خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

من خوبم!!:دی


ینی دو روز طعم خوشبختیو بچشی بعدش دوباره برگردی تو همون تهناییات!!


راستی: خوشبختی ینی مهم بودم!


راستی1: واس منم دعا کنین امشب! شب آرزوها...

نظرات 8 + ارسال نظر
ehsan پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

لذتش بردیم
انشاالله به ارزوت برسی

ایشالا

فاطمه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

یعنی ببینا!!!!
دیدی اول نشدم

اکشال نداره عزیزم
شما همیشه اولی واس ما

رز پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://acme.blogsky.com

عجب آدم قانعی

خعلی بیشتر حتی!

افسانه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

محتاج دعای خوبان هستیم

سلام

فاطمه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

من اومدم...
برای تموم آرزوهای خوبمون دیشب دعا کردم...
منم این دو روز طعم خوشبخت بودنو چشیدم بانوی من...
خیلی ذوست دارم...
خیلی
اون قد که تا نداره

خوش اومدی!
منم واسه رسیدنت به آرزوهات دعا میکنم!!


منم از همش

Anahita جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://daisy.blogsky.com

ایشالا پیر شی ننه.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام.معلوم هست تو کجایی هان؟
نباید یه سر به من بزنی؟
فکر کردی فقط خودت تهنایی هان؟
اصلا چه معنی داره ؟
شب آرزوها من آرزو کردم که آرزوی همه برآورده بشه.توچی؟

سلام!
واللا! ملوم نیس کودوم گوریم!
اینجوری دست پیش میگیرن؟

منم آرزوم یکم شبیه این بود!
البته یخده خودخواهانه تر

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

اگه گفتی من کی بودم؟

والا قبلنیا یکی بود اسمشو یادش میرف بنویسه منتهاش تهنا نبود!!
کللا با شوما فرق داش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد