیه مثه چخه ولی به آدما میگن
بوده بوده! مریض!

ye dust ghadimi :) شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

khube ke...
ma ta mirim tekun bokhorima... ye omr gozashte

ye chizi:
ye chand vaghte mikham az in smili estefade konam vali nemidunam yani chi:


kam estefade mishe mamulan vali bahale!!!!!!!!!!

خب شما از بس فعالی بچه جان!

این شکلکارو هر کی یجور منی میکنه واس خودت!
شمام هرجا عشقته استفاده کن!

مثه این!

لیلیا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

باهات موافقم...



چه عجب یکی پیدا شد گیر نده!!!

ye duste ghadimi :) سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

اااااااااااااااااااااا
چه با حاله این!!!!!!!!!!
کوووووووووووووووووو؟!؟!
منم میخام

اصن الکی:

ها؟!
هرچی میخوای همش مال خودت!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد