خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خوده خودم


منو ندیدین؟!


گم شدم

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

آپم که گذاشتید امروز بعد از ظهر

اونم چی!!!

چی بهت بگم من آخه؟

emroozam nis kheiliam!
khoob kari kardim

مینا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

حالا که ما اومدیم شما رفتین

ma ke hastim, kasi maro nemibine...

عبد کوی عشق شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

بسم رب الرمضان...
روزه ، تمرین کلاس زندگی
درس ایثار و خلوص و بندگی
روزه ، زنجیر هوا گسستن است
دیو و بت های درون بشکستن است
سلام
ضمن عرض پوزش بابت چند وقتی که در خدمتتان نبودم و همچنین تشکر فراوان از شما که در نبودم با حضور گرمتان کلبه حقیر را نورانی ساختید و با نظرات سازنده خود مرا مورد لطف خود قرار دادید.
فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان را به شما تبریک میگویم و خواهشمندم در این ماه مرا نه به بهای لیاقت،بلکه به رسم رفاقت دعا کنید.
باز هم منتظر حضور پر مهرتان هستم
یاعلی

عبد کوی عشق شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

خوشحال میشم نظر زیباتون رو در مورد پست آخرم بدید
موفق باشید
یاعلی

شهید شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://pczaman.blogfa.com

ای خدای رمضان!
میهمانی تو دعوت به نخوردن و نخواستن است،دعوت به پرهیز و ستیز است همچنانکه دوست داشتنت،دعوت به پذیرش بلاء و ابتلاء.
به ما تفهیم کن که تو جهان را چگونه نگاه می کنی.
سلام
وب زیبایی و ارزشی دارید.
امده ایم تا شما را به کلبه حقیرانه خود دعوت کنیم.خ.ش حال میشویم تا به خانمان سری بزنید و ما رو مورد لطف نظرات خود قرار دهید.

محمدرضا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

هنوز پیدانشدی؟

be lotfo komake ROFAGHA na hanooz!

محمدرضا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

خوب این رفقا باید چه کار کنن تاشماپیدا بشی؟
یا نه، شایدمی خوای پیدا نشی؟آره؟
اصلا معلوم هست چی کار میخوای بکنی؟

asab masab nadarama!!


نون.الف شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ

من خودمم گم شدم!

دردناکه؟!

ye duste ghadimi :) سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

ایناهاشی!
پیدات کردم
همینجایی ها!!!!
نگران نباش هر وقت خواستی قایم شی بیا همین ورا...
تا مدت ها لوت نمیدم.....


راستی: این یعنی چی؟

ایـــــول
نمیدونم! بضی وختا فقط همون میمونه انگار!!!

ye duste ghadimi :) چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

نه جدی؟!؟!؟!
یعنی هر کی یه نظری میده ها؟!؟!؟
تو تا حالا با چه معانی ای ازش استفاده کردی؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد