خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

رویای کابوس!

شدم گرفتاره خوابایی که بیدار شدن ازشون اشک آدمو درمیاره!

.

خدایا من باهمون کابوسای خودم کلی کیف میکنم

همونایی که از اول تا آخرش انقد فرار میکنم که صب خسته تر از شب از خواب بیدار میشم!

دیگه خوابه خوب نمیخوام!

باشه خدام؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

چه دله پری!!!
نه؟؟؟

میدونیم خودمون جوابشو!!!
اون جوری نگام نکن!!!

اینجوری:؟!!

فاطمه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

تازشم میدونستید که اصولا خواب بد داشتن و صبح خسته پاشدن اصولا یکی از مشکلات رایج بین جوانان هستش؟ مشکلی که اکثرشون درگیرن باهاش...

من تا همین جاشو بلدم دیگه...
آخه تو تی وی زیاد دیدم ازین روان شناسا میان ازین حرفا می زنن تا این جاشو خوب پیش میرن ولی جالب این جاست که هیچ کدومم بلد نیستن جمش کنن...

تا این جای حرفاشونو میشه فهمید ازین جا به بعدش بالای دکترا میشه ما نمیفهمیم....


این هم نظر کارشناسی...دیگه ماییم دیگه!!!
وقتی فاطمه کارشناس میشود

ارادت گندگی

آره
فقط بلدن مشکلو توضیح بدن
راهه حلو نمیدونن!
بالا پایینم نداره!

بله!

فاطمه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ



شبتان قشنگ....

شبی پر از خواب های واقعی برایتان آرزو می کنیم...از آن ها که به واقعیت هم تبدیل شود...

کابوس نه...


ما کابوس میخوایم خب
واقعیت؟!!!

فاطمه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

باشد همین امشب در نقش یک لو لوی ترسناک میام به خوابت هی میترسونمت...دمبالتم می کنم؟
می دونی که میدونم متنفری ازین که کسی ار پشن دنبالت بیاد
خوبه؟
کابوس ازین بهتر جایی سراغ داری؟

حالا بازم بگو کابوس میخوام!!!

آره دیگه!!!ازون وقعیت خوبا...نه ازون واقعیت تلخا...ازونا که شاید یه روزی یه جایی با اومدن معجزه واقعی بشن...

خوبه
فقط یجوری تغییر قیافه بده که نشناسمت خوابم بشه رویا باز!

به این میگن نقطه ضعف الان؟

وجوده خارجیم دارن ینی؟!

کمال سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

حس و حال و عشق و صفا و مستی و همه اینا رو یه جا تو ورزش می تونی پیدا کنی
ورزش کن
قول می دم انقدر خوب میشی که تا حالا نبودی

موافقم!
اتفاقا اون پستتم که در مورده ورزش نوشته بودی خوندم!

همش تخصیره باشگاهه اینجاس

منکه تنها عرضم در حده همون ۴تا دونه شنا بیشتر نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد