خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

گم شده یکیش!



چن وخته حس چرک نویس بودن دارم!

انگار مردم کلا احساساتشونو با من تمرین میکنن!!

این مدلیشو دیگه ندیده بودیم!


تیکه ی سالمم پیدا میشه هنوزا!

بفرما چک نویس!!



نظرات 12 + ارسال نظر
فریناز شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

خدای من! منو این همه خوشبختی محاله محاله
بازم اول؟
فاطمه کجایی اونوقت؟

دیوونه!

چه خوبه که برگشتیا!

فاطمه داره میاد پیش من

محمدرضا یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http:// mamreza.blogsky.com

سلام.من اومدم با موبایل نظر دادنو تو وبت امتحان کنم.دیدم اصلا هم حس چرک نویس بهم دست نداد.خیلی هم بهتره

سلام!

حالا ما یه تارف زدیم!!

فاطمه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

خب من چی بگم الان؟

من نه سره پیازم نه تهش...
والا...

آخه یه آپم نمیزاره به آدم مرتبط باشه آدم بفهمه چی بگه...

آهان...

اگه شما احساس چرک نویس بودن دارید بنده احساس دستمال کاغذی استفاده شده توسط یک فرد سرما خورده را دارم

بیلو می...


اینم خوب اومدی!

آپه خعلیم مرتبط بود!
چشم بصیرا میخواد!

saha دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.fingerprints.blogsky.com

چرا به خودت میگیری خواهرم؟؟؟
اصلا کسی نمیاد احساساتشو با تو تمرین کنه که تو بعد احساس چرک نویس بودن بهت دست بده...
مطمئن باش!

محمدرضا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

کجایی په؟

نیستم ینی؟!!!

ریحانه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام!خوب آخه چرا .ولی چرک نویس ارزشمندتر از پاک نویسه تو چرک نویس آدم راحت میتونه نقاشی بکشه . حرفاشو بزنه.....................
باور کن چرا اینطوری نگاه میکنی.

سلااااام!
راس میگیا!
اینم نیمه ی پرش!

محمدرضا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
یعنی الان که آپ جدید نزاشتی ژشت علامت تعجب قایم شدی آره؟
سک سک .دیدمت

سلام!
دقیقا!
اینجوری
نوبته توئه!

محمدرضا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

ویرایششم با خودت

خوانندگان محترم! منظور "پشت" میباشیده بوده!!

سعید شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://ghatipati79.blogsky.com

سلام. موافق با تبادل لینک هستید

سلام!

ye duste ghadimi :) سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ

واقعا دلم یه چکنویس (نه چرک نویس) می خواهد...
فهیم و عاقل و دانا...
یک نگاه... یک پلک زدن و یک لبخند... و اون همه چی را فهمیده باشه... همه چی را درک کرده باشه... همه چی...

یکیم واس من بخر!

ye duste ghadimi :) چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

ولی یکی امروز بهم گفت درکم میکنه...
گفت چه قدر مهربونم...
گفت بقیه که درکم نمی کنن چه قدر مزخرفن...
اصن خیلی ماهه طرف...
روزی چند بتر باهاش بگردم اعتماد به نفسم بر میگرده ها
هههههههههییییییییییییییی

چه باحااال!
راس گفته خب

تشریف میارین دیگه راستی؟؟؟

ye dust ghadimi :) چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

برمی گرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد