خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

منه کدبانو!!


مامانم با کللی امید و آرزو گف فردا ظهر که من نیستم بادمجون بپزون واس خودت!(البته یه چیزای مبهم دیگه ایم الان داره یادم میادا!) (حواسم کجاس دختر؟!)

.

خلاصه خوردم و کللیم به خودم افتخار کردم چون بعداز ظهر که از کلاس برمیگشتم فضاش بوی خونرو پر کرده بود(!)   به به! به به!

ولی دیدم مادر گرام همچی یه جور دلسوزانه ای داره منو مینگره!


+


_


+خوردی؟


_آره خب!


+اونوخ مزه ی همیشگیو میداد؟!


_


+...


.

خیلی ضایس آدم فرق کدو و بادمجونو ندونه؟!

اصا از زندگانی نا امیدش کردم!

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ



فاطمه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

افتخاری بود اول شدن...

حیف که افتخارشو نمی دادی بهمون

ی ی ی ی ی!
شما افتخار نمیدین تشریف بیارین!

فریناز یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ



مث من که تا بزرگیم فرق بین پرتقالو نارنگی رو نمی فهمیدم


خنگیا


bozorgiat key boode daghighan?!

inam fahmid!

فاطمه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

بیخیال اصا

ولی جدای ازین حرفا تشویقت می کنم من...
چون من از کدو حالم بد میشه...حیف که نبودم بادمجونتو بخورم...
دس پختت خوبه آخه...ولی من بهترم...مگه نه؟

ولی گوشتو بیار جلو:آدم خیلی بده فرق این دوتارو ندونه...یواش گفتم...

کسی نشنید اصا

nakheiram!
man behtaram dge, bashe?
kasi kie?
darim asan?

لبخند یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

آخی عزیزم
منم تا یه مدت فرق جعفری و گشنیزو نمیدونستم...یعنی می دونستما ولی یه جورایی قاطی می کردم گاهی

khoobe baz!
na omid sham yani?!

mojtaba یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://havayebarooni.blogsky.com

چه جالب...
حالا کدو چی هست؟
آورده اند که روزی شخصی خاک می خورد.
بدو گفتند خاک نخور دل درد میگیری...
گفتا: دل درد چیست؟؟؟؟!!!
جملگی و جملگی گفتند نوش جان بخور

valla mam nemidoonestim!kheiliam shabihe bademjoone!


che chizaye bahali miaram!
begoo biaran bazam!
khosheman amad

محمدرضا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ http:// mamreza.blogsky.com

اصلا چه معنی داره وقتی هنوز فرق بامجون و کدو رو نمی دونی آشپزی کنی.
االبته بنده معتقدم در این حدبلدی ولی احیانا هولیده بودی نفهمیدی کدومکدوئه کدوم بادمجون.
یه پیشنهاد.دفعه بعد از خودشون بپرس خودشونو معرفی کنن

نکته انحرافی :فرق کدو وبادمجان در میزان شناخت شماست.
نکته چرند:هرکه بادمجون و کدو رو تشخیص نمیده باید اسمشوجز ء نخبگان مغزفرار کرده نوشت[:S017:]

اینم حرفیه! ماکه از خدامونم هس

راس میگیا! چرا به فکر خودم نرسیده بود؟! ینی حرفای منم میشنیدن موقه ی پخته شدن؟! اوا!

الان در حال هضم نکات گران بهایتان میباشیم!!

ye duste ghadimi :) دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد