خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

طنزه آیا؟!...

آیا می دانید که دلفین ها آنقدر باهوشند که در طی چند هفته میتوانند انسان ها را طوری تربیت کنند تا روی لبه ی استخر بایستند و برای آنها ماهی پرت کنند؟ ..

خب دوس دارم اینو!

نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااام....

سلااااااااااااااااااااام....

فاطمه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

داشتم می اومدم وبم...دیدم صفحه اول بلاگ اسکای تو وبای به روز شده نوشته من و خدام...گفتم خوده خودم خودمونه انگار...

ینی حال کن من چه زرتی میام...
همین که به روز شدی اومدم...

چه باحال بود ...
نشنیده بودم تا حالا اینو...
تا حالا این ورکی بهش نگاه نکرده بودم...
آخی...دلفین...

سبز باشی

بببببله ما همیشه آپ تو دیتیم!

اینورکیش باحال تره!
حتما دلفینام همیشه به همین ورکیش مینگرن! اینجوری:

فاطمه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ



ارادت مندیم بانو جان...



و بازم ازینا:

فاطمه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

افسوس....

pendar شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://kochebagh.blogsky.com

سلام
مگ دلفینا بتونن این انسانارو تربیت کنن؟

salam
vagheanam!

سها یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام عسل بانو. من یه درد دلی با خدا کردم دوست داشتی بیا بخون.
در پناه حق اسمونی باشی.

salam
merC davatam kardi
khaham amad!....

سها شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

گفته بودی می ایی اما نیامدی. و من دوباره امدم که دعوتت کنم. اگر امدی به کلبه من رد پایی از مهربانیت بگذار تا حضورت را حس کنم.
در پناه حق اسمونی باشی.

اومدم باور کن!
تازه پستتم خوندم!
بازم میام ولی...

سحر یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.diyareyar.blogsky.com

سلام...

خیلی وقته بهت سر نزدم دلم تنگ شده بود...

موفق باشی

سلام...
ممنون از لطفت

سحر دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.diyareyar.blogsky.com

امیدوارم تو همه ی امتحانای زندگیت موفق باشی عزیزم...

و هرگز افسوس گذشته رو نخور...

به امید حق

ایشالا خدا خودش به هممون کمک کنه...

بازم مرسی!!

pendar سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
خب اومدم بگم اره همیشه باید ی زوری بالای سرمون باشه
حالا چرا آپ نمی کنی

سلام
خب خوش اومدی!
حالا چرا دوا داری؟!!

ح دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.konardon.mihanblog.com/

سلام به خوده خودت

سلام به ح

فاطمه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

نیگا...تا حالا ایمیلمو اینجا نزده بودم تا فخر فروشیه آواتارمو بکنم...

اینم از فخر فروشیه امشب ما...

والاا...
میگم شوما چرا نمیای وب ما؟؟؟
لایق نمی دونی؟؟؟

سبز باشی...
شبتم قشنگ...
امشب ماه گرفتگیه ها

bale!
say kon yekam khejalatam bekeshi!

miyam
ki gofte nemiyam
?

bbbbbale!!

ح شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.konardon.mihanblog.com/

با حال بود. دلفینا

are!!!!!

سها سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://derakht-anjir.blogfa.com/


بهار آمد پریشان باغ من افسرده بود اما
به جو بازآمد اب رفته،ماهی مرده بود اما
م.امید



سلام. سها منتظره همه برای دین آپ جدیدش بیان.
پس منتظرش نذار ای آسمونی.
در پناه حق اسمونی باشید.

...

سلام
منکه اومدم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد