خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

نه خب!


من همیشه یکی از مشغله های ذهنیم این بوده که چجوری نتیجه ی

" -میخوری؟   +نه"     با

" -نمیخوری؟  +نه"    دقیقا یکیه؟!!

نظرات 17 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

هه

یعنی عاشق این مشغله های ذهنیتم

فاطمه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ



میگم راس میگیا...

الان ذهن منم مشغول شد جدی جدی!!


بزا برم فک کنم



خب مسئله ی جدی ایه واقعا!!

ali شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ق.ظ http://eshgz.blogfa.com/

salam....web khoobi dari...age ba tabadol link movafeghi khabaram kon.mamnoomam

salam!

saha شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://fingerprints.blogsky.com/

اااااااااااااا منم یه لحظه گیر کردما!!!اتفاقا من خودم سر این جوابایی که هم آره یه معنی میده هم نه خیلی تو گیرودارم
لینکت کردم عزیزم


vaghean adam nemidoone chi bege!
akhe saretam hajoori tekoon bedi hamoon mishe baz!

mersiiiii

saha شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://fingerprints.blogsky.com/

عاشق وبلاگت شدم خیلی قشنگ مینویسی

be webe shoma ke nemirese

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

آدمی که می خواهد برود می رود

داد نمی زند که:

"من دارم می روم"

آدمی که رفتنش را داد می زند نمی خواهد برود

داد میزند که:

"نگذارند برود..."

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

کاش

توی این جاده ها تابلویی نصب میکردند برای

دلخوشیم...

روش مینوشتن:

"تو"

2کیلومتر....

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

وای خدای من

یا خدا
این چرا این جوری شد؟

پاکش کن هر وخ اومدی...آبروم وفت

آدرس یه عکس بود

وا

tablo

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

دوستت دارم هایت را باور میکنم

درست مثل امضای آخر نامه هایت که...

می گویی خون است "امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا"

طعم آب انار می دهد!!!...

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ


چه ازدحامی در من به پا کرده ای...

همین تـــــــــــــــــو...

"...یـــــــــــــــک نفر..."

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

گفت:جبران می کنم.

گفتم کدام را...عمـــــر رفته را؟!

روی شکســــــته را؟!

دل مرده امـــــا تپیده را؟!


من هیـــــــــــــــــــــــچ...

جواب این تار موهای سفید را می دهی؟؟؟؟؟؟

نگاهی به سرم کرد و گفت:چه پـــــــــــــیر شده ای!!!!

گفتم:جبران میکنی؟؟؟؟

گفت:کدامش را؟؟؟...

فاطمه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

هوس کردم برات ازینا بنویسم...

دلیاشم به شما ارتباطی نداره...

فقط یخده سوتی دادیم اون وسط مسطا
هنوزم موندم چرا آدرسه عکسه اون جوری شد

همشون واسه خودتخوده خودت

heh!
dastetoon dard nakone!
ghashang boodan

oonam mipakim alan!

saha دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://fingerprints.blogsky.com/

های های های...چرا منو لینک نکردی؟؟!
آپم..

ras migia!
nemidoonam!
miam alan

نون.الف شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

الان بالاخره بخوریم یا نخوریم؟!

پاستیل و چیپس و پفک داری بیار دور هم بخوریم...


بستنیم میشه؟

نون.الف شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

میشششه
لوااااااششششششششششششک

آخ جون

ye duste ghadimi :) سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ

پس من چی؟!؟؟!
این همه چیزای خوشمزه
واسه ما که کنار گذاشتین؟!؟!

ملومه که گذاشتیم
راس میگی بیا ببر!!!

ye duste ghadimi :) چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

میام حالا!!!!!!!!!!!!
آماده باش!!!!!!!!!!!
به زودی زود میام!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد