خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

فامیله جویدنی:دی


یکی از بچه های فامیل هس، میبینمش ناخوداگاه دندونام یه جوری میشه!
دوس دارم بجوامش!! (البته فک نکنین چون (یه ذره حتی!) ازش خوشم میاد!)

نمیدونم چرا!
لامصب!

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

مردم فامیل دارن که این همه ام دوسش دارن دیگه!!
خدا شانس بده

میگم بدم میاد ازش

فاطمه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

پ چرا دوس داری بجوایش؟

چون حرصمو درمیاره
جیغ جیغوعه!

رومینا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://maryamii.blogsky.com/

منم دوست خیلی ادمارو بجوم
والا ...

کاش روز جهانی جویدنم داشتیم!

نون.الف سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://takmezrabejavani.blogsky.com/

سلام...
سلام نام زیبای خداست...

سلام!

نون.الف سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

نمیدونم چرا احساس میکنم اومدم اینجا یبار!...

رفیق بازم بیا اون طرفا...

جدی؟!
باشه!
وبت خوبه!
دوس دارم

nazi سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

خب بجوئش

مامانش نمیذاره!

فضایی! چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

منم یه فامیل اینطوری دارم که ازش بدم میاد ولی حسم با حس شما فرق داره...میخوام شوتش کنم بره ماه

اون فضایی که شما هستی تا ماه خیلی فاصله داره؟!
آخه من اینجا هر شب از دیدن ماه لذت میبرم!!!

نون.الف چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

باور کن...
آشنا بنظر میاد...
حالا موافقی بقول بعضیا تبادل لینک کنیم؟!...

با حال

باشه!
البته جعبه لینکام خالیه ها!
نیگا!!

فریناز پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ق.ظ

خب می گما می خوای نامحسوس بجوش

سهم منم رد کن بیاد صبحونه نخوردم

واسه این پیشنهاده خوبت میجوامش سهمامونم پنجا پنجا!
خوبه؟

من شریکه خوبیم آخه!

نون.الف پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

توم مث من شب زنده داری...

منم لینکت کردم...

حسابی!!

مرسی!

من و تو پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

حالا این بچه فامیلتون کی هست؟

نمیشه که اینجا گف!
اتفاقا میشناسی توام
تو چرا آدرسه وبتو نمینویسی؟!

Anahita یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://daisy.blogsky.com

بدبخ بچه هه همه رو برق می گیره اونوخودخودم.حالا می خوای عکسشو بده پاره کنیم ،چه کنیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد