خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

...


حسین آموخت که " مرگ سیاه " سرنوشت شوم مردم زبونی است که به هر ننگی تن در می دهند تا " زنده بمانند " ، چه کسانی که گستاخی آنرا ندارند که " شهادت " را انتخاب کنند ، " مرگ " آنان را انتخاب خواهد کرد!


دکتر علی شریعتی

حسین وارث آدم

نظرات 4 + ارسال نظر
Yalda چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.gmoradi.ir

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری آیا مبلمان منزلتون نیاز به تعمیر داره ؟ آیا برای تغییر دکوراسیون نیاز به مبل های جدید و بروز و زیبا دارید پس حتما یه سری به ما بزنید برای اینکار فقط لازمه رو لینک وب سایت در انتهای همین متن در سمت چپ کلیک کنید ...

آدرس سایت ما : www.gmoradi.ir هستش .

در ضمن ما تولید کننده هستیم و همیشه بهترین قیمت ها رو ارائه می دیم ...

پس فراموش نکنید حتی برای تنوع هم سری به ما بزن ...
www.dubaiseir.ir

سلام!
بدو بینیم

Alireza چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.gmoradi.ir

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری آیا مبلمان منزلتون نیاز به تعمیر داره ؟ آیا برای تغییر دکوراسیون نیاز به مبل های جدید و بروز و زیبا دارید پس حتما یه سری به ما بزنید برای اینکار فقط لازمه رو لینک وب سایت در انتهای همین متن در سمت چپ کلیک کنید ...

آدرس سایت ما : www.gmoradi.ir هستش .

در ضمن ما تولید کننده هستیم و همیشه بهترین قیمت ها رو ارائه می دیم ...

پس فراموش نکنید حتی برای تنوع هم سری به ما بزن ...
www.dubaiseir.ir

سلام!
شما با اون بالاییه نسبتی که نداری احیانا؟!

فریناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

تهناییات حسینی شده ها!
خوبه

اگه بشه چی میـــــشه!!...

Soha شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

می گما....
چرا من این تیکه از وجودتو ندیده بودم؟!؟!؟!

همین تیکه حسینیشو

دوست دارم این جام شعرمو بذارم:
یک دم بگذشت و هیچ نگفتیم...
باز این قصه گذشت و هیچ نگفتیم...
عمریســت در آرزوی دیــدنت دل
هــر غــصــه شـنیــد، هیــچ نگفتیم...

حتما اگه میبود میدیدی دیگه

خوب میکنی!
عااااالی!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد