خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

هی!

خب من دلم رنگین کمون میخواد!

اونم تو شب...

نبووووود؟

نظرات 11 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

همون
هیییییییییییییی

فاطمه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

چه باحال...

اگه بشه چی میشه...

نمیشه ینی؟!!!

فاطمه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

میگم توام به چه چیزا فکر می کنیا...

میگم امروز عجیب دلم چرخ و فلک خاس...
پاشو باهم بریم پارک سوار شم...
من میخام...

بریم!
ولی تو بیایا!
چرخ و فلکای اینجا جنسش بهترتره!!

فاطمه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

اینم سومین نظرم...

راستی واسه ماه رمضون آپیدم بیا...
:*

اول اومدم اینجا بعد اینو دیدیما!...

من و تو یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

دیگه چی دلت میخواد عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی چیزا!!!!

pendar سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام
خب یک منشور بگیر مقابل نور تا بتونی رنگین کمانو تو شبم ببینی و دعا بجون مخترعش بکن

سلام
نچ
نمیشه
من رنگین کمونه بزرگه بزرگ میخوام!...
چیکار کنم حالا؟

فاطمه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام...
حالا نمیشه بی خیال رنگین کمون بزرگه بزرگ بشی اینجا رو به روز کنی؟؟
آخه خیلی گردو خاک گرفته اینجارو...

منو نیگا متنبه شو...نیگا چه به روزم...
فخر فروشی می کنیم...
هه!!

دفه ی دیگه اومدم دلم میخاد به آپ حدید ببینما...

این یه دستوره...

سلام...
نچ! اول رنگین کمون میخوام بعد آپ میکنم!

شما کلا بچه ی فعالی هستی! آفرین!

آره؟!؟!!

فاطمه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

اگرم نیاد تحریم میشیا...
من بلدم تحریم کردنو ها
نگی نگفتی...

ولی جدی میگم یه دستی بکش به سرو گوش اینجا...
آندرستند؟

بحجمب دیگه...
باز که نشستی...

پاشو دیگه...
.
.

ای بابا داری اذیت می کنی...
بجمب بچه...

بذا زورامو بزنم...

حالا که جدی گفتی چشم!
تازه من بلدم جدی باشم! نیگا:


خب آخه مگه پاشده ام میشه آپ کرد؟!

سها چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://derakht-anjir.blogfa.com/

سلام
سها شما رو به دیدن یه آپ متفاوت از خودش دعوت می کنه
وقت کردی حتما بیا ضرر نمی کنی.
در پناه حق آسمونی باشی

سلام!
خوب کاری میکنه!!!

pendar جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.kochebagh.blogsky.com/

سلام خوبی چی شدی از تو بعیده اینهمه وقت آپ نکنی؟

سلام
شاید زیادی خوبم!
الان آپ میکنم!...

صیاد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://political.masirblog.net

جهت تهیه سنگ و سطل برای شروع انتفاضه علیه صهیونیست های جهانخوار به
http://jihadstory.com مراجعه کنید. لطفا به سایرین هم اطلاع دهید

جان؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد