خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

نفرررت!!



منم زهر دارم...
خیلیم بیشتر و کشنده تر ازونی که الان این مار خطرناکه داش!
امروز جریانشو تا کف دستم حس کردم!

.


پ.ن: دارم قطره قطره از چشام تخلیشون میکنم...



راستی: وختی راستیایه خودمیانه بشه پی نوشت!!...

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ


فاطمه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

قربون دلت برم نفسم
نمی دونم چی بگم بهت

کااااااش بودم...کاش
کاش


میاما ولی

کاش!!
کی اونوخ؟!

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ

این پستت بوی غم وغصه می ده!
چه معنی داره؟
بخند تا دنیا بهت بخنده.باشه؟
اینجوری بخند

بوی تهناییای دیروزمه گمنام!

اینجوری نمیشه؟!

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

اونجوری بخندی برای کرم های دندونت خواستگار پیدا میشه
همین طوری که من گفتم بخند.

اونوخ جنابه گمنام این شخصیت دندوناشو داره به رخ ملت میکشه یا این؟!

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

جدا عجب آدمایی پیدا میشن میان نظر میدن.اسمشونم یادشون میره.هیچ ردی هم از خودشون باقی نمی زارن بریم چار تا لیچار !!بارشون کنیم .لیچار!!چی هست حالا.

رد مد که باقی میمونه ولی کلا خیلی آدمای عجبی(!) پیدا میشن!

سجده بر خاک یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد . . .

عبد کوی عشق یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی
از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی
تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد . . .

محمدرضا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

بابا من که چیزی نگفتم.
این یارو همین طور مشغول بار کردن لیچاره

دقت کردی چه شخصیته دوگانه ایم داره تازه؟!

البته حالا که دقت میکنم انگار آی پیه دوتا آخریه مال تو نیس

ینی کی میتونه باشه اونم این موقه ی عصر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد