خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

یه چی تو مایه های آرامشه قبله طوفان!!

تازه میفهمم این که میگن اگه صبر کنی خدا خیلی دوست داره الکی نیس...

تازه میفهمم حتی صبر کردن، حتی دس رو دس گذاشتن، حتی هیچ کار نکردنم چققدر سخته...

چقدر سخته که هیچی از "همه چی" ندونی و بهت بگن صبر کن...

خیلی سخته...

کمکم کن کم نیارم...

مثه همیشه آرومم کن آروم جونم...

.

راستی: چرا جمعه ها اینجوریه واقعا؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
مداد رنگی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://royayevaghei.blogsky.com/

جمعه ها رو باید دریافت
چون من به شخصه حس میکنم به خدا نزدیک تریم
نه بخاطر امام زمان و این حرفا گاهی روزای که مشغله کاری نداریم
بیشتر فکر میکنیم که خدایی هست که همیشه کنارمونه

بهم سر بزن عزیزم


راس میگی...
بایدد نشست و فکر کرد...

ممنون که سر زدی بهم!

فاطمه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام...
بازم اول نخوندمش ولی با اشک خوندمش...

یه چی تو مایه های همین شکله...

سلام...
مهم حضورت بود بانو...
ممنون که خوندیم...
یه دنیا ممنون...

mahdi جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ واقعا خوبی داری بیا وبلاگ من و کلی اس ام اس بخون

من و تو شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

برا منم دعا میکنی خدا به منم صبر بده؟

خودم بدجوری محتاجم!
چشم...

فریناز چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

حالا چرا غماتو تو زانو گرفتی ؟

پاشو شادی دم دره ها

زشته پشت در بذاریش

آخخخ

من دوباره بی دعوت نامه اومدم

آیم ساری وری وری


راستی
سلام

آخه یخده زیاد شدن!

البته شادیه ام خیلی وخته راش دادما!
همینجاس!

این حرفا چیه؟
وبلاگه خودتونه

علیک سلام

راستی
خوشحالم کردی اومدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد