خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

...


گفت :
محرم و صفر زمان بالیدن است ، نه نالیدن .
بساطش آموزه است ، نه موزه .
تمرین خوب نگریستن است ، نه خوب گریستن .
نماد شعور مذهب است ، نه فقط شور مذهب .

گفتم :
محرم و صفر زمان نالیدن است ، و بر این ناله بالیدن .
بساطش موزه ای از آموزه هاست .
تمرین خوب نگریستن است ، و خوب که بنگری عظمت ماتمش را میبینی، و حاصلش میشود خوب گریستن .
نماد شعور مذهب است ، و نمایانگر شوری که ازین شعور برخاسته .

تلنگری دیگر : منتظران مهدی به هوش باشید ، از پر شماری که
" ادعای " انتظار داشتند ، جز اندکی بر این ادعا وفا نکردند ...

پ . ن : این روزها اس ام اس های موبایلت را "خوب" بخون ، قبل از اینکه برای بقیه بفرستی فکر کن ببین این جمله های قشنگ ، احیانا تبر دستشون نیست و ریشه ی اعتقاداتت رو هدف نگرفتن؟؟؟

+تفسیر قرآن
نظرات 60 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

چه قشنگ....

اوهوم

فاطمه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

چند بار خوندمش...
هر بار هم با لذت بیشتر...

مرسی که گذاشتیش...


منبعتم که سایت فیلتر شدس
ای بابا...فیس بوکم میری شوما؟

چه چیزا


خب دیگه واسه رفع عذاب وجدان گذاشتیم
واس قبلیم باید میذاشتم!

فیس بوق؟
چی هس؟!

ارسلان جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

چه عجب..!
خوب بود ...!

اصلن سلام!

علیک سلام!

نیلوفر یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

ممنون از حضورت...

محمدرضا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
قبول باشه عزاداری هاتون...
من چندجای خوب تو این چند روزه یادتون بودما...
نمیگم کجا دلت بسوزه.
و من خودم میدونم کجا ها یادمن بودی
یادفرینازم بودم یه جا هم سر سفره شام هیئت...

سلام!
واس شمام قبول باشه!
واقعا ممنون

عمرا اگه بدونی کجا یادت افتادم!

Soha شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

یک دم بگذشت و هیچ نگفتیم...
باز این قصه گذشت و هیچ نگفتیم...
عمریســت در آرزوی دیــدنت دل
هــر غــصــه شـنیــد، هیــچ نگفتیم...

سهی

عه سهی

wow
مررسی افتخار دادین بخونیم:)
امضام میدی؟؟

محمدرضا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام
تو مجلس عزاداری که نقل ونبات پخش نکردن که یادم بیفتی احیانا؟
بگو دیگه

سلام!
تا الان داشتی فک میکردی؟!
داش بارون میومد

محمدرضا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
باررررون

سلام!
پس اونم دوست داشته که یادم انداخته تورو!!:)

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ

اون؟
نمیدونم شاید...
ولی خودش میدونه وقتی میاد یا نه وقتی انگار میخواد بیاد چه قئر عاشقانه منتظرشم.
وقتی صداشو میشنوم شاد شاد میشم.اینقدری که حتی لذت زیربارون بودن رو باسرماخوردن بعدش عوض نمی کنم.

خب دیگه! دل به دل را داره!
منم دوسش دارما ولی!
زیاد!

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

چه قدر این شکلیه نه؟
پس چرا نوشتم چه قئر؟
چه ربطی دارن .هول شدم شایدآخه هوا ابریه

نمیشد زودتر بگی ما این قئر(!) فسفر نسوزونیم؟!
ربط که دارن!
ولی شمام خونسردیه خودتو حفظ کن یه وخ دعاهات یادت نره!!

محمدرضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

به خول یه بابایی خواننده باید عاقل باشه.
چشم

بله! بله!

محمدرضا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

به خول؟/////

دیگه میخواستم ثابت کنم خیلی خواننده ی عاقلی میباشم!!

محمدرضا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

میگم اگه وقت کردی چارتا مطلب جدید بزار.
دوخط مینویسی یه هفته میری مرخصی

اصا حسش گم شده!
ندیدیش شما؟!!

محمدرضا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
من میدونم حسش کجاست.
سلام رسوند گفت بهت بگم:
تنبل خان نمیخوای بنویسی ننویس چرا گردن من فلک زده گمشده میندازی هان؟
چندفش مثبت 18هم داد نتونستم تحمل کنم اومدم
والااااا.
شما با حستون چه قدر نداریدا.

اه اه(بخوانید: oh oh!)
ملت حس دارن مام حس داریم!
بهش سلام برسون بگو خب حالا باید اینجوری به روم بیاری؟!

حسامونم مثه خودمون بی تربیتن!

محمدرضا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

خوب شد گفتی اگر فینگیلیششو ننوشته بودی حست داشت میومد دعوا اینا.
بهش سلام رسوندم گفت:
سلام و .....اینقدر به فکر شوکولات و اینا هستی دو زار هم به فکر مطلب جدید واموزنده باش ملت مستفید شن.

حالا باتوجه به شناختی که از حست داری جای خالی و پر کن:
الف)سلام و کوفته
ب)سلام وشوکولات
ج)سلام و چسب چوب
د)سلام وعرض ادب محضر خود خودم عزیز و دوست داشتنی و گرامی که الهی فداش بشم که شوکولات میخواد هیشکی براش نمیخره
گزینه مورد نظر را به شماره0ارسال نمایید و شنگول باشید

خودمون متوجه بودیم!!
گزینه ی هه) بهش بگو سلام، خفه شو بابا!!

این سامانه هه که مثه مال واس شما نیس؟!

محمدرضا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

گفتم بهش اونم گفت:
گفت :
مال واس ما که خیلی از این کارش درست تره خیلی هم بیشتر تر اصا

ایول حال کردم حرصش درومد!

آره بابا!
فقط سالی سه بار اس میده!!

محمدرضا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

حالا حرصش اومده میگه بهت سلام برسونم بگم:
ممنون که منو در آوردی از بس اون تو مونده بودم داشتم دیووونه میشدم.
سالی سه بار ؟
عمرا.شاید اشتباه فرستادی.
عضو کدوم شماره سامانه ای هان؟

چه مودب شده!
بگو کی بهت یاد داده بگی ممنون؟!
ما که نگفته بودیم!

الان چهارمیش اومد

محمدرضا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
میگما
حس و حرصت کمبود حالا باید دنبال اعتماد به نفستم بگردم.
اونو دیگه چرا گم کردی.
نکنه تو این مغازه ها دنبال شوکول موکول میگشتی دستشو ول کردی گم شده بچم.
ای وای
همین الان اعتماد به نفست پیام داده به سامانه:
میگه:
اولا منو گم نکرده یه مدته بی خیال ما شده
دوما من و اراده دو روزه با هم قهریم برا همین منو گم کرده چون ما همیشه با همیم.
از قدیم ندیم هم با هم بودیم اعتماد به نفس و اراده.
اگر بخوای مارو آشتی بدی پیدا میشم.
سوما میگه ما مودبیم اگه شوما بذارید.
چه قدر این اعتماد به نفست حرف داشت.
بزار حرف بزنن خوب.
الان اومد؟
فهمیدم چون مشخص نکردی اهل کدوم شهری احتمالا دیر به دیر برات میاد.
چون برای مخاطبین غیر قمی بیشتر میفرستیم.

سلام!
از بس شلخته ام
این اعتماد به نفسمونم عجب آدمی بوده ها!
کشف نشده طفلی!!
خیلیم مشخص کردیم
میاد ولی بیچاره حالا!

محمدرضا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام
تو هم شلخته ای
من هم م شلخته ام
او هم شلخته است
ماهم شلخته ایم
با هم شلخته ایم
بی هم شلخته ایم
از بس شلخته ایم
خیلی شلخته ایم
ما ها شلخته ایم
ما نیز هم
او نیز هم
من نیز نیز
او نیز نیز
اصا به من چه
این مجموعه شعر نو از تعدادی از حس ها و جوارح تو بود که همشون اظهار وجود کردن و گفتن بهت بگم
شلخته جان لطف کن یه کم به ما برس.
اعتماد به نفست که اصا ادم نیست!!!!
ولی به نظر من یا اسمتو یا اسم شهرتو نفرستادی رفتی تو مخاطبای مجهول که واسشون دیربه دیر پیام میاد

عمرا اینجوری شعر نگه احساس بدخته من!
یکی این وسط داره دو به هم زنی میکنه انگار دقت کردی؟!


حرفم نباشه ها
مجهولم خودتی
دهه

محمدرضا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

اینو گفتن دیگه.تو سطل زباله افکارت انداخته بودی پیداش کردم.اگر نگفته بودن که اینجا نبود.
اصا سطل زباله افکارت سلام رسوند گفت خیلی خوبه خیلی چیزا رو میندازی داخل منا.از تنهایی دراومدم.
دقت کردم و لی موجودی یافت نشد.
نکنه خودتی آره؟
خجالت بکش
ای دو به هم زن.
ای سه به هم مرد
ای چهار به هم دو .
حرفم باشد یا نباشد به من ربطی نداری.
مجهول الهویه ای مگر اینکه خلافش ثابت بشه.
آخرین پیامی که برات اومده چی بوده؟

ایول!
کجا هس سطل آشغاله؟!
بهش سلام برسون بگو پیش ما بیا!

چه باحال! مجهول الهویه!
دوس داشتم! ازینا که میزنن به برق؟!

واسه شهادت امام سجاد(ع) بود،
یه حدیث بود:)

محمدرضا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com


اینا جامونده بود.البته قبلش سلام.
خط دوم:
خط چهارم
خط پنجم:
خط ششم:
خط هفت تا دهم
خط هشتم :به من ربطی نداری نه به من ربطی ندارد همرا ه با
خط یکی مونده به آخر
خط آخر:علامت سوال؟؟؟؟

میگم چرا یه جوریه ها!
مال مام قبلش علیک سلام!
خط اول: :)
خط دوم:
خط سوم:
خط چارم: اینکه خالیه
خط پنجم:
خط ششم:

خود خودم پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
این نظر و خودت به خودت دادی
خجالت بکش .بزار دیگران درموردت نظر بدن.
خود خودت میگه که سطل زباله افکارت یه جایی تو قسمت پارک کنار مغزته.
اونجا تاب هم هستا
مجهول الهویه داداششه.اون که میزنن به برق خود هویه است.
راستی چون پیامهام گروه بندی اسم شهرتو دوباره بفرست چون بعد از اون حدیث حداقل چهارتاپیام دیگه هم رفته مجهول جان.

سلام!
عجب آدمیه ها!
من الان کیم؟ کجام؟ اینجا کجاس؟!
تابو خوب اومدی!!

آهاااا! چه باحال! من هویه دوس دارم، میخوره به دست آدم بوی کله پاچه بلند میشه!!

بد بد بد!
اصا با سامانتون قهرم
سامان بد!

محمدرضا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
تو وقتی سلام میکنی بعدش تعجب میکنی؟!!
کی عجب آدمیه؟
خو دخودتو میگی عجب آدمیه؟
تعجب نداره.اونم یه آدم مثل همه آدمای دیگه فقط دچار خود کم بینی شده.باید یه آمپول خود زیاد بینی بهش تزریق کنی تا حداقل دچار خود متوسط بینی بشه.
تو الان دقیقا خود خودت دورن خود خودت اینجا هم خود خودته.
تابو من خوب نیومدم.خودت که داشتی خوب اومدی.
اییییییییییششش.از هویه و بوی کله پاچه خوشت میاد.حتما آب سیرابی و کلوچه هم غذای مورد علاقته.آره؟
من چی کارکنم اسم شهرتو بفرستی حل میشه.
خیلی هم خوبم.شما چه طوری؟
سامان داداش سامانه است.
تو چی کار به سامان جونم داری.خیلی هم گله
جنابعالی مشکلتو با سامانه خانوم باید حل کنی.

سلام!
اصا کی گفته علامت تعجبو وختی تعجب میکنن میذارن؟!
کلا همه عجب آدمین!
خود متوسط بینی! باید چیز جالبی باشه! موافقم!
چه پیچیده شده ماجرا!

آره خب! مگه کله پاچه چیه؟؟

آره، خیلی گله!

اونم به داداشش رفته دیگه حتما!
اصا مشکل از یه جا دیگه باید باشه!!

محمدرضا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
باز که گذاشتی .
علامت تعجب اومده میگه:قشنگ! اسم من علامت تعجبه.پس هرجا منو گذاشتی یعنی تعجب کردی دیگه.
اینا که گفتی هیش کدوم آدم نیستن.
آره منم موافقم.
کله پاچه بدم میاد آخه.
داری با دقت و ریزبینانه بهش فش میدی؟
نه اونم گله اتفاقا.
کلن هردوشون گلن.
مشکل از گوشی شوماست شاید

سلام!
دوس دارم خب! دهه
به علامتای آدمم کار دارن

من دوس دارم اینم حتا!

گوشیه مام گله! مفهومه؟؟

محمدرضا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام.به من چه اصا!!!!!!!!!!!!!
ما اصا کار به کارشما نداریم.درضمن علامت ها اموال عمومیه.فقط مال شما نیست که.
حتا که علامت نیست.
شوما اصا چرا بداخلاق شدی اون وقت؟
اصا شما خودتون گلید.عمرتون گل نباشه.ببین من چه قدر مهربونم.
گوشیتون عمرا گل باشه.گوشی گوشیه
تا میای دو کلوم حرف حساب بزنی میزنن درب آدمو داغون میکنن.وااالااااا

سلام!
تعجبشو خریدیم ما! صبتیه؟!
من و بداخلاق اصا؟!
نچ! انگار یه چیزیت میشه!!
آره گوشیمون گوش کوبم نیس!
با اون سامانشون!!

محمدرضا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام...
از کجا خریدیدن اون وقت؟چند؟کی حرف زد اصا؟
مام میخوایمون بریم بخریمون.نیاز میشه.
شما و بد اخلاقی؟اصا
بداخلاقی چی هست اصا.فقط نمیدونم ننه بزرگه من بود یه بند داشت فش میداد بدون مکس وباتمام وجود.
یه چیزیم میشه؟
چی میشه؟
یه چیزیم میشه یعنی چیم چی میشه؟
اصا یه چیزیم چی میشه؟
بگو من تحملشو دارم.
گوشیت خیلی هم گوش کوبه از اونا که بخوره تو فرق سر طرف دیگه نیاز به کفن و دفن نداره.مستقیم جسمش همراه روحش پودر میشه میره اون دنیا.
باز به سامان جونم گیر دادی.
این دفعه بهش گیر بدی فقط برات اس خالی میفرسته ها...

سلام!
سکرته!!
ما و بد اخلاقی اصا؟!!!
ننه بزرگت نبوده، نزدیک تر بوده نسبتش
ما اسرار پزشکیو که نمیتونیم همینجوری فاش کنیم!
اس خالیم برفسته ما قبول داریم! حتا!

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام.
بنده از طرف همه علامتهای جهان نسبت به استفاده نابه جای شما از علامت تعجب وسایر علامات دیگر اعلام جرم می نمایم.
متهم را به جایگاه وارد کنید:
خود خودم:نه من نبودم خود خودم بود.
قاضی دادگاه:خود خودم مگه خود خودت نیستی.
خود خودم:نه .خود خودم اونه من خود خودشم.
قاضی دادگاه:خود خودم تو خود کدومی:خود خودتی یا اون خود خودشه.
خود خودم:من خود خودم بودم ولی گاهی اوقات صلاح نیست لذا اون خود خودشه منم خود خودمم.اصا هر کی می تونه خود خودش باشه.شما خود خودتونید.آره اصا خود خودتونید.بگیریدش.خود خودش بود
و بلاخره پیچوندی دادگاهو.قصه ما به سر رسید خود خودم یاد نگرفت از علامت تعجب کجا استفاده کنه.
به ننه بزرگ من چی کار داری هان.میگم از تو صندوقچه اش شوکولات تاریخ گذشته بهت بده ها
از اون آبنبات ریزه ها که همیشه داره.منم میخواما.نصف نصف
دکتر جان یه کم به خودت برس حالت خوب نشه.
اسرار پزشکی هم ارزونی تون
پیامک نمیدیم بهتون.
اینو سامان جونم گفت

سلام!
تو که نبودی احیانا دوس داشتی قاضی شی؟!
حال کردی اصا چجوری پیچوندمش؟!
خیلیم بلتم
خودم اصا منبعه ازون شوکولاتام!
همشم امتحان شدس، آدم بخوره هیچیش نمیشه!

بزن تو سرش اصا!
سامان بد بد

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

اصا یه عده آدما هستن برشون حرجی نیست شومام میریم ثبت نام میکنیم جزو اونا.
اصا بذار علامت تعجب بزار بعد از سلام.
من قاضی؟
نه بابا من یه نقل ونبات ساده ای بیش نیستم.
تو کمشم بلت باشی از سر مازیاده.
امتحان شده؟یعنی می مکی میزاری یخچال بعدا میخوریشون؟
آدم بخوره بعلله شوما که فرشته اینایید چی؟
سامانم گناه داره ها.امشب دو تا اس داده دیگه

خیلی عصبانی ای جدیدناها!
میگم یه چیزیت میشه نگو نه!
نه ام که نگفتی!
پس من الان از چه جمله ای استفاده کنم آیا؟!

بالاخره آرزو که بر جوانان عیب نیس!

یا مثلا گزارو میخورن دندوناشون نمیکشه دیگه پسته هاشو بخورن...

ما بخوریم پرواز میکنیم اصا!!

واس ما که چیزی نیومد

محمدرضا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

من و عصبانی؟؟؟؟
عه؟قرارشد بگی نکفتی که چیم چیم میشه؟
راست میگی ولی
اصا شما مختارید از هر جمله اسفاده کنید.
مختاریدا امر برتون مشتبه نشه فکر کنید مخ داریدا.
تو این گزا که ما میخوریم باید التماس کنی پسته باشه.وااالاااا با این گزاشون.
شما پرنده اید مگه؟
چون هنوز مال واس شما مجهوله احتمالا.یه بار دیگه اسم شهرتو بفرست خب.
قول بت میدم زنده بمونی.واااللللا

حتما اصفهونیه

نه، همون فرشته کافیه!!

خیله خب!
باز عصبانی میشه

محمدرضا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

په نه په میخواستی قمی باشه؟؟
کی گفت شما فرشته اید اون وقت.
انسان باش جانم.مقام انسان بسیار بالاتر از پرنده و فرشته است است.
من که عصبانی نشدم.فرستادی اصا؟
هنوزم نمیادش؟
راستی از فریناز خبر نداری؟

اونارو تا حالا از نزدیک ندیدم!!!
خوده خودم
من یک عدد انسان فرشته ای میباشم!
شایدم ستاره ای! نمیدونم! یادم رفته چی بودم!

بله فرستادیم، خیلیم میاد

خبر که نمیشه گف!
ولی میاد اونم!

محمدرضا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

عه!!!
سلامم کو؟
سلام

خوردی دیگه باز!
سلام!

محمدرضا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام.
بهتر.اونا رو از نزدیک ندیده به خونشون تشنه ای ببینی دیگه چی میشه.
ولی قبلا از اینکه بخوریشون اول شوکولاتاشونو بخور.تا تموم شه فرار میکنن.
(از همون سوهانیا که ما تبلیغشو کرده بودیم تو وبمون.پورسانتم نمیدن بهمون آخه.)
خود خودت کجاست.بگو بیاد بینم.منو میشناسه؟؟؟
من خود خودمم یا اون خود خودشه؟
چی بودی و چی هستی فقط خدا میدونه
این طور جواب دادنات منو کرده دیووونه
فاطمه دوست تو همش داره می خونه
این خودخودمم که هیچی نباس بدونه...
این نباس برای ردیف شدن قافیه بود.
شعر از شاعر معاصر قرن شونصدهزار قبل از میلاد
خداروشکر.یه اعتراف:قبلا فرستاده بودی انگار اسم شهرتو ولی از دید مدیر محترم دور مانده بود.ببخشید.
دیدی ما اصا جر زنی بلد نیستیم.
تازشم تو اون مورد مرهم هم سریع اصلاح فرمودیم.
انسان باید شهامت قبول اشتباهاتشو داشته باشه.که مام داریم.
شومام نمیخوایدون؟

سلام!
خون مگه قحطه؟!
ایول قافیه!!
با دایناسور نسبتی نداره احیانا شاعر؟
من که گفتم فرستادم
خیلیم بلدین، نامردین تازه!
آدم سریع اصلاح میکنه یا کامنته طرفم اصلاح میکنه یا فوقه فوقش ازش تشکر میکنه اگه نمیمیره بله!

راستی میخواستم یه عکس بفرستم واس وبت
هنو آپلود نکردم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام.
میگم یه بار امتحان کن ببین میشه بعد از سلام علامت تعجب نذاشت یا نمیشه؟شاید شدا.
آخیلی هم دلت بخواد.همه خونامونو نباید پشه ها بخورن که.
شاعر نه ولی مخاطبش احتمال داره یا ساخت و پاختایی داشته باشن از بس سنشونم بالاست.
تازشم تیچر اینا هم هستن.
من هم عذرخواهی کردم.نمیدونستیم خوباز خودکار سرخورده بودید .شایدم از قلم افتاده بودید.
از کجا معلوم ما آدمیم.
تازشم حالا هی به رومون بیار .
عرذ میخوایم دیگه.ببشخید به بزرگواری خودتون.
نیست شوما اصلاحش کردید و بنده خدا رو تیربارون نکردید.باز ما حداقل اصلاح کردیم.وبدینوسیله ازتون میتشکریم.که مارا دوباره یاد غلط خودتان انداختید.
عکس چی هست حالا؟
حتما انگشت در بینی؟قبلی که اب نبات دستت بود .جدیده هم که تو برفه.بعدی حتما دماغه

سلام!!!!!
شمام یه بار اسمتو بنویس ببین چه خوبه!!
ماکه ندیدیم!
عرذم نداریم، از یکی دیگه بخواین!!

ببین گفتم واسه وبتا!
ببین خودت خواستیا...
سبزه آسمانی و انگشت در بینی!
حالا میفهمم مفهومه سبزو

محمدرضا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

آخه غیر از یه الافی مثل من کی پامیشه بیاد با خود خودت کل کل کنه.مگه ملت علقشون کمه مثل من.....اصا اینقد علامت تعجب بزار برو پشتش قایم شو

بس که تپل شدی احیانا از بس شوکولات خوردیعرز با عرضه فرق داره ها.احیانا دومیو ندارید
شما اول انگشتتو ازچشت دربیار بعد ببر تو دماغت.
تازشم واگشت یعنی چی اون وقت؟؟؟
تازه ترشم اگر ما سبز مورد نظر شما مدنظرمورن بود میزاشتیم سبز زیر قالی نه آسمانی.مگر اکه شما گیگیلی هاتون رو پرت می کنید آسمون ؟؟

این دلیل نمیشه شما یادت بره اسم بنویسی!!
دومیم نداریم اولیم
واگشت؟! شما واگشت میبینی؟!
داریم اصا؟!
اون آسمونیشم نکته انحرافی بوده!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

عمدا غلط نوشتم ببینم املات خوب شده یا نه مرهم جان.
راستی سلام.با گوشی سخته شکلک بزارم.خودت برو جلو آینه سوت بزن و به خودت زبون دربیار...ممتد وطولانی.....

سلام!
دوره!! نچ!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام.
یه بار یادت نره علامت تعجب بزاری.
کی بود نامرد نامرد میکرد؟هان
واگشت نداریم دیگه.باشه
فقط یادت باشه ها.منه ساده رو بگو عرز خواهی کردم
نگو ایشون خود خودشونم این کارن.
در ضمن سبز آسمونی من خیلی هم بهتره حتا.
زبون در نیار بده !!

سلام!
عمرا!
همونی که به تلافی اینا علاقه ی وافر داش
تو ندیدیش؟!
مام گفتیم نداریم عاقا!
دهه!

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا هی علامت تعجب بزار.
تازشم تلافی خوب نیست.
لذتی که در عدم تلافی هست در یک کیلو شوکول رنگاورنگ نیستا.
انگشتو می گی؟دیدمش تو چشته.
با زبون در آورد.عاقا یعنی چی اون وقت؟
یعنی آقا با تلفظ عربی؟؟؟
خودت خوب شدی حالا یا نه؟

سلام!!
توام هی حرص بخور
خیلیم خوبه!
تو چه میدونی!!
ممم
نمیدونم!!

فک کنم خوبم!

محمد رضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام.خواب نداری احیانا؟!
تازشم من سیرم حرص هم نمیخورم خودت بخور.
اصا من به این مهربونی.گناه دارم.فش نده.
اگر توفیق شد خوب میشی االبته دیر خوب میشی

سلام!
نه بابا! مگه میبرد!
خعلی خوب

محمدرضا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام.
بردآخر؟یا مساوی شدید؟چند چند؟
اصا به خودت چند چندی؟
خعلی هم همون بیشتره آیا؟
هی میخوام شبا زودخوابم ببره مگه میبره.همش دیر میبره.تازه صبا دیر میاره
نمیگه بابا مردم کار دارن شاید.
واالللا.زودتر بیار خب

سلام!
برد! ولی خیلی زور زدا
آی گفتی
خوده لامصبش میدونه کارام از بعدازظهر شورو میشه

محمدرضا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام.اگه ایندفه سلام کردی بدون علامت تعجب بهت شوکول میدم.
قول مردونه میدم .
باز خوبه بلاخره برد.
من که بعضی وقتا شکستش میدم.
اما صبش همچین ضربه فنی میشم میبینم ساعت یکی بعد از دوازدهه ولی من هنوز زمینگیرم.نمیتونم از جام بلن شم.البته این برا روزایی که تعطیله .اینقدم کمه که نگو.
مث مال واس شما نیست هی به هر مناسبت میتعطیلنتون.
یا آلودگی یا جنبش عدم تعهد یا برف و باران یا هزاران کوفته قلقلی و اینا.
بچه تهرونم نشدیم هوا آلوده بشه تعطیلمون کنن بیای قم.از بس دلمون برا شهرمون قنج میره؟
این قنج چی هست حالا؟؟؟

سلام!
اول ببینم شوکولشو، نصفشم بخورم حتا، بعد!
نه دیگه، این طرفای 2، 3 میبره!
حسودیم کاره بدیه!
قنج؟!
فک کنم یه نوع پرنده باشه!

محمدرضا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام٬٬!٫¤٪×،*)(ـ+٬٬@#$%^&*)(_!×
عکسشو به زودی برات میفرستم تو وبم اگه خوشت اومد .بعدا میگم بری برا خودت بخری .
یه دفه بگو نبره دیگه.
ابعدش کی میاره اون وخ؟
ما که اصا حسود نیستیم تازشم شهر خودمونو اصا با هیج جای دنیا عوض نمی کنیم. شهر کریمه است.
حسودیت بشه یا نشه به من چه
کجا میخوابی تو باغچه
چی چی میخوری آلوچه
به من نمی دی؟
آره بفرما.نوش جان.
فک کردی من خود خودمم که همه شوکولات چرکاشو خودش بخوره عکسشو به ملت نشون بده..
والللااااا با این شوکولاتای شوفازیشون....
سوفاژژژژ؟؟؟
اون که فنچ بوده.نکنه داداششه؟
مثل سامان جون ما که داداشش سامانه خانومه...راستی خبری ازش هس ؟
میاتش؟یا نمی یاتش؟

سلام!
خوب شد گوش نکردم پس!
صب دیگه
خیلیم 11 صبه!

شهرتونو نگفتم! حسودیه یه چی دیگه بود!

بذا فاطمرو صدا کنم!

نمیدونم درین حد دیگه!
خیلی میاتش(؟) دمش گرم!

محمدرضا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام.
به من چه که تو بعد از سلام تعجب میکنی.
اصلا از این به بهد بعد از سلام علامت سوال بزار .
صب دیگه یه ساعت مونده به ظهر میگی صب اون وخت.
معلومه اینجوری 2 و 3 به زور میبردت دیگه.
یه کم بخواب .یه وخ خواب خونت کم نشه؟؟
حسودیه به تعطیلی بود؟
البته یادم نبود شما کلا تعطیلید.
باز رفتی بزرگترتو بیاری.
نگو اون شوت وحشتناکه بیاد دیگه شیشه و گلدون برا ملت نمی مونه با اون نشونه گیری میلی کیلومتریش.
یعنی نمیاتش باز که این شکلی شدی؟

سلام!
واللا!
علامت سواله اضافی دوس ندارم!!
خیلیم صبه!
حسود حسود حسود!

میات!!!
ولی من فک میکردم میاد!

محمدرضا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام.
پس خوبه حداقل قبول کردی این علامت تعجب که می زاری اضافیه.
خداروشکر.ما تونستیم جلوی یه انحرافی رو بگیریم.
خیلیم صبه دم ظهره لذا اولویت با ظهره.
حسود حسود هر کی رود خانه خود .
آخه تعطیل بودن شومام حسودی داره؟
میات ورژن قمی میاده
مثل کجیستی؟

سلام!
گیر دادیا!
نخیرم صبه صبه صبه!
نخود نخود نبود احیانا؟!
چه باحال!
فقط ما موندیم بی لهجه این وسط!

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ


حوصله ام سر رفته خب...

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

فک کنم فقط اینا جامونده بودش

این چی پس؟! گنا داره خب طفلی
اصا چرا تبعیض قائل میشی بین شکلکای وبه من؟ ها؟
نمیگی برن معتاده بدبخت شن؟!

اصا این چی؟

جریمه میشی باید از هرکودوم 5بار بنویسی!

محمدرضا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

راستی از اینم کم استفاده شده بود

ی ی ی ی ی

محمدرضا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام.
من گیر دادم یا تو.این علامت تعجب بدبختو گیر آوردی هی میاری می کوبیش جلو سلامت.
اگه ۱۱صبه ۹ چیه؟
۱۰ چی؟
اصا ۸ چی؟
۶؟
حتی ۵؟
حتما اینا شبن هنوز تشویقشون کنی صب میشن آره؟
نخود نخود نبود شاید نخودم نخود خودم بوده باشه.
خدایا به ایشون یه لهجه باحال عنایت فرما فقط خودش حالیش بشه و بس.هی با خودش حرف بزنه مام بخندیمون
فکر کنم وضع تو از من بدتر باشه ها.دونه دونه شکلکارو نگاه کردی جامونده ها رو سوار کردی.
ولی مال واس ما که اینا رو نداره .از کجا آوردی هان.
رفتی شکلک دزدی؟
به این شکلکاتم بردا برو خونتون حوصلشونو ندارم.هی سراغ مامانشونو میگیرن.
جریمه هم میخوام نخوام بنویسم.چون بلتم همشونو
ی ی ی ی ی ی هم خودتی

سلام!
تو
oh oh! نصفه شب شد که!!
اتفاقا میگن داری!
یه نفر همینجا گف ینی!
فک کنم فش بوده منظورش!
عه!
ایول!
فخر بفروشییییم!!
جریمه یا منفی؟!

محمدرضا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام.با من بحث نکنا.خودت گیر دادی
اصا به من چه .
اگر اونا نصفه شبن ساعت 1به بعد چی میشه.
اگر صب نیست چرا میگن یکه بامداد.
دیدی اونا صبن.لذا نتیجه میگیریم که 11 دیگه صب نیست.
اوکی؟
لهجه داری؟
از کجا آوردی؟
نکنه اونم کش رفتی آره؟
از کی؟
کی ؟
چرا ؟
برای چی؟
تو مداد رنگی نداری یه کم خجالت بکشی ؟
آره فش داده بهت احتمالا شاید به لهجه اصفهونی یا قمی حتا.
بفروش کی میخره؟آخر باید برداری ببری خونتون پیش شکلک جونات
جریمه یا منفی
یییییییییییییییییییهههه

سلام!
شوخی میکنن میگن! بده مگه؟!
اگه صبه واقعی میبودن که نمیگفتن بامداد!
هس!

رازه!
اعترافم نمیکنم!
مداد رنگی؟!! تا دلت بخواد!
ماژیکم دارم تازشم!
خودکار رنگیم!
ازون چسب اکلیلیا!
با کللی مداد شمعی!
دلت سوخ یا بگم بازم؟!

جریمه و منفی؟!

محمدرضا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.من که اصا به علامت تعجبت گیر نمیدم دیگه.
والا با این علامت تعجب گذاشتناشون.
خیلیم جدی میگن.
اگه بامداد نبود می گفتن صب واقعی.
نیس.
راز د ار خوبیما.تا حالا به هیشکی نگفتم که دچار خود درگیری مزمن شدی.اصنشم خوب نمیشی.
متهم را به جرم کش رفت شکلک و نیز نفس کش طلبی در فضای عمومی مجازی به مشاهده تصویر خود در آینه محکوم میکنیم.
داشته باش.این که چیزی نیست همسایه ما هم وانت داره.
اصا دلم نسوخ.تازه خنک شد که تو هنوز کودک درونت کلاس اول ابتداییه.
مال واس ما دیگه داره میره راهنمایی اینا.براش آبرنگ و بوم خریدم.
جریمه یا منفی؟؟؟؟

سلام!

هیچی، فک کردم گیر دادی یه لحظه!

خیلیم دلم بخواد!!

اول ابتدایی؟!
فک نکنم اون قدام بزرگ باشه ها!

واس شما نوجوونه درونه پس!
چه مسخره!

جربمه و منفی!
ولی اینام بیار ببینیم چی هس اصا!

محمدرضا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام.بچه خوبی شدم دیگه گیر نمیدم.
آخه کدوم آدم عاقلی بعد از سلام تعجب می کنه؟
نخیرم.بچم هنوز کودکه فقط چون هوشش مث خودم زیاده قربونش برم جهشی خونده رفته راهنمایی.
مال واس شما دندون در نیاورده هنو؟
مسخره؟؟؟
جریمه و منفی.
ولی اینامون نمیان ولی امامون میاد

سلام! آفنر!

نخیرم حساب نیس اونجوری، پیره
هرچی بیاد ما قبول داریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد