خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

بی حسی!

اصا این بچه بااازیا چیه؟!

ولی من میگم "حتی شکست عشقیم(!!!) همون یکی دوبار اولش درد داره!.."

حسه دیگه!

.

اگر درد داری 

تحمل کن...

روی هم که تلنبار بشود

دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست

کم کم خودش بی حس میشود...


نظرات 6 + ارسال نظر
مینا شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

اگه اصن عقشی باشه...
چه عجججججب

اگه بود که اون همه علامت تعجب نثارش نمیکردم!!!
ما اینیم دیگه!

مداد رنگی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://manui.blogsky.com/#

من فک کنم یه بیست باری شکست عشقی خوردم:دی
=))شوخیدم
ولی با این حال که اصلا شکست عشقی نداشتم خداروشکر :)
ولی با عقیدت موافقم
میگم کوجا بودی این چند وقته ... ...
قضیه همون شکست و ایناس دیگ!!!



اون شکسته عشقی فقط یه مثال بود چون این چن وخته دیگه شناخت پیدا کردم نسبت به آدمای اینجا!
با این مثال بهتر درک میشدم!!

ما که همین ورا بودیم خب
الانم هستیم تازه
بازم خواهیم بود

نا تمام شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

جالب اما غیر واقعی

شاید!
همه که مثه هم نیستن...

کمال یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

واسه ما که خیلی سوز داشت
البت هر چی باشه می گذره
یعنی می تونی کاری کنی که بگذره
همه چی به خودت بستگی داره(خودت مثال بوده به خودت نگیر)
یعنی همه چی به فرد شکست عشقی خورده بستگی داره
اگه خودشو دوست داشته باشه تو یه مدت حلش می کنه و یه زندگی بهتر واسه خودش می سازه
من الآن یه نمونه آزمایش شده هستم



خب گذشته دیگه!
وا!
باز به این شکسته عشقیه حقیر گیر دادین؟

بابا موش

فاطمه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ




تایید می کنیم...

خوده خودم در جواب:حالا میخوام تایید نکنی...اگه تایید نمی کردیم این حرف عقدیم بود دیگه...
والا....



ارادت مند شما
فاطمه

فاطمه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

یعنی من حال می کنم با این کوتاه حواب دادنات...




مگه چاره ی دیگه ایم داری؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد