خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

دهانه بدمان

 

ینیا کارم به حایی رسیده (کار میرسه یا میکشه؟) که به یکی میگم مرسی میگه مسخره میکنی؟  

نظرات 15 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

ی ی ی ی ی ی

حیف که در راستای آپ قبلی ثصمیم داشتیم که براتون نظر نزاریما

هه!
غلط کرده بودی!

فاطمع دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

مردشوره لپ تاپی رو بزنن که صفه کیبورده فارسی نداره

واااااالاااااااااااااااااا

اسمشووووو

همساده سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

حالا لابد میخای بگی مخاطبت من نیستم
بسکم این دور و بر درکمون میکنن موندیم تو گل و هیچیو درست نمیفهمیم

چرا اتفاقا این دفه با خوده خودت بودم!!
خوبه حداقل داری دورو بری!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام.
دیگه دیگه.
تازشم گاهی اوقات برداشت هایعجیب و غریب از کلمات و رفتار و نظرات ما میشه در حالیکه از منظور ما اصلا و عمرا خبر ندارن

سلام!
واقعا!!
مخصوصا همون قسمته نظراتش!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

بازم من یادم رفت اسممو بنویسم.
باور کن عمدی نیست.بعضیا فکر کردن عمدیه


مهم نیس!
منکه چیزی نگفتم!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

ولی این قبلیو عمدا ننوشتم تا بعضیا خیلی هم اشتباه نکرده باشن

حالا کین این بعضیا؟!

عبد کوی عشق چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

آمد گه شادمانی ای مردم
آن وعده ی آسمانی ای مردم
ای زنده دلان ظهور نزدیک است
هنگام ظهور نور نزدیک است
آن ماه به چاه رفته باز آید
قائم به اقامه ی نماز آید
میلاد امام زمان مبارک
منتظر حضورتون هستم


مبارکه!

) چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

شما ها به چه لهجه ای مینویسید؟

حق داری خب، یخده با لهجه ای که شماها اسمتونو مینویسین فرق داره!...

عبد کوی عشق چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

بسم رب المهدی...
سلام
خوش حال میشم نظر زیبا و پر مهرتون رو در مورد پست جدیدم بدید.
منتظر حضور نورانیتون هستم.
یاعلی

fatemeh پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

اولن گه خوده خودم عزیز هرکی ندونه خودت میدونی که اون بعضیا منم!قبلانا بهتر خودتو میکشیدی کنارا!تازشم من هنوز پای حرفم هستم که این همه فراموش کاری اصلا اتفاقی نیست.اصا هرچی ولی.بما چه!مخاطبای وب شمان. وب مرده ما که ازین خبرا نیست...

فاطمه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

اونم باید بگم که که بودا

تازشم اصا قربون لپ تاپ فارسی داره خودمون....

مثه مال شما نیست که

دوست دارم نفسم

تازشم من یادم نمیره اسم بنویسم

bi adab

عبد کوی عشق جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://yamahdi313a.blogsky.com

هو الشهید..
سلام
به روزم با پست جدید شهادتمان قضا شد و عبدی یا...؟
خوشحال میشم که نظر زیبا و سازندتون رو در مورد هر دو پستم بدید و با حضورتون کلبه حقیر رو نورانی کنید.
منتظر حضور پر مهرتون هستم.
در پناه حق
یاعلی

( شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

اصفوهونی هستینا؟

اگه مطمئنی که اون علامت سواله واسه چیه؟! لهجته؟!

من و تو یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

یه وقت نیای صفحه وبلاگ منو باز کنیا گناه میکنی

خوب شد گفتیا!

ye duste ghadimi :) چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

maskhare mikoni?!?!?!?!?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد